پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | در همايش مديريت مصرف ويژه اصناف عنوان شد مديريت مصرف برق خدمت به جامعه است

در همایش مدیریت مصرف ویژه اصناف عنوان شد مدیریت مصرف برق خدمت به جامعه است





۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۲۴

در همایش مدیریت مصرف ویژه اصناف عنوان شد
مدیریت مصرف برق خدمت به جامعه است

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان در جلسه ای که با حضور فرمانده بسیج شرکت توانیر و جمعی از اصناف استان کرمان درمحل سالن اجتماعات این شرکت برگزار گردید،از لزوم مدیریت مصرف برق و طرح های تشویقی توانیر برای مشترکین تجاری و اداری صحبت شد.
فرمانده بسیج توانیر با تاکید بر حفظ سرمایه های ملی گفت: استفاده صحیح و بهینه از نعمت برق در شرایط کنونی وظیفه ای ملی است و شرکت های توزیع برق که پیشانی ارتباطی صنعت برق با مردم هستند، برای حفظ منافع ملی دست یاری به سمت مصرف کنندگان دراز کرده اند تا انرژی درست و منطقی مصرف شود.
صحرا پور با تاکید بر نقش بسیج در شرایط بحرانی جامعه گفت: هدف بسیج کمک به جامعه در شرایط بحرانی است و در زمان جنگ، بسیج برای حفظ کشور وارد عمل شد و در شرایط کنونی نیز برای حفظ منابع ملی و سرمایه ای پیشقدم شده است تا صنعت برق کشور با موفقیت و بدون خاموشی پیک بار تابستان را پشت سر بگذارد.
وی خاطر نشان کرد: بنا به گفته مسئولین توانیر ، سال گذشته با همراهی فرماندهان بسیج ادارات پیک بار تابستان به خوبی پشت سر گذاشته شد و امسال نیز امیدواریم با همراهی مجدد بسیجیان سراسر کشور در ترویج فرهنگ صحیح مصرف انرژی و یاری همه هموطنان پیک بار به درستی مدیریت شود.
مشترکین اداری و تجاری دیماندی که با صنعت برق همکاری کنند، پاداش میگیرند
در ادامه مدیردفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان با اشاره به تبعات ناشی از سوختن سوخت های فسیلی گفت: در حال حاضر دنیا برای تامین منابع انرژی خود به سمت استفاده از انرژی های تجدید پذیر حرکت کرده است.
عبدالهی همچنین از ابلاغیه جدید وزارت نیرو برای پرداخت پاداش به مشترکین تجاری و اداری خبر داد و گفت: مشترکین تجاری واداری که دیماند قراردادی آنان بالای 30 کیلووات است در صورت همکاری با صنعت برق از ابتدای خرداد تا انتهای شهریور ماه از پاداش برخوردار خواهند شد.
وی تاکید کرد: مشترکین اداری در صورتی که در ساعات پیک روز یعنی از ساعت 11 تا 15 و مشترکین تجاری از ساعت 20 تا 24 حداقل 10 درصد و حداکثر21درصد وبالاتر ، مصرف برق خود را کاهش دهند، به همان میزانی که برق مصرف نکردند، به چند برابر قیمت بابت انرژی مدیریت شده خود پاداش دریافت خواهند کرد.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر