سایت خبری پیام ما آنلاین | پست‌های رمضانی بازیگران و افراد سرشناس

پست‌های رمضانی بازیگران و افراد سرشناس





۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۲۳:۲۱

پست‌های رمضانی بازیگران و افراد سرشناس

با فرارسیدن ماه مبارک رمضان بازیگران و افراد سرشناس آخرین پست های اینستاگرامی خود را به تبریک حلول این ماه پر خیر و برکت اختصاص دادند. بسته اینستاگردی زیر گلچینی از پست های رمضانی هنرمندان و ورزشکاران است.

علی دایی نیز در پست اینستاگرامش نوشت: فرا رسیدن ماه ضیافت الهى بر شما و خانواده محترم مبارک باد

سوگل طهماسبی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان به مردم در خصوص سریال بردار نیز نوشت: خدایا هزار مرتبه شکرت که امسال تو این ماه عزیز مهمون خونه های مردم هستیم .

رضا عنایتی هم در صفحه اینستاگرامش با انتشار عکس زیر حلول ماه رمضان را تبریک گفت.

پرستو صالحی در صفحه اینستاگرامش نوشت: خدایا شکرت که یک ماه رمضون دیگه رو هم دیدم، شکرت، خدایا خودت می دونی که فقط در برابر تو زانو میزنم و سر خم می کنم و نه بنده ی تو، خدایا به بندگان درست درمونت تو این ماه مبارک توفیق عبادت خالصانه اعطا بفرما الهی آمین . رفقا براتون از خدا حال خوب، کار خوب، یار خوب، مال خوب و تمام چیزهای خوب دیگه رو خواستم، شفای بیماران، آمرزش رفتگان و آرامش، سلامتی، دل خوش و عاقبت به خیری، خدایا دورمون کن از دروغ ریا نفرت کینه جنگ حسد بخل، خدایا دورمون کن از قضاوت کردن، قضاوت کور

رمضان ماه مهربانی مبارک (اولین سحر )، سریال برادر، هرشب ساعت ۲۱:۱۵، شبکه ۲

آرام جعفری در صفحه اینستاگرام خود با حلول ماه مبارک رمضان نوشت: توى این ماه مبارک،اول براى شفاى مریض ها دعا کنیم چه جسمى چه روحى بعد براى صلح در تمام دنیا دعا کنیم براى عزیزانمون که به سوریه رفتن و با غیرت مبارزه میکنن براى دفاع از حرم مقدس دعا کنیم که مثل همیشه پیروز و سلامت به کشورمون برگردند براى همدیگه دعا کنیم،تمام مردم خوب کشورمون خوشبخت باشن الهى آمین و سپاس بگوییم خداوند منانى را که بار دیگر فرصتى نصیبمان کرد که پاى سفره ماه مبارک رمضان بنشینیم مردم خوب دوستون دارم مهربانان.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *