پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | نفیسه روشن و حواشی انتشار یک عکس

نفیسه روشن و حواشی انتشار یک عکس





۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰:۲۷

نفیسه روشن و حواشی انتشار یک عکس

باز هم لباس یکی از بازیگران سینما ایران جنجال آفرید. این بار صفحه اینستاگرام نفیسه روشن بازیگر زن سینمای ایران به دلیل پوشیدن لباسی متفاوت در مراسم اکران خصوصی فیلم «مایا» مورد هجوم قرار گرفت.
هفته گذشته انتشار یک پست توسط نفیسه روشن در صفحه شخصی اش در اینستاگرام در رابطه با این مراسم با واکنش های ضد و نقیضی از سوی کاربران اینستاگرام مواجه شد و صفحه شخصی وی تبدیل به مکانی برای اظهار نظرهای مختلف و حتی هتاکی به این بازیگر شد. بسیاری از این کامنت ها به دلیل فحاشی و بی اخلاقی غیرقابل انتشار بودند، ما تعدادی از کامنت های قابل انتشار را در زیر آورده ایم.
catalan1361 : بعضی از حسادت وغرض ورزی نظر میدن!!
abed8668: بعضی ها تا صحبت میکنن قشنننننگ شخصیت و تربیت خانوادگی رو یه جا به نمایش میگذارن. بی کمالی های انسان از سخن پیدا شود، پسته بی مغز چون لب وا کند رسوا شود!!!!!
mah_436: آخه از شما خواستن راجع به لباس نظر بدین ؟؟؟؟
m_ezzati52: شغل من در رده پرخطرترین کارها در دنیاست. اما در عکسهای پروژه مایا خانم روشن ، دیدم که ایشون برای ساخت یک فیلم سینمایی مجبور شدن با یه ببر دست آموز همبازی بشن. کاری که من و همکارام شهامت یک ثانیه انجامش رو نداریم.
narges_taheri: خیلیا میگن انتخاب لباسش به خودش ربط داره اما باید کمی هم به این فکر می کرد که یه لباسی نپوشه که بین این همه آدم انگشت نما باشه ،هرجایی یه سبک پوششی داره که باید رعایت بشه مثلاشما با شلوارک نمیتونی بری یه جشنواره خارجی اینم یه انتخاب شخصیه وپوششی متفاوته اما هیچ کسی اینقدر احمق نیس که ندونه اونجا باید چطور بپوشه.
n.i.l.o: قشنگ هست اما واسه اینجور مراسمی اصلا مناسب نیست.
alireza_aminiiiii: خیلی عالی هستین به نظرات دیگران اهمیتی ندین خانم روشن
negaralidoost811: چقد ما کمبود فرهنگ داریم شاید هزاران سال!!!!!!! واقعا جای تاسف داره.
hasti_pm620: لباسشونو دوست دارم. اما خداییش خیلی نترسینا با حیونات سر و کار دارید منم دوست دارم ولی کلی میترسم
spotlight.1: لباست که مشکلی نداره ای بابا وقت مارم میگیرن
sajjad_esfandiari: الان ما باید به فکر فرهنگ مون باشیم که دارد همین جور مثل یک رود خانه به طرف فرهنگ های غربی حدایت می شود.وما ملت ایران نباید این اجازه رو بدهیم ..و این حرف های من بابت لباسی که خانوم روشن پوشیدن نیست.
واکنش نفیسه روشن به انتقادات
نفیسه روشن هم پس از افزایش هجمه ها بالاخره مجبور شد به این قضایا واکنش نشان دهد. روشن 6 روز پیش در واکنش به برخی از بی حرمتی ها در صفحه اینستاگرام خود عکسی از یک آیه قرآنی گذاشت و در پایین عکس نوشت: ترجمه آیه ۱ رو بخونید. وقتی خداوند در کتاب مقدس قران همچین سوره وآیه ای رو برای مسلمانان آشکار کرده! پس به احترام خداوند و کتاب مقدس قرآن در برابر این نوع افراد که مخصوصا فضای مجازی رو آلوده کردن و از من مطالبی دروغ منتشر کردن سکوت می کنم چون ایمان دارم کلام و رفتار هر فرد در دنیا به خودش بازمی گرده روزتون خوش و شاد️
همچنین این بازیگر در گفتگویی در خصوص کامنت های غیرمودبانه تعدادی از کاربران اینستاگرام گفت: چهار ماه پیش در یک پروژه‌ای به نام «مایا» کار کردم که کار با قلاده ببر بود و این کار آنقدر پر از استرس بود که اگر خدایی نکرده اتفاقی برای هر کسی میفتاد خسارت آن فرد به گردن آن پروژه بود. خداروشکر ان پروژه را با آرامش کامل تمام کردیم و 5 ماه منتظر اکران خصوصی این کار بودیم و زمانی که اکران خصوصی این کار مشخص شد من با یکسری از دوستانم در مزونی خواهش کردم که یک لباس برای من طراحی کنند که المان های خودم در این لباس بود و من این مدل را دوست داشتم و اکران مایا برای من مثل حضور در یک جشن شادی بود.
وی افزود: آن لباس سلیقه من بود و دوستش داشتم و برای من و اطرافیانم سلیقه من محترم بود.البته این مدل لباس به هیچ عنوان با موازین شرعی و عرفی مغایرت نداشت. با گذاشتن یک عکس در صفحه اینستاگرامم مورد کامنت های زشت ، فحاشی به مادر و همسرم قرار گرفتم و به دلیل حفظ آبروی صفحه ام کامنت های زشت را پاک می کردم و به تعدادی از کامنت های افرادی که می شناختم هم جواب دادم. روشن ابراز داشت: من صفحه‌ام را تعطیل نمی‌کنم و نه ترک می‌کنم ایستادگی می‌کنم و از این به بعد هیچکدام از این فحش‌ها رو پاک نمی‌کنم تا مردم خودشان ببینند که دچار چه فرهنگی شده ایم!

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

رگبار و رعدوبرق در استان‌های مختلف کشور

رگبار و رعدوبرق در استان‌های مختلف کشور

افتتاح دو نیروگاه خورشیدی در هفته زمین پاک

مدیرکل محیط زیست شهرداری تهران خبر داد

افتتاح دو نیروگاه خورشیدی در هفته زمین پاک

کیفیت قابل قبول هوای تهران

کیفیت قابل قبول هوای تهران

سکوت مرگبار طبیعت

دانشمندان هشدار می‌دهند

سکوت مرگبار طبیعت

تانکرهای عراقی متهم تخلیهٔ ضایعات نفتی

بعد از گذشت چند هفته از تخلیهٔ ضایعات نفتی در محدودهٔ دیلم و گناوه، هنوز عاملان آن معرفی نشده‌اند

تانکرهای عراقی متهم تخلیهٔ ضایعات نفتی

رکوردشکنی اقلیمی

بارش‌های برق‌آسا و وقوع سیلاب در ایران و کشورهای حاشیه دریای عمان خسارت‌بار بوده است

رکوردشکنی اقلیمی

حفاظت از یوزپلنگ و زیستگاهش امکانپذیر است

گفت‌وگو با مهدی تیموری رئیس سابق پارک ملی گلستان پس از ۲۶ سال تجربهٔ حفاظت در زیستگاه‌ها

حفاظت از یوزپلنگ و زیستگاهش امکانپذیر است

ارزیابی مصوبهٔ «ممنوعیت توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی»

ارزیابی مصوبهٔ «ممنوعیت توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی»

آفت به گندمزار زد

هشدار شیوع «زنگ زرد» گندم برای استان‌های پربارش صادر شد

آفت به گندمزار زد

ادامۀ نگرانی از  کاشت حرا در سواحل گِلی

کارشناسان دربارهٔ پیامدهای حراکاری بر زیستگاه‌های جنوب کشور هشدار می‌دهند

ادامۀ نگرانی از کاشت حرا در سواحل گِلی

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *