پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | توییت کده

توییت کده





۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۳۴

بردیا امیرتیموری(سردبیر): من همیشه با هزار و امیدو آرزوی قهرمانی بریتانیا، مسابقات جام ملت ها و جام جهانی رو نگاه می کردم اما پسرهای جزیره هیچ وقت موفق نشدند، بهترین بازیکنان با بزرگترین اشتباهات،تیمی که البته بدشانسی هم همیشه دامنگیرشون بود.
نکیسا خدیشی (روزنامه‌نگار):من خودمم نمی دونم چقدر فوتبالیم . بیشتر جو هست که این رو مشخص می کنه. به نظرم قهرمان این دوره را باید از بین آلمان و اسپانیا جستوجو کرد. جرمن ها به قول مفسر معروف فوتبال از وضعیت ایده‌آلی برخوردارند و چه بسا که بتوانند جام را به خانه ببرند. اما نمی شود از اسپانیایی ها به راحتی چشم پوشی کرد. هرچند پسران سرخ قاره سبز وداع تلخی با جام جهانی ۲۰۱۴ داشتند و در دیدارهای ابتدایی مرحله مقدماتی اندکی لغزش داشتند ولی نمی توان اسپانیا را دوست نداشت. مگر می شود به «ویسنته دل بوسکه» ۶۵ ساله اعتماد نکرد و روی دیوار بازیکنانی همچون :سرخیو راموس، جرارد پیکه، یوردی آلبا، خوان فران،سرخیو بوسکتس، آندرس اینیستا، برونو، پدرو، سسک فابرگاس، کوکه ، تیاگو، سیلوا، لوکاس واسکس ، آرتیز آدوریتس، آلوارو موراتا و نولیتویادگاری ننوشت. من معتقدم قهرمان از دل آلمان یا اسپانیا بیرون میاد .من اسپانیایی ترم.
رضا عبادی زاده(دستیار سردبیر): از وقتی که فوتبالو شناختم، تیم ملی انگلیس رو دوس داشتم. امیدوارم امسال برخلاف دوره های قبل، موفق باشن و حداقل جزو 4 تیم باشن.به نظر من آلمان و فرانسه شانس های اصلی قهرمانی هستن.
هادی کاربخش (دبیر گروه ورزش): از زمانی که یادمه عاشق فوتبال و مسابقات فوتبال بودم.لاله های نارنجی اروپا رو از وقتی بیشتر شناختم که مثلث رویایی رود گولیت، فرانک ریکارد و مارکو وان باستن، در زمین سبز فوتبال شعبده بازی می کردند و زیبایی فوتبال را به رخ همه می کشیدند.هرچند آن هلند با رونالد کومان و هانس فان بروکلن دیگر هرگز تکرار نشد، اما در خاطر من و فوتبالدوستان آن دوره ماند.شاید هم بخاطر کار گولیت بود که بعد از انتخابش به عنوان برترین فوتبالیست اروپا و نیز بهترین بازیکن جهان در سال 1987 و تقدیم جایزه‌اش به نلسون ماندلا،‌ که آن زمان هنوز در زندان بود، بیش از پیش در نظرم دوست داشتنی شد اما امسال هلند، غایب بزرگ بازی هاست و به نظر، اسپانیا، بلژیک و آلمان از شانس بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی برخوردارند.
یاسر سیستانی(دبیر گروه کرمان): آن قدر از سال های فوتبال دوستی ام فاصله گرفته ام که نام بسیاری از فوتبالیست های ایران و جهان را نمی دانم و در مسابقات «یورو 2016» نیز نمی دانم که شانس پیروزی با کیست؟ اما دوست دارم هر چه بیش تر شادی مردم فرانسه را در فینال مسابقات ببینم.
نجمه سعیدی (دبیرسرویس اجتماعی): من خوشبختانه یا بدبختانه از سال های دور درمحیطی بودم وهستم که فوتبال یکی از تفریحات اصلی قلمداد میشود. هم دیدنش وهم بازی کردنش.در محیطی که حتی مادر بزرگ را وا می داشت تا تسبیح برداشته و دعا کند که کریس رونالدو گل بزند یا مسی مصدوم شده وبه بازی بعدی نرسد،خواستم این را بگویم تا عمق ماجرا دستتان بیاید.حالا هم این محیط وبالطبع من، انتظار یورو را می کشیم. نمی دانم از کی ولی فکر کنم از نوجوانی عشق تیم فوتبال آلمان بودم حالا اینکه دلیلش فوتبال خاص یا قیافه وتیپ های خاص بازیکنان بود بعد از این همه سال، هنوز دست خودم هم نیامده است.آلمان تیم محبوب من وکلیزمن هم بازیکن محبوب …حالا هر چقدر هم می خواهید بگویید که این «آقا» سالها است که بازی نمی کند ویا اصلا الان مربی تیم فوتبال آمریکا است.همین ابتدا بگویم تاثیری ندارد قبلا هم تلاش های این چنینی شده است ولی به جایی ختم نشده تیم فقط آلمان وبازیکن فقط کلیزمن.
یاسر خدیشی (دبیر سرویس عکس):موسیقی فوتبال هیجانی به وجود می آورد وصف نشدنی، ولی این بار در کشوری که مهد هنر است یورو لذت ندارد، مگر یورو بی هلند و روبن هم ممکن است ؟ لاله های نارجی پرپر شده دوست داشتنی امسال نه فینال را بلکه کل بازی ها را از منزل نگاه میکنن درست مثل ما و چندین تیم دیگر باشگاهی و ملی که بازی های اخیر را در منزل به صرف تخمه پفک دیدن مثل بارسا و پرسپولیس . این یورو من طرفدار گاوبازان اسپانیایم چون روی نیمکت خود پیرمرد مهربان و سیبیلوی متولد سالامانکای اسپانیا را دارند شخصینی که نمی شود دوستش نداشت دل بوسکه ی که خاطرات خیلی خوبی برای رئالی ها ساخته ولی یکی از شانس های قهرمانی را فرانسه میزبان میدانم تیم خروس ها هر زمان میزبان بوده اند برای حریفان خوب شاخ و شانه کشیده اند.
جاوید مومنی (توسعه دهنده وب): بابای من به شدت فوتبالیه و هنوز هم طرفدار سرسخت برزیل! خوشبختانه اینجا دیگه برزیلی در کار نیست و انگلیس قهرمان میشه.
عطیه بهره بر(خبرنگار): من اهل فوتبال نیستم اما به دلیل علاقه ای که به کشور فرانسه دارم، اون هم نه به دلیل فوتبال، دوس دارم این تیم موفق شه.
سپیده ایران منش (خبرنگار): فرانسه دراین دوره مدعی سرسختی برای قهرمانی است. من طرفدار آلمان هستم و امیدوارم مانشافت خوب عمل کند. اسپانیا هم با اینکه در جام جهانی ۲۰۱۴عملکرد ضعیفی داشتند اما ارزیابی ها شانس بالای قهرمانی شان را نشان می دهد.
آرین اسدی( خبرنگار): گروه E هم گروه جالبیه در این گروه شاهد تقابل زلاتان افسانه ای، ده بروین استثنایی و چیلینی با غیرت هستیم با وجود این بازیکنان سطح A در این گروه شاهد بازی هایی جذاب و پرتنش خواهیم بود. تیم ملی ایرلند هم اگر امتیازی کسب نکند تلاش خواهد کرد که فوتبال اروپا را جذاب تر از قبل سازد. در فوتبال احتمال هراتفاقی است شاید شاهد حذف تیم های بزرگ این گروه توسط ایرلند بودیم! به هر حال امسال باید منتظر رقابت ها و مسابقات جذابی در سطح جهانی در کشور برج ایفل باشیم.
صابر خدیشی(خبرنگار حوزه معماری): از زمانی که یادم میاد هلندی بودم و هستم ، اما متاسفانه در سالهای اخیر خوب کار نکرد و در حال حاضر جای خالیش میان خوب های اروپایی احساس میشود. با این حال از بین تیم های حاضر ماتادور های اسپانیایی رو امید اول میدونم بخاطر نزدیکی سبکشون به آبی اناری های کاتالان و امیدوارم برای چهارمین بار مدافع عنوان قهرمانی کاپ رو با خودش به اسپانیا ببرد تا جای آلمانها رو در صدر جدول پر افتخارترین های یورو بگیرد. با احترامی که به زلاتان و اون خاص بودن دوس داشتنیش دارم.
ارشیا اسدی(خبرنگار): به نظر من اسپانیا به نسبت دیگر تیم ها شانس بیشتری داره و البته که منم طرفدارشم.
محسن رجب پور(عکاس): من زیاد اهل فوتبال نیستم اما خیلی دوس دارم آلمان و فرانسه برنده بشه و بیشتر موفقیت را در فرانسه می بینم.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *