پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | برای جامعه اسلامی فاجعه است که 10 میلیون بیکار داریم

برای جامعه اسلامی فاجعه است که 10 میلیون بیکار داریم





۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۳۰

برای جامعه اسلامی فاجعه است که 10 میلیون بیکار داریم
آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: مسؤولین احزاب باید برنامه های مدونی در راستای افزایش سطح دانش و بینش اعضای حزب داشته باشند. گزیده صحبت های رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با اعضای شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه را در ادامه به نقل از انتخاب می خوانید:
متأسفانه در دولت گذشته وضعیت احزاب رضایت­بخش نبود چون جریان حاکم درکشور همه امکانات را دراختیارخود گرفته بود و درهمه جا اعمال نفوذ کرده و این­گونه القاء می کردند که کار تمام شده و دوران ظهور شروع شده است و ما فقط باید راه را همواتر کنیم.
هیچ­کس از زمان ظهورامام زمان(عج) مطلع نیست و فقط زمان آن را خدا می داند، ما فقط می توانیم درمورد نشانه ها و زمینه های ظهورامام زمان(عج) اظهارنظر کنیم.
باید حضور خانم ها را در احزاب تقویت کنید، چرا که آنها استعداد بالایی دارند، همانطور که در خبرها شنیدیم که 70 درصد کنکور پزشکی را خانم ها از آن خود کردند.
در انتخابات 92 به رغم اینکه عمده امکانات تبلیغاتی، فرهنگی و مالی درسراسر کشور در اختیار مراکز قدرت و تصمیم گیر به نفع کاندیداهای دیگری بود، ولی کسی پیروز این انتخابات شد که راه اعتدال را در پیش گرفته بود و افکار عمومی همسو با او بود.
هم اکنون در شهرها و روستاهای کشور ما حدود 10 میلیون فارغ التحصیل و پنج میلیون دانشجو وجود دارد که همه اهل تفکر هستند و هر روز با انواع و اقسام وسایل ارتباط جمعی در جریان آخرین تحولات دنیا و جامعه خود قرار می گیرند و حتی افراد در دورترین نقاط کشور و روستاها هم به خوبی مسائل را تجزیه و تحلیل می کنند و بسیار آگاه و هوشیارند.
پیروزی ایران در این مذاکرات افتخار دولت تدبیر وامید است، چرا که قبلاً نیز در دولت گذشته دو دوره مذاکرات با آمریکا با وساطت سلطان قابوس با اجازه رهبری صورت گرفته بود، که نتیجه­ای نداشت اما آقای روحانی با تغییرشیوه مذاکره توانست نتیجه را به نفع ملت ایران تمام کند.
دولت باید از این نقدینگی که درحدود 830 هزار میلیارد تومان است در راستای رونق تولید و کسب و کار، احیا مجدد کارخانه ها و کارگاه های تولیدی استفاده کند.
باید در این زمینه فکر اساسی شود ، چرا که 10 میلیون بیکار داریم که برای جامعه اسلامی فاجعه است و زمینه ساز آسیب های اجتماعی فراوانی است.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر