پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | ركورد جديد رسيدگي به شكايات مردمي در شركت نيروي برق شمال كرمان

رکورد جدید رسیدگی به شکایات مردمی در شرکت نیروی برق شمال کرمان





۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۷:۳۳

رکورد جدید رسیدگی به شکایات مردمی در شرکت نیروی برق شمال کرمان
به گزارش پایگاه خبری توانیر، در جلسه ای با حضور مدیر عامل، معاونین و مدیران امورهای اجرایی وضعیت رسیدگی به شکایات و درخواست های سه ماهه دوم و شش ماهه اول سال 94 شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان مورد بررسی قرار گرفت. امیر صفی جهانشاهی، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ضمن تشکر از تمامی همکاران و مدیران این شرکت در خصوص رسیدگی مناسب به شکایات و درخواست های مردمی گفت: این شرکت با همت و تلاشهای همکاران و مدیران توانسته است با میانگین مدت زمان پاسخگویی 1 روزه مناسب ترین وضعیت رسیدگی و پاسخگویی به شکایات و درخواست های مردمی را داشته باشد.
وی همچنین افزود: این شرکت به منظور ارائه خدمات بهتر و افزایش رضایتمندی مشترکین از دریافت شکایات و درخواست های مردمی استقبال و کانال های ارتباطی زیادی را در این خصوص تعریف و پیاده سازی نموده است. جهانشاهی ضمن معرفی سایت این شرکت گفت : با توجه به دریافت بیشترین آمار شکایات و درخواست های مردمی از طریق تلفن مرکز اتفاقات 121 و احتمال تاخیر در پاسخگویی به تلفن های اتفاقاتی و اضطراری پیشنهاد می شود مشترکان کرمانی از کانال های جایگزین مانند سایت اینترنتی این شرکت به آدرس www.nked.co.ir و شماره تماس دفتر روابط عمومی و رسیدگی به شکایات و درخواست های مردمی با شماره 32520333 استفاده کنند.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

امیررضا رحمانی

باسلام ساکن ماهان خیابان امام خمینی کوچه 42کوچه روبروی مجموعه هزاردستان هستم علی رغم مراجعه به اداره برق باتوجه به اینکه همه همسایه هاباپارتی ورشوه بطورغیراصولی اشتراک برق گرفته اندولی بنده بدلیل نداشتن پارتی به دربسته میخورم ویکسال بنده راسرمیدوانندومیگویندکوچه فاقدتیربرق است اگرچنین است بایدبرای همه باشدنه فقط من همسایه دوطرف برق داردولی من نه لطفامسولین محترم رسیدگی کنندوبه دادبنده برسند باتشکر

اميرحسين فرشاد

باسلام . ساكن ابتداي خيابان شهيد غياثي(روبروي سالن ورزشي ٩ دي) رفسنجان هستم. نزديك به ٣ سال است دو روشنايي ابتدايي اين خيابان خراب شده كه بارها از مسولين اداره برق رفسنجان درخواست درست كردن را داشتم كه جوابي نگرفتم. چون خيلي تاريك است از لامپ شخصي خانه ها براي روشنايي قسمت استفاده ميكنيم كه توسط عده اي هر دفعه به سرقت مي رود. با توجه به زياد بودن سگهاي ولگرد در اين منطقه واقعا جرات بيرون اومدن در شب را نداريم!!! امشب هم عده اي موتورسوار از تاريكي منطقه استفاده كرده و باعث آزار اذيت چندين نفر از همسايه ها شدند ! خواهشي ك داريم بعد از چندسال اين دو چراغ روشن شوند!!! اقاي يوسفي رييس اداره برق رفسنجان اگه درب منزل خودشان هم بود ايا تو اين سه سال درستشان نكرده بودند؟؟؟؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *