پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | شبکه

شبکه





۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۲۳:۲۰

سلام بمبئی
محمدرضا گلزار بازیگر سینما که در آخرین فعالیت هنری خود در فیلم سینمایی «سلام بمبئی» در کشور هندوستان مشغول ایفای نقش بود در جدیدترین پست اینستاگرام خود عکسی از این فیلم سینمایی را منتشر کرده است.

این کودک تپل در اینستاگرام 50000 فالور دارد
مادر لندون لی از ابتدای تولد پسرش یک صفحۀ اینستاگرام باز کرد تا هم مهارت های عکاسی‌اش را تقویت کند و هم عکس‌های پسرش را از همان ابتدا در آن به اشتراک بگذارد. اکنون که لی در ده‌ماهگی کمی تپل و بانمک شده برخی از کاربران فضای مجازی عکس‌های او را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته‌اند و به او لقب «گردن‌کلفت» داده‌اند. آنها لی را با استفان کری، بازیکن ام‌بی‌ای مقایسه کرده‌اند و او را با نام استف کری می‌خوانند.
مادر لی که احساس می‌کرد در حق پسر بانمکش ظلم شده، تصمیم گرفت جواب این کاربران را مثل خودشان بدهد و همان صفاتی را که به پسرش نسبت می‌دادند به آنها نسبت دهد. حالا او در اینستاگرام 50000 فالور دارد.

روناک یونسی در صفحه اینستاگرامش پاسخ حواشی
اخیر را داد
روناک یونسی به تمام حواشی چند روز اخیر پیرامون پیوستنش به یک شبکه ماهواره ای در صفحه اینستاگرامش توضیح داد.
وی نوشت: باز هم شایعه!!!! دوستان عزیز من هیچ گونه همکارى با شبکه جم نداشتم و نخواهم داشت این تشابه اسمى است و بنده در ایران مشغول بازى در سریال اسپیرین می باشم اون عزیزانى که از بیکارى دنبال ساختن حواشى براى هنرمندان هستند باید خدمتشون عرض کنم تیرتون به سنگ خورده عزیزان من ((مردم اگر بدانند در قبرها چه میگذرد یک گناه هم نمیکنند)) حضرت علی (ع)
گفتنی است؛ هفته گذشته فیلم «ماگنولیا» از شبکه Gem TV روی آنتن رفت که در تیتراژ پایانی نام چکامه چمن ماه با عنوان طراح صحنه و لباس و نام روناک یونسی به عنوان دستیار لباس به چشم خورد. پس از حضور بازیگرانی چون چکامه چمن ماه، رابعه اسکویی، بهارک صالح نیا و … مهدی مظلومی کارگردان سریال‌های «کمربندها را ببندیم»، «بدون شرح» و … که به شبکه جم پیوسته اند، نام روناک یونسی بازیگر سریال‌های «رستگاران»، «گل‌های گرمسیری» و … در تیتراژ فیلم «ماگنولیا» آن هم با عنوان دستیار طراح لباس عجیب به نظر می‌رسد. یونسی در مصاحبه ای گفته بود از طریق صفحات مجازی خود اطلاع رسانی میکنم و این پست را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر