سایت خبری پیام ما آنلاین | پرسش و پاسخ پزشکی

پرسش و پاسخ پزشکی





۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۴۴

در این ستون قصد داریم پاسخ سوالات پزشکی خوانندگان مان را در زمینه های مختلف پزشکی بدیم.همچنین توصیه های مهم سلامتی را از زبان خود پزشکان داشته باشیم.
خوانندگان محترم لطفا سوالات خود را در رابطه با تمام رشته های تخصصی پزشکی را به شماره 10009353412500 پیامک کنید تا از طریق دکتر صفا با پزشکان متخصص حاذق شهرمان در میان گذاشته و پاسخ را در این ستون چاپ کنیم.
شماره تلفن مطب دکتر صفا: 32478203
www.drsafa.org

5368…0933
باعرض سلام و تشکر از اینکه وقتتون در اختیار ما گذاشتید خواستم بدونم واسه سفیدی دندونام چکار باید انجام بدم هرچی مسواک میزنم دیگه فایده ای نداره.
پاسخ : با سلام و تشکر، دوست عزیز مسواک زدن در رفع زردی دندانها چندان موثر نیست. البته برای سلامت دندانها و لثه ها مسواک زدن منظم بسیار مهم است اما اگر از رنگ دندانهای خود ناراضی هستید می توانید با استفاده از روش بلیچینگ یا سفید کردن دندانها رنگ آنها را روشن کنید. در این روش از ژلهای مخصوص برای سفید کردن دندانها استفاده می شود.

4731…0935
سلام خدمت حضرتعالی من 38 سال سن دارم مدت چند سال هست که به طور مداوم درد در قفسه سینه و دست چب وجود داره درد شب ها با طپش قلب هم همراهش میاد به دکتر های قلب هم مراجعه کردم از من ازمایشهای زیادی هم گرفتند از جمله نوار قلب اکو تست ورزش اکو استرس وسیتی انزیو وگفتند که قلب من مشکلی ندارد وسالم است اما باز هم من هر شب درد در ناحیه قفسه سینه و دست دارم دیگه واقعا خسته شدم به طوری که توی این یک سال اخیر 10کیلو وزن کم کردم . دکتر غدد هم رفتم انواع ازمایشهای خون هم برام نوشت هیج مورد خاصی هم دیده نشد فقط 2تا از نوارهای قلبی که گرفته بودم مشکل داشتند که دکتر متخصص رفتم گفت با توجه به کارهای که انجام دادم مشکلی نیست نمیدونم باید چیکار کنم هر شب استرس واضطراب با درد می افته به جونم لطفا من رو راهنمایی کنید باید چه کار انجام بدم ممنون از شما
پاسخ : سلام اگه تست تیرویید و هولتر نوار انجام ندادید این ها رو هم انجام بدین اگه نرمال بود به متخصص اعصاب مراجعه کنید.

4516…0937
سلام من 62 ساله هستم از اول دچار انحراف بینی بوده اکنون 3سال است سینوزیت مزمن دارم که شب ها عود می کند گرفتگی کامل بینی احساس پری سر وهمیشه سرماخوردگی طوری که شب باید با کلاه گرم بخوابم لطفا مرا راهنمایی کنید با تشکر.
پاسخ : سلام. اگر انحراف بینی دارید حتمأ باید عمل انحراف انجام دهید. چون تنفس بد برای قلب ضرر دارد. سینوزیت ها نیز باید بررسی شود.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *