پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۲۳:۱۸

دو تصادف و دوکشته در سیرجان
وقوع دو حادثه رانندگی طی روز گذشته در سیرجان جان دو نفر را گرفت.
سرهنگ محمد رضا ایران نژاد گفت : دو شنبه شب گذشته در کیلومتر 15 محور فرعی کارخانه آسفالت به هماشهر یک دستگاه خودروی پژو 405 با یک نفر سرنشین ، پس از انحراف از جاده ، واژگون شد که راننده آن به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد . وی افزود: علت این حادثه عدم توجه به جلو راننده پژو 405 اعلام شده است. ایران نژاد خاطر نشان کرد : همچنین در همان روز در سانحه رانندگی دیگری در محور فرعی روستای کران به هماشهر نیز دو دستگاه موتورسیکلت به یکدیگر برخورد کرد. فرمانده انتظامی سیرجان تصریح کرد : بر اثر این برخورد راکب یکی از موتورسیکلت ها به علت شدت جراحت وارده جان خود را از دست داد. وی گفت : علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان پلیس در دست بررسی است . وی افزود : رعایت نکردن مقررات رانندگی و شتاب بی مورد در رانندگی حوادث جبران ناپذیری را به وجود می آورد و رانندگان باید مراقب باشند تا یک بی احتیاطی باعث وارد شدن صدمه های جانی و مادی نشود.

توقیف محموله 50 میلیونی کالای قاچاق در راور
فرمانده انتظامی شهرستان راور از کشف و توقیف محموله قاچاق به ارزش 50 میلیون تومان خبر داد.
سرهنگ هادی میرزایی گفت : در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق، ماموران ایست بازرسی شهید جهانگرد به همراه تیم گشتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان راور حین کنترل محور راور به مشهد به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند. وی افزود: اتوبوس با ورود به محدوده ایست و بازرسی با علائم هشداری پلیس متوقف و پس از بازرسی دقیق از آن تعداد 2 هزار 526 ثوب انواع البسه و 379 جفت کفش قاچاق کشف شد.
میرزایی خاطر نشان کرد :در این خصوص تعداد هفت نفر متهم دستگیر و به همراه کالای قاچاق کشف شده برای سیر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضائی شدند. فرمانده انتظامی شهرستان راور از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت های پلیس 110 تماس بگیرند.

ماموران قلابی در دام پلیس انار
فرمانده انتظامی شهرستان انار گفت: 4 سارق جوان که در پوشش مامور از شهروندان در شهرستان انار اخاذی و سرقت می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ جعفر غضنفری گفت: به دنبال اعلام یک فقره سرقت در یکی از روستاهای شهرستان انار توسط چهار جوان مامورنما تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات جامع پلیسی و اطلاعاتی متهمان را شناسایی و در یک عملیات برنامه ریزی شده آنان را دستگیر کردند.
غضنفری ضمن اشاره به این مساله که بررسی دیگر ابعاد این پرونده و کشف دیگر سرقت ها در دستور کار قرار دارد، خاطر نشان کرد : این چهار متهم در ادامه تحقیقات پلیسی به چگونگی اقدام خود و شیوه های آن برای سرقت و اخاذی از شهروندان اعتراف کردند.
وی تصریح کرد : متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند و موضوع همچنان در دست بررسی است.

کشف محموله بزرگ پوشاک قاچاق در سیرجان
فرمانده انتظامی سیرجان از کشف محموله پوشاک قاچاق به میزان 90 هزار ثوب به همراه محموله کیف و کفش به ارزش 23 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. سرهنگ محمدرضا ایران نژاد افزود: نیروی انتظامی سیرجان در عملیات پیچیده علمی، عملی و فنی یک باند قاچاق کالا و ارز را در بندرعباس شناسایی کرد. وی گفت: این باند قاچاق که کالاهای خارجی را از محور سیرجان به مقصد تهران عبور می داد با یکسری اطلاعات شناسایی شد و زیر نظر قرار گرفت. فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان بیان کرد: محموله پوشاک خارجی و کیف و کفش با کنترل محور توسط ماموران انتظامی سرانجام دوشنبه شب گذشته در محور سیرجان – بندرعباس در کمین نیروی انتظامی سیرجان قرار گرفت. وی گفت: یک دستگاه تریلر در این عملیات انتظامی متوقف و دو متهم نیز دستگیر شدند. ایران نژاد افزود: فرماندهی انتظامی سیرجان درصدد شناسایی و دستگیری سایر عوامل این باند قاچاق است. وی گفت: دو محموله برنج و قطعات دوچرخه نیز با کنترل کامل محور سیرجان – بندرعباس از ابتدای سال جاری کشف و ضبط و تحویل مقامات ذیصلاح شده است.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *