پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۲:۱۰

مرسدس بنز GLE با رنگ بدنه متغیر
استفاده از برچسب به جای رنگ بدنه، همواره علاقه‌مندان خاصی داشته است. حال مالک یک دستگاه شاسی‌بلند کوپه‌ی مرسدس بنز GLE، خودروی خود را توسط برچسب خاصی رنگ‌آمیزی کرده که جلوه‌ی ظاهری بسیار زیبایی به آن داده است. برخی از خودروهای امروزی که عموما توسط شرکت‌های تیونینگ ارتقا یافته‌اند، از برچسب‌های رنگی متنوع بدنه استفاده می‌کنند. مالک یک دستگاه مرسدس بنز کوپه GLE نیز از همین دستورالعمل استفاده کرده و بدین ترتیب رنگی مابین صورتی، نارنجی و قهوه‌ای برای بدنه‌ی خودروی خود به ارمغان آورده است که در کنار شیشه‌های دودی و فضای داخلی مشکی، زیبایی خاصی را به خودرو می‌بخشد.رینگ‌های این خودرو سری VFS1 شرکت Vossen است که پیش از این در خودروهایی همچون لکسوس IS F استفاده می‌شد. در مورد بهینه‌سازی‌های انجام شده در قسمت زنجیره‌ی توان خودرو اطلاعاتی منتشر نشده است. موردی که می‌توان به آن اشاره کرد این است که خروجی اگزوز این خودرو بر اساس طراحی خودروی 400 4MATIC یا 350d 4MATIC انجام شده است.

موتورولا از این به بعد از موتو Z برای پرچمداران خود استفاده خواهد کرد
در سال‌های گذشته، گوشی‌های پرچمدار موتورولا عضو سری موتو X این کمپانی بودند. بر اساس جدید‌ترین اخبار، این شرکت از این به بعد پرچمداران خود را در خانواده موتو Z به بازار عرضه خواهد کرد. موتورولا در سه سال گذشته گوشی‌های پرچمدار خود را تحت برند موتو ایکس به بازار عرضه کرده است. طبق مشاهدات سایت Venture Beat، کمپانی موتورولا به عنوان زیر‌مجموعه‌ی لنوو، از این به بعد این روال را تغییر خواهد داد. البته تغییر نام پرچمداران تغییر زیادی نخواهد کرد و با نام موتو زد عرضه خواهند شد.اگرچه این اتفاق در بین تولید‌کنندگان بزرگ گوشی‌های هوشمند زیاد معمول نیست (گلکسی اس ۷ سامسونگ، جی ۵ ال‌جی، آیفون ۶ اپل و غیره) این تغییر سومین مورد در سال ۲۰۱۶ است. اچ‌تی‌سی که از سال ۲۰۱۲ و گوشی وان ایکس از برند وان برای گوشی‌های پرچمدار خود استفاده می‌کرد، گوشی امسال خود را با نام اچ‌تی‌سی ۱۰ روانه‌ی بازار کرد. سونی نیز با تغییر در مسیر مخالف موتورولا، سری ایکس را جایگزین سری زد کرد.بر اساس گزارشات، امسال موتورولا حداقل دو پرچمدار را به بازار عرضه می‌کند که هر دو دارای صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی هستند و با نام‌های رمز Vertex و Vector Thin شناخته می‌شوند و تحت برندی مجزا از موتو ایکس معرفی خواهند شد

Vibe C، محصول ارزان قیمت جدید کمپانی لنوو
کمپانی لنوو که این روزها به لطف در اختیار گرفتن کمپانی موتورولا بیشتر با اخبار مربوط به محصولات سری موتو مورد بحث قرار می گیرد محصول جدیدی از سری وایب را با نام Vibe C راهی بازار نموده است. این محصول دارای صفحه نمایش ۵ اینچی ۷۲۰p بوده و از چیپستی چهار هسته ای (که نام آن ذکر نشده) بهره می برد. یک گیگا بایت رم، ۳۲ گیگا بایت حافظه داخلی قابل افزایش با کارت میکرو اس دی، سیستم عامل اندروید ۵،۱،۱ آبنبات چوبی، دوربین ۵ مگا پیکسل در پشت و ۲ مگا پیکسل در جلو و باتری ۲۳۰۰ میلی آمپر ساعت از جمله مشخصات ذکر شده برای این دیوایس هستند. گفتنیست که در حال حاضر پیش فروش موبایل Lenovo Vibe C در کشور کرواسی آغاز شده و گفته شده است که از فردا خریداران امکان دریافت این محصول را خواهند داشت. قیمت Vibe C در این کشور معادل ۱۰۵ دلار است. هنوز چینی ها در باب عرضه این دیوایس در دیگر مناطق جهان و قیمت های مربوطه خبری منتشر نکرده اند.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مطالب مرتبط

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

۲۲ استان کشور تا پایان هفته بارش برف و باران سنگین را تجربه می‌کنند

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

گزارش «پیام ما» از نشست بررسی کاربرد فناوری‌های نوین در صنایع خلاق

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

مسافران قطار مرگ

گروهی از زنان مکزیک جان خود را برای رساندن غذا به مهاجران به خطر می‌اندازند

مسافران قطار مرگ

چتر سیاه بر آسمان اهواز

دود نیشکرهای سوخته هوای خوزستان را آلوده کرد

چتر سیاه بر آسمان اهواز

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

کشمکش‌ بین ارگان‌های دولتی و تولیدکنندگان کمبود شیرخشک را تشدید کرد

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

موضع‌گیری دوگانه  دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

وزیر نیرو و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با معاون رئیس‌الوزرای طالبان دیدار کردند

موضع‌گیری دوگانه دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

میراث «غزه» زیر بمباران

فعالان جهانی هشدار می‌دهند

میراث «غزه» زیر بمباران

فصل انارچینی

پیگیری برای ثبت یک میراث ناملموس ادامه دارد

فصل انارچینی

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

بیماران «آتروفی عضلانی نخاعی» معطل پاس‌کاری وزارت بهداشت برای تدوین پروتکل‌های توزیع دارو هستند

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *