پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | چگونه از معلم مظلوم كرمانى مرحوم على فدايي اعاده حيثيت شد!!؟

چگونه از معلم مظلوم کرمانى مرحوم على فدایی اعاده حیثیت شد!!؟





۲۶ تیر ۱۳۹۵، ۲۰:۲۲

چگونه از معلم مظلوم کرمانى مرحوم على فدایی اعاده حیثیت شد!!؟

دکتر مظفر اسکندری زاده
فرمان هشت ماده اى امام( ره) در بحرانى ترین شرایط انقلاب ودر حالیکه دشمنان همه توان خود را براى ضربه زدن بر پیکر نهال نو پاى آن به کار بسته بودند صادر و هیاتى ویژه به کرمان آمده بود تا خطاها و تندروى ها را بررسى و قاطعانه بر خورد کند.
جلسه شوراى مرکزى جامعه اسلامى دانشگاه در خانه مجردى من تشکیل و تصمیم به در اختیار قرار دادن اطلاعات و پرونده موجود به اعضاء هیات براى دادخواهى واعاده حیثیت از معلم انقلابى و خانواده مظلومى شدیم که در اشتباهى شگفت انگیز و جبران ناپذیر و بر اساس برداشت شخصى و سراسر اشتباه قاضى مبارز، زندان رفته و شکنجه دیده دوران خفقان ستم شاهى حیاتش را از دست داده بود و زن و فرزندان مظلومش سخت ترین دوران زندگى شان را مى گذراندند.
حسین مرعشى معاون سیاسی امنیتى وقت استاندارى مامور شد بدون فوت وقت و همان شب به میهمان سراى استاندارى محل اسکان هیات برود و اصل ماجرا را به ماموران ویژه امام بگوید.
ماجرایی که روز بعد توسط حسین اسکندرى زاده که در زمان فاجعه، قائم مقام فرمانده سپاه پاسداران استان بود با جزییات براى هیات تشریح شد.
بر اساس گزارشى که در حین جلسه رسید، موتور سوارى که سر و رویش را پوشانده در اطراف منزل من است و باعث کمى نگرانى حسین آقا شده بود و براى اطمینان از سلامت جان و قوت قلبش شخصا و با اسلحه آماده‌ی شلیک تا مهمانسراى استاندارى همراهیش کردم.
زمان زیادى طول نکشید که فرمان تاریخى و غرور آفرین پیر جماران مبنى بر عزل قاضى و اعاده حیثیت از خانواده مظلوم مرحوم على فدایی صادر شد و برگ زرین دیگرى بر کارنامه سراسر افتخار جناح دانشگاهیان استان کرمان افزوده گردید.
نقش دکتر نصرالله گرامى از اصول گرایان استان و مشاور عالى کنونى استاندار و زنده یاد مسعود محمودى استاندار اسبق کرمان که از نزدیک در جریان مظلومیت خانواده محترم و متدین مرحوم فدایی بودند در این حرکت بى نظیر و شجاعانه فراموش نشدنى است
چه هزینه سنگینى نظام مقدس جمهورى اسلامى که حاصل خون شهداست براى جبران اشتباهات و ندانم کارى و تند روى ها و کج فهمى ها داده است!
هزینه اى که گاه جز با اقدام شخص امام ( ره) و خورشید انقلاب نه قابل پرداخت بوده و نه قابل جبران …
۲۲ شهریور سال یاس

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *