پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۲۰:۱۳

کی روش
بهترین مربی بعد از انقلاب شد
ایران با پیروزی 6 ـ صفر برابر گوام، صاحب برد بیست و نهم دوران حضور کی روش در 53 بازی شد و صاحب 103 امتیاز و رکوردی جالب شد.
کی روش بهترین مربی بعد از انقلاب شد
به گزارش «ورزش سه»، این برد و پاداش آن نصیب کی روش می شود که با به دست آوردن میانگین 64.77درصد امتیازات، با همین برد بالاتر از برخی از بزرگترین مربیان تاریخ فوتبال قرار گرفت. در این مقال، آمار عملکرد مربیانی را مرور می کنیم که با بیش از 10 بازی در تیم ملی فوتبال بازی های مختلفی را در تیم بوده است. مثلا رضا وطنخواه با 2 مربیگری و 2 برد، 100 درصد امتیزا را گرفته که نمی توان او را با دیگران مقایسه داشت یا محمود یاوری که برابر حریفان ضعیفی تایلند و فیلیپین و سوریه و بنگلادش و اندونزی برنده بود و در تنها بازی جدی برابر چین بازنده بوده او هم کمتر از 10 بازی سرمربی تیم ملی بوده است.
مربیان بعد از انقلاب تیم ملی که بیش از 10 بازی سرمربی تیم ملی بوده اند، عبارتند از:
1. حسن حبیبی: 64.29 درصد امتیازات
2. ناصر ابراهیمی: 40درصد امتیازات
3. پرویز دهداری: 50درصد امتیازات
4. علی پروین: 43.9 درصد امتیازات
5. محمد مایلی کهن: 60درصد امتیازات
6. جلال طالبی: 56درصد امتیازات
7. منصور پورحیدری: 52.63 درصد امتیازات
8. جلال طالبی: 56درصد امتیازات
9. میروسلاو بلاژویچ: 52.63 درصد امتیازات
10.برانکو ایوانکوویچ: 58.93 درصد امتیازات
11. امیر قلعه نویی: 58.82درصد امتیازات
12. علی دایی: 64درصد امتیازات
13. افشین قطبی: 53.33درصد امتیازات
14. کارلوس کی روش: 64.77درصد امتیازات

فوتبالیست بی‌پول مازراتی خرید و فروش می‌کند!
فوتبالیستی که همیشه از دریافت نکردن مطالباتش از سوی باشگاه اعتراض دارد اکنون در کار خرید و فروش خودروی بسیار لوکس و گران قیمت مازراتی است. این فوتبالیست بارها به دلیل دریافت نکردن مطالباتش با باشگاه خود وارد چالش شده اما در حالی که او گاه و بیگاه در گفت و گو با رسانه ها از بی پولی می نالد خبر می رسد که او در دو ماه اخیر چهار خودروی بسیار لوکس و گران قیمت مازراتی را به فروش رسانده است! گویا سود حاصل از این نوع کسب و کار حسابی به آقای فوتبالیست چسبیده و او در مدت اخیر بارها در نمایشگاه های اتومبیل دیده شده است. این بازیکن به دلیل مطالبات مالی اش حتی تا آستانه جدایی از باشگاهش هم پیش رفته بود.

بازگشت طوفانی جهانبخش به میدان
علیرضا جهانبخش پس از پایان دوران نقاهت، بازگشتی طوفانی به فوتبال داشت. او در بازی دوستانه مقابل اوس، سه پاس گل برای هم تیم های خود ارسال کرد تا آمادگی اش برای حضور در ترکیب آلکمار را نشان بدهد.
آسیب دیدگی در شرایطی سراغ علیرضا جهانبخش آمد که او چند بازی از لیگ هلند را از دست می داد و البته حضور در یکی دو بازی ملی مقابل گوام و هند. علیرضا اما تمرینات خود را برای بهبود پیگیری کرد و بالاخره پنجشنبه در ترکیب آلکمار پا به توپ شد و شروعی طوفانی داشت. آلکمار در این بازی با حساب 4 – 3 مقابل تیم اوس به پیروزی رسید. جهانبخش که یک نیمه فرصت حضور در این بازی داشت در سه گل از چهار گل تیمش تاثیر مستقیم داشت. او سه بار به گلزنان آلکمار پاس داد تا شروعی فوق‌العاده به این تیم داشته‌ باشد. جهانبخش که انگیزه بسیاری برای بازگشتی موفقیت آمیز به اردی ویزه دارد، با این آمادگی احتمالا از هفته پنجم لیگ هلند و بازی مقابل گرافشاپ در ترکیب آلکمار قرار می گیرد تا برای مهاجمان تیمش موقعیت گل بسازد.

مسابقات انتخابی تنیس روی میز جوانان استان کرمان برگزار شد
محسن بهرامی با اعلام این خبر اظهار داشت: رقابت های تنیس روی میز انتخابی تیم جوانان استان کرمان به منظور شرکت در رقابت های قهرمانی کشور اصفهان روز گذشته برگزار شد.وی افزود: در این مسابقات ابوالفضل آشور، امیر حسین کهنوجی ، محمد مهدی یزدانی ، امین شیخ اسدی همگی از کرمان و مجتبی مشعلی از بم به عناوین برتر دست یافتند.بهرامی گفت: این مسابقات 17 تا 20 شهریورماه در اصفهان برگزار می شود. بهرامی همچنین اظهار داشت: فاطمه مقصودی در رقابت های قهرمانی کشور دختران کشور در شیراز موفق به کسب عنوان سوم انفرادی و دوبل کشور شد . این مسابقات9 تا 13 شهریور ماه در شیراز برگزار شد.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *