سایت خبری پیام ما آنلاین | خبر

خبر





۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰:۲۶

ایمیلی که دردساز شد
موج اعتراض ها به سمت کلینتون ادامه دارد
استفاده هیلاری کلینتون از ایمیل شخصی در دفتر کارش موجب ایجاد موج نارضایتی مردم و پیگری های قانونی سازمان امنیتی این کشور شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ استفاده هیلاری کلینتون از یک سیستم و ایمیل خصوصی اش در حالی که او وزیر امور خارجه بود، نیمی از رای دهندگان را متقاعد کرد که وی یک سیاستمدار ناقض قانون است.
اف بی آی در حال بررسی ایمیل شخصی کلینتون است تا بفهمد امنیت کشور در خطر افتاده است یا خیر!
در حالی که نیمی از رای دهندگان براین باورند که اقدام کلینتون غیرقانونی بوده است، 27 درصد اعلام کرده اند که استفاده این نامزد انتخاباتی از سرور و ایمیل شخصی در محیط کار اهمیتی ندارد، 22 درصد قانونی دانسته و 20 درصد نظری درباره وی نداشته اند.
نتیجۀ بررسی های اف بی آی می تواند مانند یک بمب در بین جمهوری خواهان و دموکرات ها صدا کند، اگر کلینتون از اتهام خطرآفرینی برای کشور مبرّا شود در انتخابات خوش شانس بوده و رقیبی برای سندرز محسوب می شود، در غیر اینصورت شانسی برای ریاست جمهوری ندارد.

واکنش رحمتی به انتقادها از عکس جنجالی اش یا تولد پسرش؟
دروازه بان استقلال به انتقادها و توهین های اخیر واکنش نشان داد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی رحمتی به خاطر انتشار عکس خود و بختیار رحمانی، پیش از اعلام خبر رسمی عقد قرارداد این بازیکن و استقلال، جنجال ساز شد و حتی هواداران به انتقاد از او پرداختند. رحمتی در شرایطی این کار را کرد که شایعات زیادی درباره قدرت بیش از حدش در استقلال مطرح بود. رحمتی امروز در روز تولد پسرش متنی را منتشر کرد که به نوعی جواب به این انتقادها بود: «ای کاش تو همین سن بمونی و بزرگ نشی چون این دنیا خیلی نامرده، به ناحق قضاوتت می کنن. به راحتی به تو توهین می کنن. هر کاری انجام بدی هر اندازه هم که خوب باشه، باز هزار حرف نامربوط می شنوی و بهت تهمت می زنن. ولی اشکالی نداره. تو ببخش و بگذر چون خدا اون بالا همه چیز رو می بینه و به اندازه وسعت قلبت و کارهای خوبت بهت نظر می کنه. تولدت مبارک پسرم. فقط یاد بگیر که محکم باشی و تلاش کنی چون بادهای شدید و سنگ های زیادی سر راهت قرار دارن. با خدا باش و پادشاهی کن و فقط دستت رو جلو خدا دراز کن نه بنده خدا.»

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *