پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | محمودی نیا مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: طرح توسعه از حمایت جدی استاندار برخوردار است

محمودی نیا مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: طرح توسعه از حمایت جدی استاندار برخوردار است





۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۴۷

محمودی نیا مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: طرح توسعه از حمایت جدی استاندار برخوردار است

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: یکی از ویژگی های طرح توسعه ورزش همگانی و قهرمانی استان حمایت همه جانبه علی رضا رزم حسینی استاندار کرمان از این طرح است .
به گزارش واحد خبر اداره کل ورزش و جوانان مراسم افتتاح طرح توسعه ورزش همگانی و قهرمانی شهرستان کوهبنان با حضور فرماندار ،امام جمعه ،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ،مدیر کل ورزش و جوانان استان و شهرستان و جمعی از مسئولین شهرستان ،کارشناسان و مسئولین هیئت های ورزشی ،ورزشکاران و خانوادهای آنان در محل سالن ورزشی تختی کوهبان برگزار شد. .
محمود محمودی نیا مدیر کل ورزش و جوانان استان درآئین افتتاحیه آکادمی های قهرمانی کوهبنان در سخنانی اظهار داشت : طرح توسعه ورزش همگانی و قهر مانی استان از مرداد ماه سال گذشته طراحی شد و در بهمن ماه سال گذشته توسط وزیر ورزش و جوانان رو نمایی شد، این طرح در حال حاضر الگویی برای تمام استان های کشور مطرح شده است .
وی افزود: طرح توسعه ورزش استان دو قابلیت مهم دارد، یکی اینکه این طرح مورد حمایت جدی علی رضا رزم حسینی استاندارکرمان است، همچنین ویژگی دوم این طرح ایجاد ارتباط تنگاتنگ بین اداره ورزش و جوانان و آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق است .
مدیر کل ورزش و جوانان استان بیان داشت: در طرح توسعه ورزش همگانی و قهرمانی استان چهار پایگاه و هسته اصلی داریم که در مرحله اول این طرح ، استعداد سنجی ویژه افراد هشت تا 13 سال صورت گرفته و منتخبین شرکت کننده در رشته های ورزشی انتخاب می شوند .
وی تأکید تصریح کرد : با این طرح منابع و هزینه های صورت گرفته به هدر نمی رود و این طرح به گو نه ای است که دختران و پسران را تحت پوشش رشته های مختلف ورزشی قرار می دهد و از این طریق آنان به کانون های ورزشی راه پیدا می کنند .
محمودی نیا خاطرنشان کرد: آکادمی های قهرمانی افراد 14 تا 18 ساله را شامل می شود و در این طرح ورزشکاران می توانند تا مرحله مسابقات المپیک پیش بروند و درحقیقت این طرح از چشم انداز بسیار خوبی برخوردار است زیرا مسیر کار مشخص و ضمن برگزاری اردوها و استفاده از وجود مربیان مجرب ورزشکاران با آمادگی کامل می توانند در مسابقات آسیایی ، جهانی و بین المللی شرکت نمایند . وی خاطر نشان کرد : با توجه به ظرفیت های سخت افزاری در کوهبنان هفت آکادمی قهر مانی راه اندازی شده که دو آکادمی فوتسال و والیبال ویژه دختران و 5 آکادمی فوتبال ، والیبال ، کاراته ، کشتی و دومیدانی ویژه پسران می باشد و در این طرح 142 ورزشکار کوهبنانی تحت حمایت قرار می گیرند .
16 آکادمی ورزشی در زرند آغاز به کار کرد
16 آکادمی قهرمانی ورزش در شهرستان زرند فعالیت خود را به منظور حمایت از 341 نفر از استعداد های ورزشی این شهرستان آغاز کردند.
محمود محمودی نیا مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان در حاشیه نشست شورای ورزش شهرستان زرند در گفت وگو با خبرنگار ما گفت: نخستین آکادمی قهرمانی ورزش امروز در شهرستان زرند با حضور حسین امیری نماینده مردم شهرستان زرند در مجلس شورای اسلامی ، خنجری فرماندار این شهرستان و جمعی از مسئولین و علاقمندان به ورزش افتتاح و آغاز به کار کرد.
وی افزود: در این آکادمی ها 341 نفر از ورزشکاران برگزیده و نخبه ای که در مراحل نخست اجرای طرح استعداد یابی شده اند در این آکادمی ها تحت نظر مربیان و در رشته های خود فعالیت خواهند کرد. محمودی نیا بیان داشت : در مجموع در شهرستان زرند 16 آکادمی استعدادیابی فعالیت می کنند که از این تعداد 9 آکادمی در بخش پسران و 7 آکادمی هم در بخش دختران از 12 شهریورماه فعالیت خود را امروز 12 شهریورماه آغاز می کنند .
مدیر کل ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در مجموع و برای راه اندازی این آکادمی ها در شهرستان زرند47 میلیون و 421 هزار تومان به حساب هیات های ورزشی شهرستان زرند واریز شده است. محمودی نیا عنوان داشت: مراحل اجرا و نظارت بر این طرح بر عهده دبیر خانه طرح توسعه، اداره کل ورزش و جوانان، هیات های استان و شهرستان خواهد بود. همچنین در طی مراحل اجرای طرح گزارش اجرای مراحل مختلف طرح به اطلاع فرماندار شهرستان زرند، که ریاست شورای این ورزش این شهرستان را بر عهده دار خواهد رسید. در این جلسه که با محوریت راه اندازی نخستین آکادمی قهرمانی استعدادیابی انجام شد ، محمود محمودی نیا مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان با اعلام خبر راه اندازی 16 آکادمی قهرمانی در شهرستان زرند، بیان داشت: از این تعداد 9 آکادمی در رشته های فوتبال ، هندبال ، بسکتبال ، دوومیدانی ، ژیمناستیک، زورخانه ای ، ووشو، والیبال وکاراته در بخش پسران فعالیت می کنند. وی افزود: همچنین در بخش دختران نیز در 7 آکادمی در رشته های فوتسال، والیبال، هندبال، بسکتبال، دوومیدانی ، ژیمناستیک و کاراته فعالیت خود را از 12 شهریورماه آغاز می کنند.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

مطالب مرتبط

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

۲۲ استان کشور تا پایان هفته بارش برف و باران سنگین را تجربه می‌کنند

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

گزارش «پیام ما» از نشست بررسی کاربرد فناوری‌های نوین در صنایع خلاق

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

مسافران قطار مرگ

گروهی از زنان مکزیک جان خود را برای رساندن غذا به مهاجران به خطر می‌اندازند

مسافران قطار مرگ

چتر سیاه بر آسمان اهواز

دود نیشکرهای سوخته هوای خوزستان را آلوده کرد

چتر سیاه بر آسمان اهواز

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

کشمکش‌ بین ارگان‌های دولتی و تولیدکنندگان کمبود شیرخشک را تشدید کرد

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

موضع‌گیری دوگانه  دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

وزیر نیرو و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با معاون رئیس‌الوزرای طالبان دیدار کردند

موضع‌گیری دوگانه دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

میراث «غزه» زیر بمباران

فعالان جهانی هشدار می‌دهند

میراث «غزه» زیر بمباران

فصل انارچینی

پیگیری برای ثبت یک میراث ناملموس ادامه دارد

فصل انارچینی

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

بیماران «آتروفی عضلانی نخاعی» معطل پاس‌کاری وزارت بهداشت برای تدوین پروتکل‌های توزیع دارو هستند

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *