سایت خبری پیام ما آنلاین | دو روایت از سکه های مهدی هاشمی در زندان

دو روایت از سکه های مهدی هاشمی در زندان





۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۴

دو روایت از سکه های مهدی هاشمی در زندان

هفته گذشته برای نخستین بار بود که سخنگوی قوه قضاییه از به همراه داشتن حدود سی سکه طلا توسط مهدی هاشمی در زندان خبر داد. او اگرچه گفته بود به همراه داشتن این سکه ها غیرمجار نیست اما گمانه زنی ها درباره دلایل به همراه داشتن سکه ها همچنان ادامه دارد.به گزارش خبرآنلاین در تازه ترین این گمانه زنی ها دو روایت متفاوت از این موضوع منتشر شده است.
اول روایت سایت جهان نیوز از سایت های نزدیک به زاکانی و دوم روایت غلامعلی رجایی پور مشاور آیت الله هاشمی. روز گذشته سایت جهان نیوز با انتشار مطلبی مدعی شد که مهدی هاشمی این سکه ها را برای محافظت از خود به زندان برده است. به نوشته این سایت مهدی هاشمی پیش از حضور در زندان اوین با شهرام جزایری دیدار کرده و در این جلسه جزایری راهنمایی‌هایی را برای ورود به اوین در اختیار مهدی هاشمی قرار داده است.
آنطور که جهان نیوز روایت کرده است شهرام جزایری در این جلسه قول داده تا گمارده هایش در زندان که نقش محافظ را برای وی بازی می‌کردند در اختیار مهدی قرار دهد. و حالا مهدی هاشمی این سکه ها را صرف این محافظین کند. این در حالی است که غلامعلی رجایی نیز در مطلبی در وبسایت خود روایت به همراه داشتن سکه توسط مهدی هاشمی را اینگونه روایت کرده است: خبری که من درباره این سکه های غالبا خُرد دارم- که می گویند جمع ارزش آنها به چند میلیون تومان نمی رسد- این است که مهدی باتوجه به تجربه زندان قبل اینها را برای کمک به بعضی از زندانیان قشر محروم و ازجمله کارگران زندانی – که از شدت نداری برای دریافت وجه مختصری در زندان برای این و آن لباس می شویند و.. از وی بعنوان پسرهاشمی توقع کمک داشته و دارند و طبیعی هم هست داشته باشند -با اجازه مسولین زندان برای استفاده شخصی یا استفاده درچنین مواقعی باخود به داخل برده است.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *