پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۹:۴۹

دعوت فرمانده انتظامی کرمان
از خیران برای کمک به
حوزه امنیت
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: خیران در کنار فعالیت های عمرانی در حوزه امنیت نیز کنار نیروی انتظامی باشند زیرا تحقق امنیت پایدار نیاز به همکاری همه دارد.
به گزارش ایرنا سردار رضا بنی اسدی فر در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت افزود: امنیت مطالبه و نیاز همگانی در جامعه است لذا باید برای رسیدن به نقطه مطلوب در حوزه امنیت همه با هم تلاش کنیم. وی خطاب به خیران استان گفت: در کنار پرداختن به ساخت مدرسه و دیگر فعالیت های عام المنفعه می توانید با مشارکت در تجهیز راه های ارتباطی به دوربین های کنترل سرعت نیروی انتظامی را برای تحقق امنیت همراهی کنید.
وی خاطرنشان کرد: خیران کرمانی در کارهای خیر سرآمد هستند و آنها می توانند با مشارکت در حوزه امنیت ثمرات مشارکت خیرخواهانه خود را در زندگی لمس کنند. فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: سال گذشته به علت بی نظمی های ترافیکی در راه های درون و برون شهری استان 600 نفر جان خود را از دست دادند که بیشتر آنها جوان و سرپرست خانواده بوده اند. وی بیان کرد: در زمان بروز هرگونه مشکلات امنیتی و اجتماعی انگشت اشاره به سمت نیروی انتظامی است در صورتی که باید دید هر کدام از ما در ایجاد این بی نظمی های امنیتی و ترافیکی چه نقشی داریم و آیا به وظیفه خود عمل کرده ایم.
بنی اسدی فر با اشاره به نقش تاثیرگذار رسانه ها در کمک به ایجاد احساس امنیت در جامعه گفت: رسانه ها با آگاهی بخشی و فراهم کردن زمینه های فرهنگی می توانند تعامل خوبی بین مردم و حافظان امنیت داشته باشند. در این آیین با حضور مسئولان شهرستان و جمعی از فرماندهان انتظامی جنوب کرمان ضمن قدردانی از خدمات سرهنگ مهریار سعیدی فرمانده سابق انتظامی جیرفت، سرهنگ ماشاءالله ملایی به عنوان فرمانده جدید انتظامی این شهرستان معرفی شد.

سرمایه گذاران در مناطق محروم 10 سال از پرداخت مالیات
معاف هستند
معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: سرمایه گذارانی که طبق مصوبه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در مناطق محروم سرمایه گذاری کنند تا 10 سال از بخشودگی مالیاتی بهره مند خواهند شد.
به گزارش ایرنا نادر جنتی در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح جامع مالیاتی در جیرفت در جمع خبرنگاران افزود: با اجرای طرح جامع مالیاتی در کشور شاهد شفاف شدن درآمدها و اخذ مالیات براساس درآمد هستیم. وی بیان کرد: مودیانی که تا پایان شهریور سال جاری بدهی مالیاتی خود را پرداخت کنند شامل بخشودگی جرایم مالیاتی می شوند. وی گفت: سازمان امور مالیاتی کشور درآمدهای مالیاتی را براساس پیش بینی هایی که در برنامه بودجه در نظر گرفته، محقق می کند. معاون سازمان امور مالیاتی با اشاره به نقش تاثیرگذار مالیات در اقتصاد کشور افزود: همکاری مردم و مودیان مالیاتی در اجرای فرهنگ مالیاتی در کشور می تواند سبب توسعه و آبادانی کشور شود.
وی با بیان این که تحویل و ثبت اظهارنامه های مالیاتی مشاغل هر سال در تیرماه انجام می شد گفت: این روند سبب بروز مشکلاتی می شد که امسال تصمیم بر تغییر زمان تسلیم اظهارنامه های مالیاتی در خرداد ماه گرفتیم و با اجرای طرح الکترونیکی بسیاری از مشکلات مودیان در تسلیم اظهارنامه ها برطرف شد.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *