پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر حوادث

خبر حوادث





۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۷:۵۱

توقیف پرادو با 40 میلیون خلافی در زرند
رئیس پلیس راهور شهرستان زرند استان کرمان از توقیف یک دستگاه خودرو «پرادو» با 80 فقره تخلف و 40 میلیون ریال خلافی پرداخت نشده در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرگرد « علی زمانی» در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس راهور در راستای اجرای طرح های ترافیکی یک دستگاه خودرو پرادو را متوقف کردند. وی افزود : پس از استعلام ماموران از وضعیت خودرو مشخص شد خودرو مذکور دارای 80 فقره تخلف پرداخت نشده جمعاً به مبلغ چهار میلیون و920 هزار ریال است. زمانی ادامه داد: از این رو بر اساس ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی خودروی مذکور توقیف و روانه پارکینگ شد. رئیس پلیس راهور شهرستان در پایان تشریح کرد: در صورتی که میزان خلافی خودروها از 10میلیون ریال بیشتر باشد برابر تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات متوقف و برای سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل می شوند.

کشف 124 راس دام قاچاق در ارزوئیه
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ارزوئیه استان کرمان از توقیف یک دستگاه کامیون با 124 راس دام قاچاق در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری پلیس، سروان «ابراهیم رجایی نژاد « در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون که حامل دام بود مشکوک شدند. وی مبدا این کامیون را استان قم و مقصد آن را هرمزگان ذکر کرد و افزود: پلیس خودرو را متوقف کرد و برای بازرسی به پلیس آگاهی انتقال داد. رجائی نژاد اضافه کرد: در بازرسی مدارک خودرو مشخص شد این کامیون در حال حمل 124 راس دام قاچاق بدون مجوز های لازم بوده، از این خودرو توقیف و متهم تحویل مراجع قانونی شد. وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس ، از آنان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک خصوصأ در زمینه قاچاق کالا ، برای جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی سریعأ مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف نیم تن تریاک از یک دستگاه اتوبوس ولوو در نرماشیر
جانشین فرماندهی انتظامی نرماشیر – استان کرمان- از کشف 505 کیلوگرم تریاک از یک دستگاه اتوبوس «ولوو» در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری پلیس،سرگرد «عیسی امیری» در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نرماشیر شب گذشته حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری «ولوو» که از یکی از استان های شرقی عازم مرکز کشور بود مشکوک شدند و آن را متوقف کردند. وی افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی دقیق از آن 123بسته چهار کیلویی و 13بسته یک کیلویی مواد مخدر تریاک به وزن 505 کیلوگرم که به صورت کاملا حرفه ای و ماهرانه در سقف اتوبوس جاسازی شده بود را کشف کردند. فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر تصریح کرد: در این عملیات دو قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضائی شدند.

کلاهبرداری میلیاردی با وعده فروش زمین در رودبار جنوب
فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب استان کرمان از دستگیری کلاهبردار میلیاردی که باجعل سند از 10 نفر از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد. سرهنگ «قزلباش» در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: شیوه کار این متهم به این صورت بوده است که با گرفتن مبلغ یک میلیارد ریال از 10 نفر از اهالی شهرستان «رودبارجنوب» وعده فروش زمین در مناطقی از شهر را به آن ها داده و با جعل کردن سند و واگذاری آن به مالباختگان از آنان کلاهبرداری کرده است. وی ابراز داشت : پلیس این فرد را با استفاده از شگردهای خاص شناسایی و زمانی که درصدد انجام کلاهبرداری دیگری بود ، در یکی از محله های شهرستان دستگیر و به یگان منتقل کرد. فرمانده انتظامی رودبار جنوب تصریح کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی و در مواجه با مستندات پلیس راهی جزء بیان حقیقت نداشت و به جرم انتسابی اعتراف کرد. سرهنگ قزلباش در پایان خاطرنشان ساخت: کلاهبرداران از کوچکترین فرصت و روزنه‌ای برای رسیدن به مقاصد خود استفاده می‌کنند و بهترین راه برای جلوگیری از وقوع چنین جرایمی، رعایت نکات پیشگیرانه از سوی شهروندان است.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *