پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | واردات 202 تن ساپورت در دولت دهم

واردات 202 تن ساپورت در دولت دهم





۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۷:۰۱

واردات 202 تن ساپورت در دولت دهم

ایلنا نوشت: نماینده مجلس نهم گفت:هر چقدر که شما مرزها را محکم ببندید و به فرض دستمال گردن و ساپورت وارد نشود از طرفی دیگر قاچاق می شود. در این شرایط قیمت‌ها گران‌تر خواهد شد و هزینه ها بیشتر می‌شود.
عباس قائد رحمت در واکنش به انتشار خبر واردات 202 تن ساپورت در دولت دهم و همچنین در پاسخ به این سوال که چرا به واردات این کالاهای غیر مورد نیاز نظارتی صورت نگرفته بود، اظهار داشت: ما تکلیف داریم که حجاب را به درستی عنوان کنیم؛ آنطوری که شرع ما قبل از قانون می‌گوید حجاب باید رعایت شود. وی با اشاره به اینکه زمینه‌های اجرا شدن فرهنگ حجاب در کشور باید فراهم شود، گفت: در این موضوع یکی بحث عرضه لباس مطرح است و بحث دیگر هم این است که ما چطور خودمان باورهایمان را درست کنیم. در مسائل فرهنگی دستگاه‌های متولی امر باید تلاش کنند؛ از سوی دیگر اگر ما هم نگذاریم لباسی وارد شود، خود فرد لباس را به داخل کشور می‌آورد و این بحث به تدریج گسترش می‌یابد و به صورت قاچاق وارد کشور می‌شود.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اضافه کرد: ما باید روی بحث اعتقادات و باورهایمان کارهای فرهنگی و تقویتی کنیم؛ چرا که ما نمی‌توانیم تا همیشه همه درها را محکم ببندیم و بگوییم نباید چیزی وارد کشور شود. بحث دوم واردات است؛ قاعدتا اینکه 202 تن ساپورت در دولت گذشته وارد کشور شده، بحث آن دولت و این دولت نیست و همه دولتها تکلیف دارند مدیریت کنند و کالاهای ضروری وارد کشور شود و کالاهای لوکس و تشریفاتی و کالاهایی که مشکلاتی ایجاد کند بدانند که لزومی برای واردات آن وجود ندارد.
هر چقدر که شما مرزها را محکم ببندید و به فرض دستمال گردن و ساپورت وارد نشود از طرفی دیگر قاچاق می شود. قایید رحمت عنوان کرد: در این شرایط قیمت‌ها گران‌تر خواهد شد و هزینه ها بیشتر می شود و ما باید کاری کنیم که جلوی قاچاق هم گرفته شود.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *