سایت خبری پیام ما آنلاین | چالش عکس بدون آرایش بازیگران

چالش عکس بدون آرایش بازیگران





۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۴۰

چالش عکس بدون آرایش بازیگران

چالش عکس بدون آرایش بازیگران در فضای مجازی با استقبال شدید هنرمندان مواجه شده است.
پس از چالش سطل آب یخ و چالش مادرانه کمپین جدیدی توسط لیلا اوتادی بازیگر زن سینما و تلویزیون به راه افتاده که در آن بازیگران ایرانی تصاویر بدون آرایش خود را منتشر می کنند. لیلا اوتادی نیز به عنوان اولین نفر عکس بدون آرایش خود را منتشر کرده است.

لیلا اوتادی (متولد ۱۴ مرداد ۱۳۶۲) بازیگر سینما، تلویزیون، تئاتر و شاعر ایران است. در ادامه نیز سایر بازیگران در این کمپین شرکت کرده و تصاویر خود را در فضای مجازی منتشر کرده اند که آنها را برای شما قرار داده ایم.

بهناز جعفری بازیگر 42 ساله کشورمان با انتشار عکس بدون آرایش خودش نوشت: ازین چالش بازیگران بدون آرایش خوشم امد،خودخودبودن،این منم زنى تنها ایستاده درمقابلتان درنقش خودخودم. بهناز جعفری فارغ‌التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی است. اولین فیلم او که در نقش کوتاهی حضور داشت روسری آبی در سال ۱۳۷۳ بود. او برای بازی کوتاهش در فیلم «خانه‌ای روی آب»، از بیستمین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل زن را گرفت. او همچنین در نمایش شب هزار و یکم بهرام بیضایی بازی کرده است. وی مبتلا به‌ام اس می‌باشد.

حمیرا ریاضی بازیگر کشورمان نیز به چالش عکس بدون آرایش بازیگران زن پیوست. حمیرا ریاضی فعالیت خود را در تئاتر در سال ۱۳۶۹ شروع کرد. سپس به تلویزیون و سینما راه یافت. او درسال ۱۳۷۸ با علیرضا اوسیوند ازدواج کرد.

هانیه توسلی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام عکس زیر را منتشر کرد و نوشت: ممنونم از همتون که تولدم رو تبریک گفتین.امروز سى و هفت ساله شدم و خوشحالم.زندگى پیش مى ره و کلى بالا پایین داره.این روزها حالم خیلى خوبه.خیلى زیاد.کلى خوشبختم و خدا رو شکر مى کنم باهمه ى وجودم.هنوز مثل همیشه یه کم آشفته و تنبلم. ولى درونم آرومه و عاشق لحظه لحظه هاى زندگیمم.انگار درس زندگى رو گرفتم ازش.کلید اصلى رشد کردن و عشق ورزیدنه. و این چیزیه که هرگز متوقف نمى شه.رشد از درون شروع مى شه.آگاهى و درک کردن و شناختن خودمون از درون.کلى عیب و ایراد دارم ولى بهش آگاهم.کمتر از قبل کتاب مى خونم و این چیزیه که امسال باید درستش کنم به اضافه ى کلى کار دیگه که باید انجام بدم.حالم خوبه و هارمونى زندگیم کوکه.دوروبرى هام آدم حسابین.بزرگ شدم و خدا رو شکر بابت عشقى که بهم داده، که همه چیز از اونه و ما هیچ هیچیم.باز هم ممنون از همتون که همیشه مهربون بودین و لطف داشتین به من چهارده خرداد نود و پنج.
پى نوشت:عکس از همون سرى دست و صورت شسته هاى اول خرداده

الناز شاکردوست (زاده ۷ تیر ۱۳۶۳ در تهران) بازیگر و طراح صحنه و لباس سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است.
او بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. در سن نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ در سال ۱۳۸۳، به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به عرصه سینما گذاشت و ظرف کمتر از یک سال در ۴ فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد. گل یخ فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کیومرث پوراحمد و تهیه‌کنندگی غلامرضا موسوی ساخته سال ۱۳۸۳ است.
او در سال (۱۳۸۳) با بازی در فیلم گل یخ به کارگردانی کیومرث پوراحمد به سینما وارد شد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *