پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | میزخبر

میزخبر





۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۱۳

از دعوت از نوه امام تا کنایه‎های عضوجبهه پایداری
در صدا و سیما
خبرآنلاین نوشت: دو شب بعد از حضور سیدحسن خمینی در تلوزیون، وحید یامین‌پور مجری محبوب جریان پایداری بر گرایشات سیاسی صدا و سیما در قاب تلویزیون حاضر شد. او در اولین حضور خود بعد از سال‌ها ممنوع التصویری علاوه بر توهین به مردم تهران با بکار بردن لفظ «جناح شکست خورده در انتخابات7 اسفند»، دولت و نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی را هم در اهانت بی نصیب نگذاشت. یامین پور در این برنامه زنده با بکار بردن الفاظی که شایسته یک مجری تلوزیونی در برنامه‌ای زنده و جدی نیست، فرزندان خمینی را رزمندگانی خواند که در جبهه های نبرد با داعش می جنگند، نه کسانی که به گفته او با امام عکس یادگاری دارند و از قبل ایشان گردن کلفت کرده و نعره می‌کشند! وی که حتی سعی نکرد خشم خود و جریان متبوعش از شکست 7 اسفند را پنهان کند، در مورد لیستی رای دادن مردم تهران در انتخابات مجلس دهم گفت: «کوفه شهر حامیان امیرالمومنین بود اما در گذر تاریخ، شهر غافلان شد و امیرالمومنین و فرزندانش را تنها گذاشت، هر شهری می تواند کوفه باشد و هر شهری می تواند کوفه بشود»! شاید آنچه در فاصله بین 12 تا 14 خرداد از صدا و سیما پخش شد، بیانگر سیاستی باشد که علی عسگری به عبارتی ناگزیر است در دوران ریاست خود در صدا و سیما بکار گیرد. «یکی به نعل بزند و یکی به میخ». سیاستی که بعید است سبب شود تا مردم این رسانه را «ملی» بدانند نه «میلی».
آیت الله هاشم زاده هریسی: کسانی که حرمت بیت امام را
می شکنند و می گویند انقلابی اند، دروغ می گویند
انتخاب نوشت: آیت الله هاشم زاده هریسی اظهار داشت: اگر تلویزیون واقعا علیه یادگار امام کاری کرده، باید بگویم واقعا اقدام بسیار زشت و ناپسندی بوده است. وی ادامه داد: حرمت بیت امام باید حفظ شود. به این زودی ها حرمت ها نباید شکسته شود.
هر کسی که حرمت خانواده امام را می شکند و و با کنایه و طعنه های تند به بیت امام و بالاخص سیدحسن خمینی، ادعا می کنند انقلابی و ولایتی هستند، شعار دروغ سر می دهد. عضو مجلس خبرگان با اشاره به تغییر و تحولات در صداوسیما گفت: ما شاهد بودیم که سید حسن آقا اخیرا به تلویزیون دعوت شدند، این اقدام خوبی بود، ولی اینکه چرا هنوز از این دست طعنه ها علیه ایشان روی انتن می رود جای سوال دارد؟
قالیباف: آنهایی که از حرف‌های سیاسی من انتقاد می‌کنند، سیاسی کاری می کنند
ایسنا نوشت: شهردار تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر سخنان سیاسی وی و برخی از معاونانش گفت: اینکه برخی از حرف‌های سیاسی من انتقاد می‌کنند، خود یک کار سیاسی است. قالیباف با بیان اینکه من در شهرداری مشغول به خدمت به مردم هستم، افزود: هرکجا که کار کردم، اعم از نیروی انتظامی، شهرداری هیچ‌گاه کار سیاسی نکرده و نه کاری را با نگاه سیاسی انجام دادم.
باهنر: منتقدان دوست دارند روحانی تک دوره ای شود، اما معلوم نیست اینگونه شود
انتخاب نوشت: محمدرضا باهنر گفت: اینکه آقای روحانی یا هر رئیس‌جمهور دیگر توقع داشته باشند مخالف نداشته باشند، شدنی نیست. به هر حال منتقدان علاقه دارند دولت آقای روحانی یک دوره‌ای شود؛ البته معلوم نیست که علاقه آنها به کرسی بنشیند، به هر حال در سیاست هیچ اتفاق غیرممکنی وجود ندارد.
آیت الله لاریجانی: عده ای گمان می کردند مسئله برجام که تمام شود آمریکایی ها کوتاه می آیند
آیت الله آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی گفت: اصرار و تاکید مقام معظم رهبری، بر حفظ وحدت و هماهنگی در مواجهه با دشمنان سرسخت نظام است؛ چرا که عده ای گمان می کردند مسئله برجام که تمام شود آمریکایی ها کوتاه می آیند اما اکنون می بینیم که آنها بدتر عمل می کنند./ روابط عمومی قوه قضاییه
احمد خاتمی: روزی که رهبر انقلاب ایده می دهند، فردای آن روز نباید کسانی که تربیون در دست دارند، ضد آن سخن را بگویند
انتخاب نوشت: آیت الله احمد خاتمی روزی که رهبر معظم انقلاب ایده، آرمان یا فریادی می دهند، فردای آن روز مردم نباید از کسانی که تربیون در دست دارند، ضد آن سخن را بشنوند که این جامعه را دو قطبی می کند، یعنی اجانب حس کنند در ایران دو حرف تأثیر گذار است که این خلاف حقیقت است، این کشور تنها یک رهبر دارد بلکه همه گوش به فرمان این رهبر واحد هستند.
آیت‌الله هاشمی: اقتصادمقاومتی به معنی ریاضت
کشیدن نیست
خبرآنلاین نوشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: اقتصاد مقاومتی بهترین راه حل توسعه است، خیلی‌ها تصور می‌کنند منظور از اقتصاد مقاومتی، ریاضت و سختی کشیدن است. در حالی که اقتصاد مقاومتی به ما می‌گوید با نگاه درون زا و برون‌نگر، رقابت‌گرا، تولید و تجارت و استفاده از تجربیات و تکنولوژی دنیا، در راه توسعه و پیشرفت کشور گام برداریم.
رفیقدوست: ایران به تشکیل «سپاه پاسداران عراق»
کمک می‌کند
باشگاه خبرنگاران نوشت: فرمانده اسبق سپاه گفت: اگر سپاه پاسداران عراق تشکیل شود ما حاضریم با تمام توان در تشکیل آن کمک کنیم. سردار سرتیپ «محسن رفیق دوست» فرمانده اسبق سپاه پاسداران با اشاره به تشکیل سپاه پاسداران عراق اظهار داشت: اگر عراق بخواهد سپاه پاسداران تشکیل دهد ایران حاضر است تجربیات خود را در تشکیل سپاه پاسداران عراق به این کشور انتقال دهد.
توصیه‌ آیت‌الله سبحانی به دولت: اداره یارانه‌ها را به
کمیته امداد واگذار کنید
ایسنا نوشت: آیت‌الله سبحانی، مرجع تقلید، گفت: دولت اداره یارانه‌ها را به کمیته امداد واگذار کند، کمیته امداد می‌تواند یارانه‌ها را به افرادی که مستحق آن هستند برساند.
پیشنهاد زیباکلام به روحانی: نامزد ریاست جمهوری نشوید
تا چهره ملی شوید
تسنیم نوشت: صادق زیباکلام استاد دانشگاه به روحانی پیشنهاد داد: از کاندیداتوری مجدد صرف‌نظر کنید تا در این صورت به یک چهره ملی تبدیل شوید.ما چهره و شخصیتی را می‌خواهیم که مقداری کاریزمای ملی و عمومی داشته باشد که در شرایط کنونی، هم آقای عارف و هم آقای ظریف از چنین کاریزمایی برخوردار هستند. هیچ‌کدام از چهره‌ها و شخصیت‌های اصلاح‌طلب و اعتدال‌گرا نمی‌توانند به اندازه عارف و ظریف با احمدی‌نژاد دهان‌به‌دهان شوند. هیچ‌کدام از شخصیت‌های اصلاح‌طلب یا چهره‌ها و شخصیت‌های معتدل و میانه‌رو اعم از آقایان هاشمی‌رفسنجانی و یا روحانی، آن صفاتی را که آقای احمدی‌نژاد از آن برخوردار است؛ ندارند.
اقدامات اطلاعاتی سپاه برای آزادی احمد متوسلیان و ۳ دیپلمات ایرانی در بند
تسنیم نوشت: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه احمد متوسلیان و ۳ دیپلمات دیگر زنده هستند، از اقدامات خوب امنیتی و اطلاعاتی سپاه پاسداران برای آزادی حاج احمد متوسلیان و ۳ دیپلمات دیگر خبرداد. سرلشکر محسن رضایی در حاشیه اختتامیه نخستین کنگره جهانی اقتدار در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا برای آزادی حاج احمد متوسلیان و 3 دیپلمات دیگر اقداماتی از سوی ایران انجام شده است یا خیر، خاطرنشان کرد: از همان ابتدای دستگیری 4 دیپلمات توسط رژیم غاصب اسرائیل، اقداماتی برای کسب اطلاع از سرنوشت این عزیزان آغاز شد. در حال حاضر هم با اطلاعاتی که از سوی مراکز اطلاعاتی و امنیتی کشور انجام شده، متوجه شدیم آن عزیزان زنده هستند.
ابلاغ قانون الزام دولت به پیگیری خسارات ناشی از اقدامات و جنایات آمریکا از سوی رییس‌جمهور
رییس جمهوری، قانون الزام دولت به پیگیری جبران خسارات ناشی از اقدامات و جنایات آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران و اتباع ایرانی را برای اجرا به وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.
به گزارش خبرآنلاین این قانون در جلسه علنی روز سه‌شنبه مورخ بیست و هشتم اردیبهشت ماه یکهزار و سیصد و نود و پنج مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 29/2/1395 به تأیید شورای نگهبان رسیده است.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *