پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۲ خرداد ۱۳۹۵، ۲۱:۳۲

بازسازی 1200 متر از شبکه فرسوده بلورد سیرجان
طی ماه گذشته 1200 متر از شبکه فرسوده بلورد سیرجان بازسازی شد. مجید میرشاهی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب شهرستان سیرجان گفت: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از شبکه آبرسانی بلورد فرسوده می باشد،به منظور جلوگیری از هدررفت آب و تامین آب سالم و بهداشتی شهروندان این شهر، بازسازی شبکه آبرسانی آن در دستور کار قرار دارد. وی افزود: در همین راستا طی ماه گذشته 1200مترازشبکهفرسودهاین شر بازسازیشد. مدیرعامل آبفای سیرجان همچنین از انجام مراحل پایانی طرح مطالعاتی تامین و توزیع آب شهرهای جدیدالتحویل سیرجان (پاریز، بلورد، هماشهر و خواجو شهر) خبر داد. بلورد با 1650 اشتراک در 49 کیومتری سیرجان قرار دارد و در سال 93 از آبفار به آبفا تحویل داده شد.

بازدید مدیرعامل و معاونین شرکت آبفای کرمان از شهرستان عنبرآباد
بازدید مدیرعامل و معاونین شرکت آبفای کرمان از شهرستان عنبرآباد مخزن 5000 مترمکعبی عنبرآباد با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت می باشد. محمد طاهری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان به اتفاق معاونین مالی و پشتیبانی، مشترکین، فنی و مهندسی و بهره برداری با حضور در عنبرآباد از مراحل ساخت مخزن 5000 مترکعبی ذخیره آب این شهر بازدید کردند. در این بازدید پیمانکار شرکت ساخن مجری پروژه توضیحاتی در رابطه با روند عملیات اجرایی ساخت مخزن ارائه داد. در گفتگوی فرماندار عنبرآباد با مدیرعامل آبفای کرمان بر بهره برداری هرچه زودتر از این مخزن تاکید شد و اظهار امیدواری گردید قبل از اتمام سال جاری وارد مدار بهره برداری گردد. گفتنی است این مخزن با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت می باشد و با بهره برداری از آن مشکل آب شرب عنبرآباد به طور کامل برطرف خواهد شد. در ادامه بازدید از سطح شهر ، مشایخی مدیر امور آبفای عنبرآباد در رابطه با مشکلات و مسائل آبرسانی به سایت اداری د، بیمارستان امام سجاد و شهرک خدا آفرین این شهر توضیحاتی ارائه داد و تصمیماتی اتخاذ گردید. همچنین در سفر به شهر دوساری مشکلات تامین آب این شهر بررسی شد.

واگذاری نزدیک به 280 فقره انشعاب آب در شهرستان کرمان
طی دو ماه نخست سال جاری، 278 فقره انشعاب آب در شهرستان کرمان واگذار گردید. غلامرضا زین الدینی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کرمان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت ماه به منظور ارائه خدمت به مشترکین جدید،278 فقره انشعاب آب شامل 31 فقره انشعاب تجاری و 247 فقره انشعاب مسکونی به متقاضیان واگذار شد. وی افزود: 246 فقره از انشعابات فوق در شهر کرمان و 32 فقره نیز در توابع کرمان (باغین، جوپار، چترود، راین، شهدا، کاظم آباد ، ماهان و محی آباد ) واگذار گردید. مدیر امور آبفای کرمان در ادامه هچنین از توسعه و بازسازی بیش از 7 کیلومتر از شبکه آبرسانی در شهرهای باغین، چترود، زنگی آباد، کرمان و گلباف طی اردیبهشت ماه خبر داد.

انتصاب مدیر دفتر بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی بم
به گزارش پیام ما به مناسبت میلاد با سعادت مولی الموحدین امیرالمومنین علی (ع) و روز مرد در اداره جهاد کشاورزی بم با حضور دکتر مسلمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم، مهندس قهری رئیس اداره جهاد کشاورزی ، مدیران و کارکنان این اداره جشن باشکوهی در روز چهارشنبه مورخ 1/2/95 در نمازخانه جهاد برگزار گردید. در این جشن دکتر مسلمی از 13 رجب و فضایل مربوط به این ماه سخن گفت و در پایان طی حکمی مهندس قهری را به عنوان مدیر دفتر بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی بم به مدت 2 سال منصوب نمود و برای ایشان ارزوی توفیق روز افزون نمود.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *