پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | میز خبر

میز خبر





۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۳:۳۰

آیت الله جنتی: شیاطین داخلی در برابر مقام معظم رهبری سخنی دیگر می گویند
رئیس شورای نگهبان گفت: ما در دشمنی آمریکا و اسرائیل شکی نداریم ولی عده ای می خواهند به آنها اعتماد کنند که سواد سیاسی ندارند و جیره خوار آنها هستند. به گزارش انتخاب اظهار کرد: زیادی صحبت کردن با دشمنان و گذاشتن قول و قرار کار درستی نیست و خداوند به همه چیز آگاه است. ئیس شورای نگهبان گفت: در درون کشور شیاطینی وجود دارند که در برابر مقام معظم رهبری اخلال گری می کنند و در برابر سخنان رهبر سخنی دیگر می گویند. آیت الله جنتی با بیان اینکه ولایت فقیه محوری برای ارکان جمهوری اسلامی، مجلس، دولت و قوه قضاییه است، تصریح کرد: رجال سیاسی نباید دشمن شاد کن شوند و به نفعشان کار کنند.
حدادعادل: دولت در انتخابات دخالت کرده؛ شواهد هم دارم
رئیس فراکسیون اصولگریان مجلس در واکنش به اظهار نظر‌های اخیر وزیر کشور و مسئولان ستاد انتخابات در مورد ارائه مستندات وی در خصوص دخالت دولتی‌ها در انتخابات گفت که شواهد و نمونه‌هایی را تقدیم وزیر کشور خواهد کرد. به گزارش انتخاب، غلامعلی حدادعادل اظها‌ر کرد: در روزهای اخیر از دخالت دولتی‌ها در انتخابات مطلبی گفته بودم که بعد از آن موج تبلیغات وسیعی علیه بنده برپا شد.
آیت الله موحدی کرمانی: صداوسیما رحم کند و به جوانان صحنه های مبتذل نشان ندهد
خطیب جمعه این هفته تهران گفت: آقای عسگری باید بداند بار سنگینی روی دوشش دارد. دستورات مقام معظم رهبری به مسئول قبلی صداوسیما را باید اجرا کند و دستورات همان دستورات قبلی است. مسأله صداوسیما بسیار مهم است. صداوسیما دستگاه سیار است و همه آحاد جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان را در برمی‌گیرد؛ بنابراین باید مراقب باشیم صحنه‌های مبتذل و مهیج ارائه ندهید و به جوانان رحم کنید. به گزارش خبرآنلاین، آیت الله موحدی کرمانی همچنین خطاب به وزیر خارجه کشورمان گفت: شما با این روح ظریفتان با چه عنصر قلدری سر و کار دارید لذا مراقب باشید گول این قلدر خون‌آشام را نخورید.
انتقاد علم‌الهدی از بازجویی از کسی که عکس‌های منتسب به مینو خالقی را منتشر کرده بود
ایسنا نوشت: امام جمعه مشهد گفت:‌ چرا برای یک خانم و کاندیدا در یک جریان سیاسی باید امنیت حفظ شود اما برای یک عالم در شهر و کشور و با وابستگی به مقام ولایت و رهبری نباید امنیت حفظ شود؟ علم الهدی با بیان اینکه باید از بعضی مسوولین اجرایی کشور گلایه کنم، افزود: عزیزان ما در عرصه امنیت مسوولیت دارند کسی که یک عکس ناهنجار از یک کاندیدا را منتشر کرده شناسایی کنند و از او بازجویی شود، اگر امنیت کشور این اقتضا را می کند – که حتما می‌کند – چرا در مورد کاندیدایی دیگر که نه تنها در فضای مجازی بلکه در واقعیت و در سخنرانی‌ها به او فحش می‌دهند در حالی که خود او حضور نداشته، این کار را نمی‌کنند.
امام جمعه مشهد تصریح کرد: اشکالی که ما به آمریکا و سازمان ملل می‌گیریم این است که چرا برخورد دو گانه می کنند، اما چرا مسوولین خودشان هم این گونه رفتار می‌کنند، برای یک خانم و کاندیدا در یک جریان سیاسی باید این امنیت حفظ شود اما برای یک عالم در شهر و کشور و با وابستگی به مقام ولایت و رهبری نباید امنیت حفظ شود.
سید‌حسن‌خمینی: توهم یعنی خود را مرکز هستی قلمداد کنیم
آفتاب نوشت: آیت الله سید حسن خمینی در دیدار فیلم سازان و برگزارکنندگان جشنواره فیلم روح الله با بیان اینکه توهم بدین معناست که انسان خود را مرکز هستی قلمداد کند، افزود: البته یک واقعیت است که انسان‌ها همواره فکر می‌کنند مرکز هستی هستند که هرکس به آنها نزدیک‌تر باشد اهمیت بالایی دارد و هرکس هم دورتر باشد، از اهمیت برخوردار نیست.
واکنش حسام الدین آشنا به استعفای رئیس صداوسیما و مدیرعامل بیمه مرکزی
مشاور رئیس جمهور جدیدترین پستش در فیسبوک را تقدیم به «دو نفری کرد که به تازگی استتعفا داده‌ند» و نوشت: بعضی وقتها کوتاه آمدن، هم خودت را نجات می‌دهد، هم دیگران را. به گزارش خبرآنلاین، کاربران این صفحه در کامنت‌هایشان حدس زده‌اندکه منظور او استعفای رئیس صداوسیما و مدیرعامل بیمه مرکزی در هفته اخیر بوده است.
واکنش وزیرکشور به بازداشت عامل انتشار عکس‌های مینوخالقی: آبروی‌ مردم حرمت دارد
ایسنا نوشت: وزیر کشور گفت: وزارت کشور از هر اقدامی که امنیت عمومی و اجتماعی را به خطر بیندازد از طریق مجاری قانونی پیگیری می‌کند. عبدالرضا رحمانی فضلی در نشست خبری در خراسان رضوی، در پاسخ به سوالی درباره پرونده عامل انتشار عکس‌های منتسب به مینو خالقی اظهار کرد: این اقدام از نظر من عملی غیر اخلاقی و ناپسند بود، ما در جامعه‌ای دینی زندگی می‌کنیم و آبروی مردم حرمت دارد، من همان روز اول محرمانه به نیروی انتظامی دستور دادم تا این مساله را پیگیری کنند و این واکنش ما عین قانون است.
وی با بیان اینکه امنیت اجتماعی و اخلاقی فقط به گشت ارشاد و تذکر دادن خلاصه نمی‌شود، ادامه داد: زمانی که با حیثیت افراد بازی می‌شود باید پرونده پیگیری شده و در مسیر قانون هدایت شود، این عمل اصلاً قابل دفاع نیست و همه باید تن به قانون دهند، انسان‌ها حریم دارند و باید این حریم حفظ شود، وزارت کشور نیز هر اقدامی که امنیت عمومی و اجتماعی را به خطر بیندازد از طریق مجاری قانونی پیگیری می‌کند.
جعفرزاده: رای آوردن جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری 96 محال است
انتخاب نوشت: غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی معتقد است که جلیلی و احمدی نژاد در صورت کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری شکست خواهند خورد. نماینده مردم رشت در مجلس در مورد فعالیت های اخیر سعید جلیلی و سفرهای مداوم او گفت: ما از کاندیداتوری آقای جلیلی استقبال می‌کنیم. من ضمن احترامی که برای ایشان قائل هستم، فکر می‌کنم کسی که نتوانست برجام را به یک نقطه ای برساند و در ریاست جمهوری این جواب را از مردم گرفت، عاقلانه ترین کار این است که دوباره اقدام نکند.
وی تصریح کرد: رای اوردن ایشان در انتخابات دوزادهم ریاست جمهوری محال است. امثال جلیلی و احمدی نژاد جواب قاطع و محکم را از مردم می گیرند گرچه اینها پیام ها را برعکس می فهمند. شما الان انتخابات سال 92 و 94 را ببینید، در چنین انتخاباتی مشکل دارند و قرائت خودشان را دارند و الان می گویند اصولگرایان پیروز انتخابات بودند! بچه دبیرستانی و دبستانی هم می داند اصولگرایان شکست سختی در انتخابات خوردند، ولی می‌گویند ما پیروز هستیم.
عربستان با مقصر جلوه دادن ایران در بی‌نتیجه ماندن مذاکرات: برگزاری دعای کمیل مانع حرکت حجاج است
خبرگزاری فارس نوشت: وزارت حج عربستان در بیانیه‌ای، ایران را مقصر بی‌نتیجه ماندن مذاکرات امسال حج ریاض – تهران اعلام کرد و گفت برگزاری دعای کمیل و برائت از مشرکان مانع حرکت دیگر حجاج است.
آمریکا فرمانده ملوانان بازداشت شده در ایران را برکنار کرد
نیروی دریایی امریکا روز پنجشنبه از برکناری فرمانده ده ملوان آمریکایی سر گردان شده در آب های ارضی ایران درخلیج فارس در ماه ژانویه که مدت کوتاهی در بازداشت ایران بودند، خبر داده است. به گزارش خبرگزاری رویترز از واشنگتن ، نیروی دریایی امریکا در بیانیه ای گفت : اعتماد خود را به ناخدا یکم ‹ اریک راش ‹ افسر اجرایی گروه ساحلی ریورین شامل ده ملوان در زمان حادثه ایران از دست داده است. دو فروند قایق جنگی آمریکا 22 دی ماه سال گذشته که حامل ۱۰ ملوان بود به دلیل ورود غیرقانونی به آب‌های سرزمینی ایران در نزدیکی جزیره فارسی خلیج فارس توسط نیروهای یگان دریایی سپاه پاسداران دستگیر شدند. راش مسئول آموزش و آماده ساختن بیش از 400 ملوان در این واحد بود.
واعظی: روحانی اهل زد و بند نیست
ایسنا نوشت: عضو موسس حزب اعتدال و توسعه در پاسخ به برخی اظهارات مبنی بر اینکه امروز بزنگاه جبران کناره گیری عارف از رقابت‌های انتخاباتی از سوی روحانی است، اظهار کرد: آقای دکتر روحانی تا الان به هیچ وجه اهل معامله و زد و بند نبوده و در آینده نیز نخواهند بود.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر