پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | احضار دژاگه و آزمون به کمیته اخلاق

احضار دژاگه و آزمون به کمیته اخلاق





۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۳

احضار دژاگه و آزمون به کمیته اخلاق

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اشکان دژاگه و سردار آزمون دو ستاره ملی پوش را برای ادای توضیحات احضار می کند.
شاید برایتان جالب باشد که دو ستاره تیم ملی اشکان دژاگه و سردار آزمون از سوی محمد زاده رئیس کمیته اخلاق به کمیته انضباطی احضار شده اند تا در مورد خالکوبی هایشان توضیحاتی بدهند.اما نکته جالب این است که،دژاگه از سالیان قبل در آلمان زندگی کرده و با همین شکل شمایل برای اولین بار به اردوی تیم ملی توسط کی روش دعوت شد. محمدزاده اعلام کرده،پیش از بازی با گوام به این بازیکنان تذکر داده شده بود،خالکوبی هایشان را بپوشانند اما به نظر نمی رسد با توجه به اینکه خالکوبی ها در نقاط پائینی دست واقع شده راهی برای پوشاندن انها وجود داشته باشد. آزمون روی ساعد دست چپ خود به انگلیسی این جمله را خالکوبی کرده که دوستم بدار برای آنچه که هستم.
دژاگه هم که از سال ها پیش بدن خود را با اشکال و عبارات مختلف تاتو کرده است قطعا نخواهد توانست این نقش و نگار را از روی بدن خود پاک کند و طبعا با هر شرایطی در هر جلسه تمرینی یا در مسابقات این اشکال به نمایش در خواهد آمد.کمیته اخلاق که چندی پیش مهرداد خانبان مربی تیم ملی را محروم کرده بود دوباره وارد عمل شده تا در افکار عمومی مخالف تیم کی روش جلوه کند.
احتمالا رئیس کمیته اخلاق توضیحات و توجیهات خاص خود را درباره این احضار خواهد داشت.

پیشنهاد روسیه به آزمون برای تابعیت
اکبر محمدی ربی سابق تیم ملی جوانان در مصاحبه ای پرده از پیشنهاد تابعیت فدراسیون فوتبال روسیه به سردار آزمون برداشت.
سردار آزمون که این روزها در ترکیب تیم ملی ایران می درخشد، قبل از جام جهانی و در یکی از بازی های لیگ روسیه مورد توجه فابیو کاپلو قرار گرفت. به همین دلیل پیشنهاد تابعیت روسیه به سردار داده شد. از سوی مسئولان فوتبال روسیه به یکی از مدیران روبین کازان. گویا روس ها به دنبال سرمایه گذاری روی آزمون بودند تا سالها بعد از وجودش استفاده کنند. اکبر محمدی ، سرمربی سابق تیم ملی جوانان در این مورد می گوید: کاپلو از بازی سردار خوشش آمده بود و از مسئولان خواسته بود تا مقدمات حضور این مهاجم وا در روسیه فراهم کنند. خوشبختانه این پیشنهاد با پاسخ منفی سردار و خانواده آزمون مواجه شد تا سردار برای تیم ملی ایران بازی کند. گفتنی است خلیل آزمون هم این ماجرا را تایید کرده است.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *