پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | شبکه

شبکه





۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۳۸

سلفی ستاره های پرسپولیسی پس از برد تیم‌ ملی
مهدی طارمی و سردار آزمون که رابطه صمیمانه‌ای باهم دارند، بعد از برد 6تایی تیم ملی برابر قرقیزستان سلفی گرفتند. طارمی و سردار در این بازی دوستانه گلزنی کردند.

در اینستاگرام رحمانی منتشر شد؛
رخصت خرید جدید استقلال از فرهاد مجیدی برای پوشیدن شماره 7
شماره 7 جدید استقلال اعلام کرد: «پیراهن استقلال و شاد کردن دل هواداران میلیونی آن از همه چی مهمتره و هر بحث حاشیه ای خارج از این ممنوع و من تکذیب می کنم.» چندی پیش بختیار رحمانی اعلام کرد که قصد دارد با پیراهن شماره 7 برای استقلال بازی کند و حتی یکی از شروطش نیز پوشیدن این پیراهن بود. فرهاد مجیدی هم در واکنش به این موضوع در اینستاگرامش نوشت برایش فرقی نمی کند چه کسی پیراهن او را بپوشد و هر کس خواست می تواند شماره 7 استقلال را بر تن کند. شب گذشته رحمانی هم با انتشار عکسی از فرهاد در اینستاگرامش از او کسب رخصت کرد تا فصل بعد با پیراهن شماره 7 وارد میدان شود. وی نوشت: «فرا رسیدن ماه مهمانی خدا مبارک از لطف شما هواداران سپاسگزارم، به امید تکرار در ساختن استقلالی که هواداران راضی و نتایج خوب بگیره آمده ام و قبل از ماها بازیکنان و مربیان بزرگی این امر مهم را انجام داده اند که یکی از آنها آقای فرهاد مجیدی هست که در قلب شما هواداران و من جا داشته و دارد و همانطورکه قبلا گفتم پیراهن استقلال و شاد کردن دل هواداران میلیونی آن از همه چی مهمتره و هر بحث حاشیه ای خارج از این ممنوع و من تکذیب می کنم. شاد باشید ایام بکام. چاکریم.»

کیک تولد زیبای امین حیایی
به گزارش ستاره ها، امین حیایی متولد ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ در تهران است او همزمان با سالروز تولدش با انتشار عکس زیبایی از کیک تولد46 سالگی اش برای طرفدارانش نوشت: در این سالیانى که از عمرم گذشت، هر چند پر فرازو نشیب، اگر توانسته باشم حتى براى دقایقى تأثیرگذار بوده و یا لبخند را مهمان لبها و شادى را تقدیم دلهاى مردم عزیزم کنم خداوند را بسیار شاکرم .

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *