پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | سرپرست شهرداری در واکنش به خود سوزی یک کارگر در مقابل شهرداری:از این کارگر شکایت می کنیم

سرپرست شهرداری در واکنش به خود سوزی یک کارگر در مقابل شهرداری:از این کارگر شکایت می کنیم





۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۰۸

سرپرست شهرداری در واکنش به خود سوزی یک کارگر در مقابل شهرداری:از این کارگر شکایت می کنیم

یکی از کارگران سابق شهرداری کرمان مقابل این سازمان خودسوزی کرد. به گزارش پیام ما یکی از کارگران سابق فضای سبز که به صورت شرکتی با شهرداری کرمان همکاری داشت، ظهر دیروز در مقابل شهرداری کرمان اقدام به خود سوزی کرد. این حریق با کمک مردم و اورژانس خاموش و فرد مصدوم جهت مراقبت‌های ویژه و درمان های لازم به بیمارستان منتقل شد.
علت و انگیزه این خودسوزی هنوز مشخص نشده است. گفتنی است شرکتی که با شهرداری کرمان کار می کرد، در تاریخ 6 مهر 1393 با این فرد قطع همکاری کرده بود.
از کارگری که خودسوزی کرد شکایت می کنیم
سرپرست شهرداری کرمان در رابطه با حادثه پیش آمده مقابل شهرداری به «پیام ما» گفت: این فرد کارگر شهرداری نبوده و قبلا با یکی از شرکت های وابسته به شهرداری همکاری می کرده است.
علی بابایی افزود: این فرد سال 91 بدلیل اعتیاد و یک سری تخلفات از یک شرکت می رود و سال 92 به یکی از شرکت هایی که با شهرداری همکاری می کند اضافه می شود و مهر 93 هم ترک کار می کند و هیچ گونه ارتباط کاری با مجموعه شهرداری کرمان نداشته و ندارد. وی در پاسخ به این سوال که پس چرا این فرد مقابل شهرداری اقدام به خودسوزی کرد اظهار داشت: این موضوع برای من هم سوال است. اما یا این فرد جنون داشته، یا از طرف کسی تحریک شده است که با خودسوزی مقابل شهرداری به درخواست کاری که داشته برسد.
سرپرست شهرداری کرمان با اشاره به اینکه این فرد معتاد بوده تاکید کرد که این کارگر هیچ ارتباط مالی هم با شهرداری کرمان نداشته است.
بابایی در پاسخ به این سوال که آیا شهرداری کرمان پیگیر وضعیت سلامتی این فرد خواهد بود با خیر گفت: این وظیفه ما نیست و به بهزیستی مربوط است و به ما مربوط نیست. وی در پایان گفت: قصد داریم از این فرد بدلیل تشویش اذهان عمومی شکایت کنیم.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *