پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | آبفا

آبفا





۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۱۲

وجود بیش از 75 هزار فقره اشتراک آب شهری در رفسنجان
طبق آخرین آمار، تا پایان سال گذشته 75261 فقره اشتراک آب شهری در شهرستان رفسنجان وجود دارد. عباس سالاری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان رفسنجان با اعلام این خبر که 75261 فقره اشتراک آب شهری در این شهرستان وجود دارد، افزود: این اشتراکات در شهرهای رفسنجان (54653 فقره)، انار (6523 فقره)، بهرمان (3479 فقره)، سرچشمه (2809 فقره)، امین شهر (3258 فقره)، کشکوئیه (3031 فقره) و صفائیه (1508 فقره) قرار دارند. وی در ادامه بیان داشت: منابع تامین آب شرب شهرستان از طریق 35 حلقه چاه می باشد که 25 حلقه آن در شهر رفسنجان و 14 حلقه در سایر شهرهای تابعه قرار دارد.همچنین حجم مخازن ذخیره آب شهرستان نیز 72500 مترمکعب می باشد. مدیر عامل شرکت آبفای رفسنجان افزود: آب شرب تامین شده از طریق 1346 کیلومتر شبکه توزیع و 314 کیلومتر خطوط انتقال به مشترکین می رسد.

قطع و جمع آوری نزدیک
به 100 فقره انشعاب غیرمجاز در کهنوج
طی اردیبهشت ماه 94 فقره انشعاب غیرمجاز در شهرستان کهنوج قطع و جمع آوری شد. رضا بهرامی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کهنوج گفت:یکی از دلایل هدر رفت و افزایش پرت آب، استفاده غیر مجاز از آب آشامیدنی می باشد و سعی بر این است ضمن برخورد با استفاده کنندگان غیر مجاز، این گونه انشعابات نیز جمع آوری گردد. وی افزود: در همین راستا، طی ماه گذشته 107 فقره انشعاب غیر مجاز در شهرهای کهنوج (46 فقره)، نودژ (5 فقره) و رودبار (56 فقره) شناسایی شد که از این تعداد 13 فقره تبدیل به مجاز و مابقی قطع و جمع آوری شد. مدیر امور آبفا کهنوج در پایان تاکید کرد: استفاده از آب غیر مجاز حرام بوده و حق مردم را در دست یابی به آب شرب سالم و بهداشتی تضییع می کند و در صورت مشاهده با این افراد برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

تقدیر مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب رفسنجان
حسین آذین نماینده دوره نهم مردم شریف و بزرگوار شهرستان رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با اهداء لوحی از زحمات و تلاش عباس سالاری رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب رفسنجان و کارکنان این شرکت تقدیر و تشکر نمود.
در این لوح آمده است:
جناب آقای عباس سالاری پور
رئیس محترم اداره آب و فاضلاب شهری رفسنجان
احتراماً مراتب تقدیر و تشکر صمیمانه خود را از زحمات جنابعالی که طی دوران تصدی 4 ساله اینجانب در سمت نمایندگی مردم شریف در راستای پیشرفت و توسعه کمی و کیفی این مرز و بوم برداشته اید اعلام نموده و از خداوند منان توفیق تمامی مسئولین محترم و همکاران ارجمندشان را در ادارات خواهانم.ان شاءا… با تبعیت از دستورات حضرت حق در سایه عنایت حضرت ولی عصر (عج) و رهبری های داهیانه مقام عظمای ولایت و در فضای وفاق و همدلی شاهد آینده ای درخشان برای تمامی آحاد مردم خوب این دیار باشیم و از خداوند متعال طلب عفو و غفران دارم و از محضر شما عزیزان حلالیت می طلبم.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *