پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۴۵

رهبری ارزش زیادی برای رای مردم قائل می شود
امام جمعه موقت کرمان گفت: صیانت از انتخابات یکی از اقدامات ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به شمار می رود. به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد صباحی در آیین این هفته نماز جمعه کرمان در محل مصلای امام علی (ع) افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی اقدامات ارزشمند زیادی را داشته اند که یکی از آنها این است که با درایت خود نگذاشتند که انتخابات در کشور کم ارزش و مخدوش شود و از آن دفاع کرده اند. وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با انتخابات، صحبت از حق الناس کرده اند و در سخنرانی اخیر خود فرموده اند که شورای نگهبان نیز نظارت استصوابی خود را در راستای استیفای حق مردم انجام می دهد. وی اظهار کرد: امام خمینی (ره) نیز همواره بر پشتیبانی ملت اتکا داشته اند و همه چیز را در کشور بر مبنای انتخابات متکی کرده اند. وی تصریح کرد: در حال حاضر رهبری، ریاست جمهوری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سایر مسوولان به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر مبنای رای مردم انتخاب می شوند و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز ارزش زیادی را برای رای مردم قائل می شوند.
امام جمعه موقت کرمان گفت: ارزش رای رهبر معظم انقلاب اسلامی و سایر مسوولان عالی رتبه کشور با هر یک از افراد عادی جامعه در تصمیم گیری های کشور برابر است. وی در بخش دیگری از سخنان خود به مواضع جمهوری اسلامی ایران اشاره و بیان کرد: مواضع انقلاب اسلامی ایران در قبال استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا همواره از مواضع ثابت انقلاب بوده است که در فرمایشات امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی فراوان به آنها اشاره شده است. وی همچنین سالروز شهادت امام جواد (ع) و سالروز ترور شهید مدنی را گرامی داشت و گفت: تجربیات گذشته گنجینه ارزشمند و عظیمی است که باید برای آینده از آنها استفاده کرد.

یک قاچاقچی در قلعه گنج به هلاکت رسید
فرمانده انتظامی شهرستان قلعه گنج گفت: در درگیری شامگاه گذشته ماموران انتظامی این شهرستان با قاچاقچیان 864 کیلوگرم ماده مخدر کشف و یک قاچاقچی به هلاکت رسید. سرهنگ علی پرنگ در گفت و گو با ایرنا افزود: این در گیری در منطقه جازموریان رخ داد که پس از سه ساعت درگیری، ماموران انتظامی توانستند یک نفر از این قاچاقچیان مواد مخد را به هلاکت برسانند. وی تصریح کرد: در این درگیری علاوه بر مواد مخدر، چهار قبضه اسلحه، یک هزار و 411 فشنگ جنگی و یک دستگاه خودرو کشف و تحویل مقامات قضایی شد. سرهنگ پرنگ خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی با همه توان با قاچاقچیان مبارزه می کنند و نمی گذارند این سوداگران مرگ با پخش مواد مخدر که بلای خانمان سوز جوانان است، جامعه را آلوده کنند. مرکز شهرستان قلعه گنج در فاصله 430 کیلومتری جنوب استان کرمان است.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *