پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | شبکه

شبکه





۱۲ خرداد ۱۳۹۵، ۲۱:۴۷

توییت روحانی
درباره نخبگان جامعه
رئیس جمهور بر تامین امنیت کامل نخبگان جامعه تاکید کرد.
حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در توییتر خود نوشت: همه نیروهای امنیتی و انتظامی باید امنیت کامل را برای نخبگان جامعه فراهم کنند. در اینصورت، امنیت جامعه را نخبگان به وجود خواهند آورد.

کنسرت با خوانندگی
بهنوش بختیاری!
بهنوش بختیاری بازیگر ۴۱ ساله کشورمان با انتشار عکسی خبر از برگزاری کنسرت موسیقی پاپ داد که خودش در آن بعنوان خواننده حضور دارد!!
بهنوش بختیاری در این رابطه نوشت:خبرای خوب در راهه.کنسرت گروه پلاریس به سرپرستی بهار ایلچی عزیز برای بانوان محترم سرزمینمون. این حقیرم افتخار همراهی به عنوان خواننده چند قطعه زیبای ایرانی رو با این گروه فوق العاده پاپ دارم.

دسترسی کاربران ایرانی تلگرام به این شبکه قطع خواهد شد؟
وب سایت ماشبل (Mashable) خبر از احتمال قطع دسترسی کاربران تلگرام در ایران را داد.
در حکمی که از سوی شورای عالی فضای مجازی ایران تصویب شده است، تمامی برنامه های پیام رسان موظف هستند ظرف مدت یک سال از سرورهای واقع در داخل کشور استفاده کنند. اخیرا یکی از خبرگزاری های دولتی ایران در روز یکشنبه اعلام کرده بود که شرکت های پیام رسان خارجی فعال در ایران برای تضمین ادامه فعالیت خود، ملزم به انتقال تمامی اطلاعات مرتبط با شهروندان ایرانی به کشور هستند.
در ادامه این مطلب آمده است: تلگرام هنوز در این خصوص بیانیه ای منتشر نکرده است، اما با توجه به اظهارات پیشین پاول دورف، موسس و مدیرعامل این شرکت، کاربران تلگرام باید منتظر پایان فعالیت این پیام رسان خارجی در ایران باشند.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *