پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | آبفا

آبفا





۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰:۰۸

فرماندار کهنوج عنوان کرد:
طرح فاضلاب شهری برای 8000 خانوار اجراخواهد شد
سید محسن صمدانی در حاشیه بازدید از پروژه فاضلاب شهری کهنوج با بیان اینکه طرح فاضلاب شهر کهنوج نیز بعد از کرمان به بهره برداری می رسد افزود: این طرح با سرعت در حال اجراست و تاکنون 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. 52 میلیارد ریال اعتبار در راستای تسریع در روند این طرح در سال جاری تخصیص داده شده است، که برای حدود هشت هزار خانوار اجرا خواهد شد .تا کنون 800 خانور نیز به شبکه فاضلاب متصل شده اند. سال گذشته برای پروژه آب و فاضلاب شهر کهنوج 30 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافت و امسال نیز 50 میلیارد ریال تخصیص داده شده و برای اتمام این پروژه حیاتی 150 میلیارد ریال اعتبار نیاز است. وی گفت: یکی نیازهای اساسی شهرستان تخصیص اعتبار برای طرح های عمرانی است.

بازدید مدیرعامل و معاونین شرکت آبفای کرمان از شهرستان عنبرآباد
محمد طاهری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان به اتفاق معاونین مالی و پشتیبانی، مشترکین، فنی و مهندسی و بهره برداری با حضور در عنبرآباد از مراحل ساخت مخزن 5000 مترکعبی ذخیره آب این شهر بازدید کردند.در این بازدید پیمانکار شرکت ساخن مجری پروژه توضیحاتی در رابطه با روند عملیات اجرایی ساخت مخزن ارائه داد. در گفتگوی فرماندار عنبرآباد با مدیرعامل آبفای کرمان بر بهره برداری هرچه زودتر از این مخزن تاکید شد و اظهار امیدواری گردید قبل از اتمام سال جاری وارد مدار بهره برداری گردد. گفتنی است این مخزن با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت می باشد و با بهره برداری از آن مشکل آب شرب عنبرآباد به طور کامل برطرف خواهد شد . در ادامه بازدید از سطح شهر ، مشایخی مدیر امور آبفای عنبرآباد در رابطه با مشکلات و مسائل آبرسانی به سایت اداری ، بیمارستان امام سجاد و شهرک خدا آفرین این شهر توضیحاتی ارائه داد و تصمیماتی اتخاذ گردید. همچنین در سفر به شهر دوساری مشکلات تامین آب این شهر بررسی شد.

مراسم تجلیل از همکاران جانباز شرکت آب و فاضلاب برگزار شد
معاون مالی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با تبریک روز جانباز به حاضرین ،ضمن اشاره به شعار امسال گفت: اقتصاد مقاومتی جبهه جدیدی است که باید در آن پیروز شویم و از مقابل دشمنان ،فشارهای اقتصادی و سدهایی که برای ما بوجود می آورند عبور کنیم.
مراسم تجلیل از همکاران جانباز شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با حضور همکاران جانباز از سراسر استان ، معاونین شرکت آب و فاضلاب استان کرمان و مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کرمان در سالن همایش های موزه دفاع مقدس شهر کرمان برگزار شد. در ابتدای مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید ، غفاری مدیر روابط عمومی شرکت آبفا ضمن خیر مقدم به حاضرین گفت: امنیت امروز ما مدیون رشادت های ایثارگران عزیز در طول 8 سال جنگ تحمیلی است که با از خود گذشتگی مبارزه کردند تا ما امروز در اسودگی زندگی کنیم . وی افزود:این عمل شما در دفاع مقدس درسی برای تاریخ و نسل های آینده است وقتی که رزمنده ای آنچه که دارد می گذارد و عاشقانه وارد میدانی می شود که می داند برگشتی در کار نیست و به سمت و سوی مصاف به دشمن می رود. غفاری همچنین در ادامه سخنان خود ،پیام تبریک و تشکر مدیرعامل شرکت آبفا خطاب به جانبازان قرائت نمود. در ادامه مراسم سید طه حسینی معاون مالی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با تبریک روز جانباز به حاضرین ،ضمن اشاره به شعار امسال گفت: اقتصاد مقاومتی جبهه جدیدی است که باید در آن پیروز شویم و از مقابل دشمنان ،فشارهای اقتصادی و سدهایی که برای ما بوجود می آورند عبور کنیم. وی افزود: همکاران ما در شرکت آبفا وظیفه سقایی که یک کار مخلصانه و ارزشی می باشد بر عهده دارند که ممکن است خیلی از معضلات و مشکلات بوجود آید و باید در این زمینه نیز جهاد گونه عمل نمایند. در پایان مراسم با اهداء هدایایی از جانبازان تقدیر شد.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *