در صحن شورای شهر تهران اعلام شد:
بدهیهای شرکت «شهر سالم» شهرداری و فسخ یکطرفه قرارداد مراکز درمانی
۲۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۶
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در مورد وضعیت بدهی های شرکت شهر سالم به مراکز درمانی هشدار داد. ناصر امانی در تذکر پس از دستور خود با اشاره به وضعیت درمانی بازنشستگاه شهرداری تهران گفت: چند روز پیش نامه ای نوشتم و اعلام کردم بدهی شهرداری تهران به شرکت شهرسالم و به متعاقب آن بدهی شهر سالم به مراکز درمانی بسیار زیاد است.
به گزارش پیام ما به نقل از ایسنا، وی با بیان اینکه تداوم این روند نه تنها شامل بازنشستگان بلکه کارکنان فعلی شهرداری تهران و خانواده هایشان نیز مشمول این مشکلات می شود گفت: حق درمان مثل حقوق ماهیانه است و اگر به موقع پرداخت نشود دچار مشکل می شودو از شهرداری میخواهیم این مشکل را حل کنند.
وی با اشاره به گزارش حسابرس در مورد سازمان میادین گفت: براساس بند ۹ گزارش حسابرس آمده است که شواهدی دال بر رعایت کامل مفاد توافق نامه های کارگزاری خرید و توزیع خریدهای اساسی با شرکت تعاونی تولیدی و توزیعی سازمان به این موسسه ارایه نشده است که با توجه این بند به شهرداری تهران تذکر می دهیم و میخواهیم که واگذاری توافق نامه ها با شرکت تعاونی خود سازمان چگونه و بر چه اساس بوده است؟ همچنین آیا این واگذاری با برگزاری مزایده بوده؟ علت عدم تحویل اسناد و مدارک به حسابرس چه بوده؟ علت عدم اخذ تضامین لازم از این شرکت تعاونی بر چه اساسی بوده است؟
فسخ یک طرفه قرارداد مراکز درمانی بخاطر بدهی شرکت شهر سالم
نرجس سلیمانی نیز در این جلسه درباره تعیین تکلیف معوقات شهرداری به مراکز درمان و لزوم تکریم پرسنل بازنشسته شهرداری تهران گفت: برای حفظ جریان زندگی سالم بین کارکنان و بازنشستگان، تسویه حساب به موقع باید مورد توجه قرار بگیرد و این موضوع برای بازنشستگان اولویت بیشتری دارد.
وی با اشاره به اینکه عالی ترین جایگاه در هر نهادی نائل شدن به بازنشستگی است، افزود: سازمانی که تمایل دارد مجموعه را به سمت تعالی ببرد باید برای بازنشستگان توجه ویژه قائل باشد اما شهرداری بر اساس اسناد موجود در زمینه سلامت بازنشستگان ناموفق بوده است.
وی با بیان اینکه شهرداری باید از انباشت بدهی به مراکز درمانی جلوگیری می کرد اما بدهی شرکت شهر سالم به مراکز درمانی باعث فسخ قرارداد یک طرفه از سوی بیمارستان ها و داروخانه ها شده است تاکید کرد: به شهرداری تذکر داده می شود که این موارد را به صورت جدی دنبال کند. مدیرانی که به دنبال تأمین قبر و مسکن زیر زمینی برای کارکنان هستند، باید به فکر امروز و سلامت کارکنان باشند.
برچسب ها:
بدهی شهرداری، بیمارستان، درمان، سلامت، شهرداری تهران، شورای شهر تهران، قرارداد، کمیسیون برنامه و بودجه
نظر کاربران
نظری برای این پست ثبت نشده است.
مطالب مرتبط
آشفتگی در بازار خبازی استان ایلام، استاندار را ناچار به مداخله کرد
ضربالاجـــــل نان
« پیام ما» به تبیین جامعه شناختی رشد مصرف داروهای لاغری در ایران و جهان میپردازد
بدن بهعنوان پروژه دائمی در اقتصاد زیبایی
۷۵ درصد مردان و ۶۵ درصد زنان
مبتلا به بیماری قلبی با اختلالات جنسی روبرو هستند
«پیام ما» از آخرین وضعیت دارو در کشور گزارش میدهد
دارو در چنبره گرانی و کمبـــــــود |پیام ما
همزمان با «روز جهانی مبارزه با دخانیات» مطرح شد
۶۰ هزار ایرانی قربانی دود آبی
خانه ساخته شد، محله نــــــــه
«پیام ما» از وضعیت تأمین کالاها و اقلام موردنیاز سلامت کشور در شرایط پس از جنگ گزارش میدهد
راه پرچالش تأمین تجهیزات پزشکــی
بازگشت سفیدبالکها و حشرات ریز به تهران همزمان با گرمتر شدن هوا
«پیام ما» از وضعیت کودکان اوتیسم و چالشهای آنها گزارش میدهد
تنها و درخودمانده
زمین در تب، ویروسها در حرکت
وب گردی
- بهترین پنل پیامکی ایران [4 تا از بهترین سامانه پیامکی ایران]
- آشنایی با خدمات متنوع اسنپفود در رشت
- بهترین مدل شومیز برای افراد چاق؛ 10 مدل ترند 1405
- جنس سیم چه تأثیری در کیفیت برق رسانی دارد؟
- مسابقه ملی ایدهپردازی «ایدانو» به آنتن شبکه دو رسید
- «سهم ما از قدردانی»؛ حمایت ویژه هتلهای دُنسه از قهرمانان امداد
- درخواست ایجاد مسیر دوچرخهسواری ۱۰۰ کیلومتری در قم
- چند روز بعد از سمپاشی ساس از بین میرود؟ (راهنمای کامل سمپاشی ساس + قوی ترین سم ساس)
- باغ پرندگان تهران کجاست؟ معرفی، ساعت کاری و آدرس
- مقایسه قیمت ورق شیروانی، سیاه، استیل و گالوانیزه در یک نگاه بیشتر
بیشترین نظر کاربران
ضربالاجـــــل نان
پربازدیدها
1
رقص سوگوارانه؛ کنشی مقاومتی
2
رقص عزا
3
مبارزه با جستوجوی گنج
4
هوای آلوده با موتورهای منسوخشده و آلاینده خودروهای داخلی
5
گنجِ گمشده زیر چرخ لودرها




دیدگاهتان را بنویسید