پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | شبکه

شبکه





۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۲۲

واکنش محمدجواد ظریف به خبر فوت محمد علی- کلی
وزیر امور خارجه کشورمان، محمدجواد ظریف، در صفحه شخصی خود در توئیتر، درگذشت بهترین بوکسور تاریخ را تسلیت گفت.
محمد علی کلی، جمعه گذشته، بعد از چندین سال بیماری، در گذشت و این اتفاق، واکنش های زیادی را از سرتاسر جهان به دنبال داشت. یکی از این واکنش ها، مربوط به محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان، بود که او در صفحه شخصی خود در توئیتر، در این باره نوشت: باشد که پروردگار متعال، محمد علی – بهترین بوکسور در رینگ و در مبارزه برای عدالت و انسانیت و صلح – را مرهون رحمت خویش گرداند. گفتنی است که یکی از نکات جالب این توئیت، استفاده از هشتگ (#TheGreatest) که لقب محمد علی بود، برای توصیف این ورزشکار است.

هانیه توسلی هم عکس بدون آرایش خود را منشر کرد
هانیه توسلی دیروز در صفحه شخصی خود در اینستاگرام عکس بالا را منتشر کرد و نوشت:
ممنونم از همتون که تولدم رو تبریک گفتین.امروز سى و هفت ساله شدم و خوشحالم.زندگى پیش مى ره و کلى بالا پایین داره.این روزها حالم خیلى خوبه.خیلى زیاد.کلى خوشبختم و خدا رو شکر مى کنم باهمه ى وجودم.هنوز مثل همیشه یه کم آشفته و تنبلم. ولى درونم آرومه و عاشق لحظه لحظه هاى زندگیمم.انگار درس زندگى رو گرفتم ازش.کلید اصلى رشد کردن و عشق ورزیدنه. و این چیزیه که هرگز متوقف نمى شه.رشد از درون شروع مى شه.آگاهى و درک کردن و شناختن خودمون از درون.کلى عیب و ایراد دارم ولى بهش آگاهم.کمتر از قبل کتاب مى خونم و این چیزیه که امسال باید درستش کنم به اضافه ى کلى کار دیگه که باید انجام بدم.حالم خوبه و هارمونى زندگیم کوکه.دوروبرى هام آدم حسابین.بزرگ شدم و خدا رو شکر بابت عشقى که بهم داده، که همه چیز از اونه و ما هیچ هیچیم.باز هم ممنون از همتون که همیشه مهربون بودین و لطف داشتین به من چهارده خرداد نود و پنج.
پى نوشت: عکس از همون سرى دست و صورت
شسته هاى اول خرداده

استقبال مرتضی طلایی از پیشنهاد خندوانه ای ها
صفحه اینستاگرامی منتسب به سردار مرتضی طلایی عضو شورای شهر تهران با انتشار پستی ضمن استقبال از پیشنهاد ایجاد یادمان شهدای محیط زیست گفت:» سلام ؛ دیشب آقای رامبدجوان به مناسبت روز محیط زیست و البته تولد دوسالگی خندوانه ، برنامه ویژه ای را تدارک دیده بود ، مثل همیشه جالب و تاثیرگذار. یکی از ویژگی های برنامه دیشب حضور هنرمند گرامی آقای رضا کیانیان ، بازیگر محبوب و مردمی کشورمان به عنوان سفیرمحیط زیست ،در خندوانه بود.در این برنامه جناب کیانیان پیشنهادی را ارائه کردند مبنی بر اینکه مکانی را به نام شهدای مظلوم محیطبان همانند دیگر شهدای سرافراز میهن عزیزمان نامگذاری کنیم و تندیس این حافظان محیط زیست را در زمره قهرمانان ملی بسازیم. به نظرم این پیشنهاد بسیار به جا و خوب بود و جای خالی آن در تهران کاملا حس می شود. ضمن تشکر از آقایان رضاکیانیان و رامبدجوان و دست اندرکاران برنامه خندوانه و تبریک تولد دوسالگی این برنامه موفق ، به عنوان خدمتگذار مردم شریف تهران،این پیشنهاد را در جلسه شورای شهر مطرح خواهم کرد. امیدوارم به کمک همکارانم در شورا با تصویب این پیشنهاد، قدمی هر چند کوچک در جهت احترام به محیطبانان پرتلاش و حفظ و حراست از محیط زیست برداریم «

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *