پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خانواده بیتو: دنیس جیمز مسئول مرگ وی است

خانواده بیتو: دنیس جیمز مسئول مرگ وی است





۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۵۹

خانواده بیتو: دنیس جیمز مسئول مرگ وی است

بیت اله عباسپور قهرمان پرورش اندام ایران که به عنوان شناسنامه بین المللی ورزش ایران هم معرفی می شود، چندی پیش به دلیل بیماری واسکولیت درگذشت. خانواده این قهرمان پس از این اتفاق اعلام داشتند که دنیس جیمز بدنساز و مربی آمریکایی به دلیل مکمل هایی که در اختیار عباسپور قرار داده مقصر مرگ او در 36 سالگیست.
اما دنیس جیمز به شدت این موضوع را تکذیب می کند و می گوید حتا یک نخود هم به عباسپور نداده با این وجود همچنان گفته می شود دنیس جیمز که از سال 2012 با بیت اله عباسپور دوست بوده عامل بیماری خطرناک او بوده است.
جیمز در گفت و گوی مفصلی که با مشرق انجام داده می گوید:«اولین بار بیتو را در مسابقات فیبو 2012 آلمان دیدم. در آن سال برای حضور او در مسابقات مشکل ویزا و بلیت هواپیما پیش آمده بود و درست یک ساعت قبل از مسابقه به محل رقابت ها رسیده بود. این اولین تجربه رقابت بیتو در کلاس حرفه ای بود. خاطرم هست بعد از دور صبح مسابقه با هم حرف زدیم و من به او گفتم که بدن خیلی خوب و با استعدادی دارد.در همان نگاه اول چیزی که در بیتو توجه مرا به خود جلب کرد استعداد فوق العاده ای داشت بود. بدنش فرم زیبایی داشت و خودش را روی سکو خوب نشون می داد.
پیش از فوت بیتو، دنیس جیمز ستاره آمریکایی پرورش اندام جهان، به جمع‌آوری کمک مالی برای تأمین هزینه‌های درمان بیماری بیت‌الله عباسپور پرداخت.
دنیس جیمز، کارزاری اینترنتی با هدف جمع‌آوری صدهزار دلار تشکیل داد که چند هزار دلار تأمین شد.
جیمز در معرفی کمپین خود نوشت: بیتو بدون هیچ کمکی در بیمارستان است و حتی دولت هم کمکی نکرده. هرچه داشته‌است را فروخته تا بخشی از هزینه‌ها را تأمین کند.
او از ورزشکاران و علاقه‌مندان این رشته ورزشی دعوت به همکاری کرده و نوشته‌است: کمک کنید بیتو روی پای خود بایستد و بزرگ شدن فرزندانش را ببیند.».
تهاب رگ یا واسکولیت به گروه وسیعی از بیماریهای التهابی رگهای خونی (سرخ‌رگ‌ها، سیاه‌رگ‌ها و مویرگ‌ها) اطلاق می‌شود. گاه واسکولیت اولیه است که بیماری بر اساس درگیری رگهای خونی به وجود می‌آید و گاه التهاب رگ به عنوان یکی از تظاهرات بیماری دیگری است مثلاً در لوپوس ما ممکن است واسکولیت داشته باشیم که واسکولیت ثانویه‌است.
نامگذاری و طبقه بندی واسکولیت‌ها بیشتر برحسب نوع و محل رگ درگیر انجام می‌شود. این بیماریها نه واگیردار هستند و نه می‌توان مانع از ایجاد آنها شد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *