پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | دلاوری مشاور مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران: تکلیف هیات مدیره و مدیرعامل بزودی مشخص می شود

دلاوری مشاور مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران: تکلیف هیات مدیره و مدیرعامل بزودی مشخص می شود





۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۲۷

دلاوری مشاور مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران:
تکلیف هیات مدیره و مدیرعامل بزودی مشخص می شود
مرتضی دلاوری که چند سال گذشته به عنوان رئیس هیات مدیره در بدنه و اسکلت هیات مدیره باشگاه صنعت مس حضور پر رنگی داشت، حالا از کناره گیری اش از هیات مدیره باشگاه مس کرمان خبر می دهد .
وی اعلام کرد: با مشخص شدن ترکیب و اعضا هیات مدیره تا چند روز آینده ، مدیر عامل باشگاه نیز انتخاب خواهد شد . با توجه به مواضع اخیر رییس هیات فوتبال قطعا وی هم در هیات مدیره حضور نخواهد داشت ، هرچند که حاج جعفری پیش از این هم کناره گیری اش از هیات مدیره را اعلام کرده بود.
دلاوری خاطرنشان کرد: با همه این تفاسیر، هم اکنون آقایان اخلاقی و محمودی نیا اعضای هیات مدیره باشگاه هستند و تا چند روز آتی با اضافه شدن یک نفر ترکیب هیات مدیره کامل خواهد شد. در این ترکیب آقای حمید رضا اخلاقی معاون مس منطقه کرمان به عنوان جایگزین بنده در هیات مدیره حضور خواهند داشت .
مدیر گروه فرهنگی و اجتماعی شرکت ملی صنایع مس ایران در ادامه افزود: آقای موسوی از مدیر عاملی باشگاه استعفا داده است و با توجه به این شرایط، برای انتخاب مدیر عامل جدید باید تا انتخاب کامل اعضا هیات مدیره تا پایان هفته جاری صبر کرد.
دلاوری همچنین در خصوص تقاضای حمید موسوی، مدیر عامل سابق باشگاه، که ماندنش در باشگاه را مشروط بر حذف دو عضو هیات مدیره عنوان کرده بود، گفت: شرط گذاشتن ایشان کاری حرفه ای نبود هرچند ایشان در مدت حضور خود زحمت بسیاری برای سامان دادن به امور کشیدند، امیدوارم با انتخاب اعضای هیات مدیره تا پایان هفته روند بررسی و انتخاب مدیر عامل باشگاه هرچه سریعتر طی شود و اعضای از بین چند گزینه ای که کاندیدای احراز سمت مدیر عاملی باشگاه هستند، بر روی انتخاب بهترین گزینه به اجماع برسند.
وی همچنین پیرامون شایعاتی مبنی بر انحلال باشگاه مس رفسنجان و کرمان، گفت: من نمی دانم این شایعات را از کجا می آورند، ما به مسوولان رفسنجان دو پیشنهاد دادیم؛ اول آنکه باشگاه به روند کاری سابقش ادامه دهد و سیاست فعالیت و حضور تیم برای حضور در لیگ یک و برای بازیکن سازی باشد، دوم آنکه علاوه بر حفظ باشگاه و کنترل هزینه های زیاد فوتبال، بودجه ای که به رفسنجان داده می شود صرف ورزش این شهرستان و توسعه زیر ساخت های ورزشی در این شهرستان شود.
وی همچنین در خصوص استعفای علی زینلی از مدیر عاملی باشگاه مس رفسنجان و مطرح شدن نام وی برای مدیرعاملی مس کرمان گفت: استعفای ایشان صحت دارد اما این هیات مدیره باشگاه مس کرمان است که در نهایت از بین چند گزینه مدیر عامل را معرفی می کند.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *