پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۴۸

درخشش کاراته کاهای کرمانی سبک گوجوکای
بیست و ششمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی گوجوکای کاراته برگزار شد و کاراته کاهای کرمانی مدال های رنگارنگی را کسب کردند. مدال آوران کرمانی این رقابت ها که در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار شد به شرح زیر است:
مدال طلا:دانیال علی مرتضی، مهدی عبدالله زاده، کسری ترابی، مهدی هدایتی، میلاد ملک پور، امیر رضا مباشر زادهف ابوالفضل فردوسی، محمد عسکری، ماهان معین الدینی، محمد هادی اسدی، علی کمالی
مدال نقره:علی انجم شعاع، علی رضا رجبی، علی میرزایی، علی میرزازاده، مهدی عبدالله زاده، کسری ترابی، سالار عباسی، شهریار سیستانی، عرفان ابارقی، احسان زنگی آبادی، حجت پور موسی، سید مهدی جوادی، ابوالفضل ایران منش، عرفان شجاعی نسب، حسین میثم پور
مدال برنز :علیرضا رجبی، علی انجم شعاع، فریاد کوپاه، آرین جعفری، پارسا محمدی، امین خرسندی، ابولفضل فردوسی، علی محمدی، فواد بحرینی، احمد سلمان زاده، علی دستاران، محمد حسین شجاعی، محمد مهدی هادی شکوه، مهدی میرزایی.

راه یابی تیم فوتبال ایثار جیرفت به مرحله یک شانزدهم جام حذفی
تیم فوتبال ایثار جیرفت با پیروزی 2 بر صفر مقابل تیم فوتبال شیرین فراز آق قلا به مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور راه یافت و باید در این مرحله در شهر اهواز به مصاف تیم فوتبال قدرتمند فولاد خوزستان برود. تیم ایثار جیرفت در مرحله قبلی جام حذفی با انصراف تیم نفت نوین آبادان، به مرحله دوم صعود کرد و رقیب تیم شیرین فراز آق قلا شد و حالا با پیروزی مقابل این تیم، حریف فولاد خوزستان شد. گفتنی ست برنده بازی ایثار جیرفت و فولاد خوزستان به مصاف برنده دیدار استقلال تهران و شهرداری سمنان خواهد رفت.

نخستین پیروزی گل گهر در لیگ یک فوتبال
نخستین پیروزی تیم گل گهر سیرجان در لیگ یک فوتبال در هفته چهارم و مقابل تیم خیبر خرم آباد رقم خورد. به گزارش ایرنا این دیدار که عصر جمعه در ورزشگاه اختصاصی گل گهر سیرجان برگزار شد با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میزبان پایان یافت. حسین رسولی در دقیقه 28 این دیدار تک گل بازی را برای تیم گل گهر سیرجان به ثمر رساند.

توقف مس رفسنجان مقابل فولاد یزد در دیداری پر گل
تیم های مس رفسنجان و فولاد یزد در هفته چهارم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال عصر جمعه در دیداری پر گل به نتیجه مساوی رضایت دادند. به گزارش ایرنا این دیدار که در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان برگزار شد با نتیجه مساوی 3 بر 3 پایان یافت. در این دیدار بهرام رشید فرخی در دقیقه 21 و احسان پیرهادی دو بار در دقایق 45 و 73 برای تیم مس رفسنجان گلزنی کردند. همچنین نعمت بخشی زاده، سپهر جهان بزرگی و احسان جودکی به ترتیب در دقایق 50، 82 و 88 این دیدار گل های تیم فولاد یزد را به ثمر رساندند.

برتری شهرداری‌سیرجان در لیگ‌برتر فوتبال بانوان
هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان امروز با برگزاری دو دیدار در گرگان و ایلام پیگیری شد.
نخستین هفته لیگ برتر فوتبال بانوان امروز با برگزاری دو دیدار پیگیری شد. شهرداری سیرجان با نتیجه پرگل 6 بر 2 وحدت ایثار گرگان را از پپش رو برداشت. در دیگر دیدار هفته پالایش گاز ایلام موفق شد با نتیجه دو بر یک نگین اشتران کوه ازنا را شکست دهد. همدان از ادامه مسابقات لیگ انصراف داد بنابر این از هفته آینده لیگ برتر با ده تیم پیگیری خواهد شد.

کرمان قهرمان رقابت های زورخانه‌ای نوجوانان کشور شد
تیم کرمان در رقابت های هنرهای فردی و زورخانه ای کشور به میزبانی همدان عنوان قهرمانی را کسب کرد و تیم های اصفهان و کردستان دوم و سوم شدند.
در این مسابقات که پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار شد، در رشته دو میل بازی علی ایرانمنش از کرمان قهرمان شد و در رشته سه و چهار میل بازی علی ایرانمنش از کرمان رتبه پنجم را کسب کرد.
همچنین در رشته کباده شهریار فتاحی از کرمان در جایگاه سوم ایستاد و در رشته چرخ چمنی سامان جابری نسب از کرمان سوم شد. در این رقابت ها ولی باختری از کرمان در رشته میانداری عنوان نخست و در رشته چرخ تیز رتبه دوم را به دست آورد. بر اساس انتخاب کمیته فنی این مسابقات، سید حمیدرضا ترابی از کرمان، به همراه مربیانی از کردستان، اصفهان، خراسان جنوبی، یزد و فارس به عنوان برترین مربی انتخاب شدند. نفرات اول تا سوم این مسابقات حائز مدال و حکم قهرمانی شدند و نفرات برتر رتبه های چهارم تا ششم حکم قهرمانی دریافت کردند.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *