پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۲۳:۰۳

قلم و قدم مدیران روابط عمومی حامی بهزیستی در توسعه خیر جمعی است
اولین جلسه هم اندیشی ضیافت مهر با حضورمدیران روابط عمومی ادارات و سازمانها، بانکها و شرکتها در سالن شهید ارشاد بهزیستی برگزار شد. بنا به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان در ابتدای این جلسه عباس صادق زاد مدیرکل بهزیستی استان کرمان در سخنانی ضمن تبریک فرار رسیدن ماه مبارک رمضان و تشکر از همه همکاری و همراهی روابط عموی ادارات ، سازمانها با اظهار امیدواری از به نتیجه رسیدن اینگونه جلسات در سخنانی گفت: امیدوارم برگزاری این جلسات هم اندیشی به نتیجه مثبت و حصول خیر به نفع گروههای هدف بهزیستی منجر شود مدیرکل بهزیستی استان فراهم آوردن زمینه های تحصیل ، ازدواج ، اشتغال و همچنین تامین معاش و مسکن اقشار نیازمند را از امور خیر دانست و گفت: البته در حل مسائل اجتماعی که ماموریت سازمانی بهزیستی می باشد علاوه بر نگاههای خیرخواهانه رایج و معمول نیاز به اندیشه و تفکرات خیرخواهانه داریم تا بتوان با مشورت و مشارکت فکری برای ساماندهی مسائل جتماعی برنامه ریزی نموده و راه حل مناسبی یافت.

طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر عرضه فرآورده‌‌های خام دامی در ماه رمضان
دکتر جواد نگارستانی مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان گفت: با عنایت به شروع ماه مبارک رمضان و ضرورت تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر تولید،توزیع وعرضه فرآورده های خام دامی در این ایام در مجموع 17 اکیپ ثابت و40 اکیپ سیار بصورت استانی و شهرستانی و در دو شیفت کاری از ساعت 7 صبح لغایت 20 شب فعال گردیده اند. وی اعلام کرد:اماکن تحت پوشش این طرح شامل کلیه کشتارگاههای دام و طیور،سرد خانه ها ، کارگاه های نگهداری و بسته بندی، مراکز توزیع و عرضه و خودروهای ویژه حمل فراورده های خام دامی می باشند. دکتر نگارستانی با بیان این خدمات تاکید کرد: دریافت فراورده سالم و بمقدار کافی از سیاست های امنیت غذایی دامپزشکی است که بدلیل حساسیت موضوع در ماه مبارک بصورت ویژه پیگیری می گردد. وی ادامه داد:در این راستا هماهنگی های لازم با کلیه دستگاههای مربوطه به منظور تدوین دقیق بر نامه عملیاتی و اقدامات نظارتی مورد نیاز صورت گرفته و تجهیزات و امکانات لازم نیز فراهم گردیده است.

واگذاری عملیات اجرایی آبرسانی به 328 روستا به پیمانکار
مدیر عامل شرکت آبفار استان کرمان با اشاره به برگزاری مناقصه های آب در شرق استان گفت: این پروژه ها در شهرستان های ریگان، بم، فهرج ونرماشیر واقع شده اند که با اتمام برنامه مناقصات برای آغاز عملیات اجرایی به پیمانکار واگذار شده اند. به گزارش روابط عمومی شرکت آبفار کرمان وی با اشاره به اینکه در بم سه پروژه ، ریگان وفهرج دو پروژه و نرماشیر یک پروژه تعریف شده است اظهار کرد: در بم پروژه های دهبکری، سبزوئیه ومرغک با حدود 32هزار متر لوله گذاری و برآورد اعتباری 46میلیاردریال وایجاد 5ایستگاه پمپاژ واحداث 900متر مکعب مخزن به مناقصه گذاشته شد. وی تصریح کرد: در ریگان نیزپروژه های عباس آباد رودشور وچاه ملک با اعتبار حدود 47میلیارد ریال و50هزار متر لوله گذاری با 5ایستگاه پمپاژ و1500متر مکعب مخازن احداثی تعریف شده اند. رشیدی از پروژه های فهرج با عنوان مجتمع آب رسانی یوسف آباد وبخش مرکزی فهرج نام برد وافزود:89میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده برای این طرح هابا89هزار متر لوله گذاری و1150مترمکعب مخزن احداثی دراین راستا تعریف شده است.

میزبانی گل گهر
از فعالین
محیط زیست
همزمان با هفته محیط زیست جمعی از فعالین محیط زیستی متشکل از نمایندگان شش NGO محلی فعال در این حوزه با حضور در محل سایت شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در حرکتی نمادین به جمع اوری زباله های این مجتمع اقدام کردند و سپس در بازدید از معادن و کارخانجات این منطقه، در نشستی با معاونین و مدیران شرکت در جریان اخرین فعالیت های انجام شده توسط گل گهر در حوزه مسایل زیست محیطی قرار گرفتند. در این مراسم که دکتر طهماسبی پژوهشگر برتر کشور در حوزه محیط زیست نیز حضور داشت، ضمن تقدیر از اقدامات مثبت گل گهر در این حوزه ، إبراز امیدواری کرد که با سیاست های خوبی که در این مجتمع در حوزه مسایل زیست محیطی تدوین شده، شاهد اقدامات ماندگاری باشیم. در پایان این مراسم از سه نَفَر پاکبانان فعال در بخش خدمات و تنظیف مجتمع با اهدا لوح، تقدیر شد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *