سایت خبری پیام ما آنلاین | اخبار آبفا

اخبار آبفا





۱۵ خرداد ۱۳۹۵، ۲۱:۴۷

دومین بازدید کارشناسان شرکت آبفای کرمان از پروژه تونل انتقال آب به کرمان
جمعی از کارشناسان شرکت آب و فاضلاب استان کرمان پس از بازدید از کارخانه سگمنت سازی از پروژه تونل انتقال آب از سد شهیدان امیرتیموری به کرمان بازدید کرد.
جمعی از کارشناسان شرکت آب و فاضلاب استان کرمان به اتفاق زین الدینی مدیر امور آبفا کرمان، میرشاهی مدیرعامل شرکت آبفا سیرجان ،رجایی مدیر امور آبفای بافت و چرخ انداز مدیر امور آبفای بم از پروژه تونل انتقال آب از سد شهیدان امیرتیموری به کرمان، طولانی ترین تونل انتقال آب خاورمیانه بازدید کردند.
بازدیدکنندگان در ابتدا از کارخانه سگمنت سازی دیدن کردند و در جریان چگونگی ساخت سگمنت قرار گرفتند سپس از پروژه تونل انتقال آب به کرمان بازدید کردند . در این بازدید مشاور شرکت ری آب با اشاره به این مطلب که هدف از احداث تونل انتقال آب کرمان با دبی 22 مترمکعب بر ثانیه به منظور تامین بخشی از نیاز آب شهر کرمان از منابع آبی مطمئن است، توضیحاتی در رابطه با نحوه اجرا و احداث تونل انتقال ارائه داد.

از ایثارگران شرکت آب و فاضلاب شهرستان رفسنجان تجلیل شد
با حضور جمعی از مسئولین شهرستان رفسنجان از ایثارگران شرکت آب و فاضلاب شهرستان رفسنجان تجلیل شد.
حضور دکتر ارسلان معاون سیاسی واجتماعی فرماندار؛ رئیس بنیاد شهید، رئیس اداره آب و فاضلاب، فرماندهی نیروی انتظامی، حجت الاسلام و المسلمین حسینی رئیس اداره تبلیغات اسلامی و جمعی از مسئولین شهرستان رفسنجان از ایثارگران شرکت آب و فاضلاب شهرستان رفسنجان تجلیل شد.
دکتر ارسلان در این مراسم ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه به فرهنگ سازمان های امروزی و نگرش فرهنگ و ایثار اشاره کرد و افزود: اگر نگرش به یک موضوع تغیر کند قطعا رشد فکری تغیر و بررفتار و اثر گذاری خواهد داشت و این تغیرات و اثرگذاری بر سازمان هم تاثیر خواهد داشت.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان رفسنجان تصریح کرد: توجه به جامعه ایثارگری و نگاه به جایگاه فرهنگ ایثار و شهادت در سازمان باید نهادینه شود که قعطا این نگرش در سازمان تاثیر پذیر خواهد شد.
وی در ادامه به اشاعه فرهنگی در کشورمان اشاه کردند و بیان داشتند که دیدار های رهبر انقلاب؛ دیدار های استانی؛ هفته دفاع مقدس تجلیل از جامعه ایثارگری یادوراه ها؛ یادمان های خاص و … که پیام ایشان را ابلاغ میکنندو نشانه این است که نگاهشان به فرهنگ جامعه ایثار و شهادت می باشد و این کار در دولتمردان ما نهادینه شده و این نشانه توجه و دین مبین اسلام؛ دلتمردانمان و رهبر مان به ترویح فرهنگ ایثارگری می باشد.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *