سایت خبری پیام ما آنلاین | خبر

خبر





۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۲۰

افتتاح قرار‌گاه تاکتیکی و عملیاتی شهید معمار در جنوب
با حضور فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه، قرار‌گاه تاکتیکی و عملیاتی شهید معمار در شهرستان رودبار جنوب کرمان افتتاح شد. به گزارش فارس با حضور فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و رزم‌حسینی استاندار کرمان، قرار‌گاه تاکتیکی و عملیاتی شهید معمار در جنوب کرمان در شهرک سلمانیه شهرستان رودبار جنوب افتتاح شد. سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در حاشیه افتتاح این قرارگاه منطقه‌ای اظهار داشت: چند سالی است که شاهد ناآرامی‌هایی در جنوب استان کرمان هستیم که با حضور سپاه و نیروهای انتظامی بعضی از مشکلات برطرف شده است. وی بیان داشت: در چند روز گذشته گام‌هایی در این راستا توسط استاندار کرمان برداشته شد که از آن جمله افتتاح این قرارگاه بود که با پیگیری‌های فراوان شاهد افتتاح مقتدرانه قرارگاه در این مکان هستیم. فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه خواستار تعامل بیشتر سران طوایف و بسیجیان این شهرستان در راستای ایجاد امنیت شد. علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان نیز اظهار کرد: یکی از ماموریت‌های ما ایجاد امنیت در تمام کشور به ویژه در استان کرمان است. وی بیان کرد: افتتاح این قرارگاه با حضور سردار محمد مارانی و همکاری سران طوایف و نیروی انتظامی در جنوب شرق استان کرمان امکان‌پذیر شده است.

رفع قطعی برق 210 روستا
در جیرفت
مدیر امور برق شهرستان جیرفت با اشاره به خسارت سیلاب شب گذشته در بخش جبالبارز و مرکزی جیرفت گفت: در حال حاضر برق 210 روستا در شهرستان وصل شده است. به گزارش فارس غلامرضا میرزایی با اشاره به خسارت سیلاب شب گذشته در بخش جبالبارز و مرکزی جیرفت اظهار داشت: سیلاب سبب پارگی سیم‌های انتقال برق فشار ضعیف و متوسط در 65 نقطه شهرستان جیرفت شد. مدیر امور برق شهرستان جیرفت با اشاره به خسارت به 12 فیلر اصلی در بخش مرکزی و جبالبارز گفت: رعدوبرق سبب سوختن کابل‌های 9 پست فشار ضعیف و خارج شدن آنها از مدار شد. وی از خسارت به 9 سر کابل 20 کیلو ولت و دو مفصل خبر داد و افزود: 14 اکیپ اتفاقات و حوادث برق برای رفع مشکلات در بخش‌های مرکزی و جبالبارز فعال شدند. میرزایی عنوان کرد: در حال حاضر برق 210 روستا با 4 هزار خانوار جمعیت در بخش‌های جبالبارز و مرکزی وصل شده است و نیروهای برق در حال رفع نقاط قطع شده جزئی در مناطق حادثه‌دیده هستند. مدیر امور برق شهرستان جیرفت ادامه داد: میزان ریالی خسارت وارد شده به تاسیسات برق در شهرستان جیرفت به علت سیلاب و بروز رعدوبرق در دست بررسی است. وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر فقط برق یک شهرک مسکونی در جاده سد جیرفت قطع است که نیروهای اتفاقات در حال پیدا کردن محل خسارت به کابل‌های زیرزمینی هستند.

رونمایی از نخستین نماد تعاون کشور در کرمان
با حضور مسئولان استانی نخستین نماد تعاون کشور در محور هفت باغ علوی کرمان رونمایی شد. به گزارش فارس با حضور مسئولان استانی نخستین نماد تعاون کشور در محور هفت باغ علوی کرمان رونمایی شد. مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 5 هزار و 186 تعاونی فعال در استان کرمان داریم که بیش از یک هزار و 500 تعاونی در بخش کشاورزی فعالیت می‌کنند. رضا اسماعیلی بیان کرد: 36 درصد اشتغال استان کرمان در بخش کشاورزی، 26 درصد در بخش صنعت و بقیه در بخش خدمات است و طی سال جاری 21 تعاونی در استان کرمان ثبت شده‌است که در این زمینه رتبه دوم کشوری را کسب کردیم.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *