پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۲۵

مدیر عامل فیس بوک
در دام هکرها افتاد
اطلاعات حساب کاربری «مارک زاکربرگ» در دست هکرهایی که رمز عبور کاربران «لینکدین» را هک کردند افتاد. یک گروه هکر به نام Ourmine که در توییتر 41 هزار فالوئر دارد ادعا کرده روز یکشنبه این هفته اکانت‌های اینستاگرام، لینکدین، پینترست و توییترمارک زاکربرگ موسس و مدیر عامل شرکت فیسبوک را هک کرده است. البته نشانه‌های این هک به سرعت محو شدند اما چندین سایت تصاویری منتشر کرده‌اند که نشان می دهد دست‌کم توییتر و پینترست زاکربرگ واقعا مورد حمله واقع شده است. در یک توییت، این گروه برای زاکربرگ کُری خوانده و از او دعوت کرده که با آن‌ها تماس بگیرد. این هکرها در توییتر و پینترست زاکربرگ هم نوشته‌اند که با این کار مشغول تست کردن میزان امنیت اکانت‌های شخصی او بوده‌اند. هک کردن وب سایت‌ها و بویژه شبکه‌های اجتماعی مساله جدیدی نیست و باعث ایجاد نگرانی‌های مختلفی شده است. همچنین 18 ماه می (29 اردیبهشت) بود که سایت لینکدین اعلام کرد ایمیل و پسوردهای بیش از 100 میلیون عضو این سایت که در طول یک حمله در سال 2012 به سرقت رفته‌اند به صورت آنلاین در معرض دید عموم قرار گرفته است. تاکنون نمایندگان هیچ یک از این شبکه‌ها درباره این حمله سایبری اظهارنظری نکرده‌اند.

علی صادقی: پسر آقای بازیگر به اسم من با دختران چت می‌کند!
به گزارش سرویس کشکول جام نیـوز، علی صادقی در گفتگویی که با یک سایت خبری داشت، از اتفاق عجیبی که توسط پسر یکی از بازیگران مطرح در شبکه های اجتماعی در حال رخ دادن است خبر داد و ادعا کرد پسر آقای بازیگر به نام او با دختران چت می کند. او در مصاحبه اش می گوید حوصله شکایت به پلیس فتا را ندارد. احمد پورمخبر بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به صحبت های علی صادقی واکنش نشان داد و گفت: من کسی که بخواهد با آبرویم بازی کند به خدا واگذار میکنم.
احمد پورمخبر در اینستاپست خود نوشت: اول به على صادقى، مگه با چشمات دیدى که میاى میگى که پسر من براى کسى کامنت میذاره شماره میده حضرت على (ع) دیده رو ندیده کرد شما از کسى شنیدى که خودش براى شما پیج درست کرده بود شما اگر میخواهى واقعا بفهمى کیه چرا نمیرى پلیس فتا شکایت کنى، بعدشم پسر من زن داره تمام کار با موبایل و اینترنتم به عهده همسرش هستش؛ من کسى رو که بخواهد با آبروى من بازى کنه واگذار میکنم به خدا.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *