سایت خبری پیام ما آنلاین | اینستاگرام

اینستاگرام





۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۳۹

از قافله «جدید ترین قابلیت اینستاگرام» جا نمانید
در الگوریتم جدید اینستاگرام شما می توانید ابتدا پست‌هایی را که بیشتر برایتان اهمیت دارد ببینید.
به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بدون شک اینستاگرام را می توان به عنوان یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در سراسر دنیا دانست، حالا این اپلیکیشن محبوب، در جدید ترین نسخه اش از قابلیت و الگوریتم جدیدی رونمایی کرده است.
اینستاگرام اعلام کرده است» که می‌خواهد الگوریتم جدید خود را برای تایم‌لاین اجرا کند و بدین ترتیب پست‌هایی که برای کاربران اهمیت بیشتری دارد، اول نمایش داده می‌شوند».
اینستاگرام در وبلاگ خود نوشته است:» با این ترتیب جدید، شما ویدیوی گروه مورد علاقه خود پس از کنسرت را از دست نخواهید داد، حتی اگر در آن طرف دنیا و ناحیه زمانی متفاوتی رخ داده باشد، همچنین مهم نیست که چه تعداد حساب کاربری را دنبال کنید، شما می‌توانید آخرین پست‌های بهترین دوستانتان را ببینید».

گریم های ماندنی فیلم های ایرانی در اینستاگرام عبدالله اسکندری
صفحه اینستاگرام عبدالله اسکندری با تصویر چهره پردازی های بازیگران در فیلم های مختلف نمایانگر هنر این هنرمند است.
عبدالله اسکندری در سال ۱۳۲۴ در تهران متولد شد. چهره‌پردازی را از سال ۱۳۵۱ زیر نظر بیژن محتشم آغاز کرد. اسکندری از جمله اولین هنرمندانی است که توفیق یافت چهره‌پردازی را بر اساس شخصیت بنیاد نهاد.
سی و دو سال تلاش بی وقفه و ارزشمند وی در عرصه چهره‌پردازی و تربیت شاگردان فراوانی که بسیاری از آنها هم اکنون جزو طراحان خوب چهره‌پردازی ایران هستند باعث شد تا مجله معتبر چهره‌پردازی Make-up artist کشور ایران را در زمره ده کشور برتر جهان و اسکندری را جزو ده طراح مهم جهان در سال ۱۹۹۹ برگزیند.
وی تاکنون موفق به دریافت پنج سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر و نیز برنده تندیس خانه سینما شده است. عبدالله اسکندری تاکنون بیش از یکصد و شصت پروژه سینمایی و تلویزیون را در ایران طراحی کرده است که از جمله آثار شاخص و به یاد ماندنی آن می‌شود به «هزاردستان»، «مثل آباد»، «سایه‌های بلند باد»، «دست فروش به بانو»، «ناصرالدین شاه آکتور سینما»، «روز واقعه»، «بازمانده»، «ساحره»، «آدم برفی»، «دلشدگان»، «مادر»، «مسافر ری» و … اشاره کرد.
صفحه اینستاگرام این گریمور حرفه ای با عکس هایی از بازیگران مختلف در گریم های متفاوت به روز می شود.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *