پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | مدیرکل ورزش و جوانان کرمان: مربیان کلیدی‌ترین عنصر تحول در ورزش هستند

مدیرکل ورزش و جوانان کرمان: مربیان کلیدی‌ترین عنصر تحول در ورزش هستند





۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۲۰:۱۲

مدیرکل ورزش و جوانان کرمان:مربیان کلیدی‌ترین عنصر تحول در ورزش هستند

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: مربیان کلیدی‌ترین عنصر تحول در ورزش هستند.
محمود محمودی‌نیا در مراسم افتتاح طرح توسعه ورزش همگانی و قهرمانی شهرستان کوهبنان در محل سالن ورزشی تختی این شهرستان گفت: طرح توسعه ورزش همگانی و قهرمانی استان از مردادماه سال گذشته طراحی شد و در بهمن‌ماه سال گذشته توسط وزیر ورزش و جوانان رونمایی شد و در حال حاضر این طرح الگویی برای تمام استان‌های کشور شده است.
وی ابراز داشت: طرح توسعه ورزش استان کرمان دو ویژگی مهم دارد، اول اینکه از حمایت جدی استاندار کرمان برخوردار است و دوم اینکه در اکثر شهرستان‌ها در حال راه‌اندازی است و رابطه تنگاتنگی در راستای اجرای این طرح بین اداره ورزش و جوانان، همچنین آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق وجود دارد و جامعه هدف در این طرح دانش‌آموزان هستند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان یادآور شد: در طرح توسعه ورزش همگانی و قهرمانی استان کرمان چهار پایگاه و هسته اصلی داریم و در مرحله اول پایگاه استعدادسنجی ویژه افراد هشت تا 13 سال صورت می‌پذیرد و منتخبان شرکت‌کننده در رشته‌های ورزشی انتخاب می‌شوند.
وی تأکید کرد: با این طرح منابع و هزینه‌های صورت گرفته به هدر نمی‌رود و این طرح به گونه‌ای است که دختران و پسران را زیر پوشش رشته‌های مختلف ورزشی قرار می‌دهد و تکلیف خانواده‌ها با فرزندانشان مشخص می‌شود و از این طریق آنان به کانون‌های ورزشی راه پیدا می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های سخت‌افزاری در کوهبنان هفت آکادمی قهرمانی راه‌اندازی شده و دو آکادمی فوتسال و والیبال ویژه دختران و پنج آکادمی فوتبال، والیبال، کاراته، کشتی و دوومیدانی ویژه پسران است و در این طرح 142 ورزشکار کوهبنانی زیر حمایت قرار می‌گیرند.
وی تصریح کرد: مربیان به عنوان کلیدی‌ترین عنصر تحول در ورزش هستند که با عشق و علاقه در راستای گسترش ورزش گام بر می‌دارند، لذا با توجه به استعدادهای خوب ورزشی در کوهبنان این طرح می‌تواند زمینه را برای شناخت و شکوفایی استعدادها رقم بزند.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *