پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۲۵

اموال تامین اجتماعی حق الناس محسوب می شوند
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مدیر کل تأمین اجتماعی استان کرمان، ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: سازمان تامین اجتماعی بیش از 50 درصد جمعیت را تحت پوشش دارد. علی حسینی افزود: سازمان تامین اجتماعی در استان کرمان جمعیتی بیش از 42درصد را تحت پوشش دارد و 86 هزار خانواده در استان، مستمری بگیر این سازمان هستند و ماهانه 70میلیارد تومان بابت تعهدات کوتاه‌مدت و بلندمدت بیمه شدگان و مستمری بگیران هزینه می شود. وی گفت: منابع سازمان تامین اجتماعی از حق بیمه هایی است که توسط بیمه شدگان و کارفرمایان تامین می شود و اموال این سازمان حق الناس محسوب می شود. حسینی افزود: ابلاغ الکترونیکی را به منظور مطلع شدن‌ به‌موقع کارفرمایان از بدهی‌ها و صورت‌حساب‌ها و اطلاعات پرونده‌ با استفاده از شماره همراه و ایمیل در دستور کار قرار دادیم. همینطور که در امر پرداخت لیست ها، فیش ها و بعضی از بیمه های خاص بیمه شدگان می توانند بدون مراجعه به شعب، امور بیمه ای خود را از طریق اینترنت انجام دهند.

ایجاد زیرساخت برای ارائه خدمات شهری
مدیرکل پست استان کرمان بیان داشت:بااجرای موفق طرح» GNAF «دراستان زیرساختهای مناسبی برای ارائه خدمات شهری به مردم ایجادمی شود. به گزارش روابط عمومی پست استان کرمان، علیرضا اکبری مدیرکل پست استان درادامه اظهارداشت:بااجرای طرح GNAF تسهیل و تسریع ارتباط دو سویه دولت و مردم را به نحو چشمگیری موجب خواهد شد. وی اظهار داشت: پست با گسترش فعالیت های خود می تواند از طریق ارایه سرویس های مبتنی بر فناوری ارتباطات ، ارتباط مردم با سازمانها را به حداقل ممکن رسانده که این موضوع ، تاثیر قابل ملاحظه ای بر کاهش آلودگی هوا، سالم سازی محیط اداری و ارتقای بهره وری ملی خواهد داشت. مدیرکل پست استان در ادامه با بیان این که در امر ساماندهی نشانی ها نیز اقدامات خوبی صورت گرفته اضافه کرد: تحقق GNAF که به منظور استاندارد سازی نشانی های که جز اطلاعات پایه محسوب می‌شود صورت می گیرد چرا که ادارات و سازمان‌هایی هستند که برای ارایه خدمات به این اطلاعات نیازمندند. اکبری بیان داشت: پیاده سازی واقعی سیاست های دولت الکترونیک نقش بسیاری در کاهش هزینه های دستگاه ها دارد و در بهبود فضای کسب و کار و در ارتقای شاخص های شفافیت و اعتماد عمومی نیز تاثیر مهمی دارد.

تجهیزات فرودگاه جیرفت رضایت‌بخش است
رئیس فرودگاه جیرفت گفت: تجهیزات فرودگاه جیرفت در حال حاضر رضایت‌بخش است و پیش‌بینی‌های لازم را برای آینده در دستور کار داریم تا با افزایش پروازها امکانات به‌روز شود و در حال حاضر تجهیزات جوابگوی پروازهای فرودگاه جیرفت است. به گزارش فارس حسین روئین در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات، تسهیلات فرودگاه، افزایش تعداد پروازها، تغییر ساعات پروازها و دیگر زیرساخت‌ها از جمله روشنایی باند محوطه‌سازی فرودگاه جیرفت فراهم شد. وی با اشاره به حضور نماینده شرکت ماهان در فرودگاه جیرفت برای معیارسنجی در حوزه خدمات و تسهیلات فرودگاه، بیان داشت: خوشبختانه تاکنون نظر ایشان مساعد بود، امیدواریم که با توجه به این سطح خدمات زیرساخت‌ها، زمینه افزایش پرواز‌ها فراهم شود. رئیس فرودگاه جیرفت افزود: تجهیزات فرودگاه جیرفت در حال حاضر رضایت‌بخش است و پیش‌بینی‌های لازم را برای آینده در دستور کار داریم تا با افزایش پروازها امکانات به‌روز شود و در حال حاضر تجهیزات جوابگوی پروازهای فرودگاه جیرفت است. وی افزود: پیگیر اعتباراتی برای دستگاه ناوبری فرودگاه جیرفت هستیم و همچنین ظرفیت پارک دو هواپیمای دیگر را به صورت شبانه‌روزی داریم.

دانش بی بصیرت کارگر نخواهد بود
امام جمعه کرمان گفت: دانش بی بصیرت کارگر نخواهد بود و ما برای حل مسائل نیازمند توجه به این اصل حیاتی هستیم. به گزارش ایسنا آیت الله سید یحیی جعفری در دیدار فرمانده جدید انتظامی استان کرمان ضمن تشکر از زحمات سردار «حسین چناریان» فرمانده سابق انتظامی استان کرمان، گفت: بصیرت لازمه موفقیت در هر کاری است و مقام معظم رهبری در چند سال گذشته بارها بر این مساله تاکید کرده اند. وی تصریح کرد: بصیرت به معنای بینش درست و درک صحیح از مسائل است و این مساله در چالش های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، نظامی و انتظامی بسیار حائز اهمیت است. آیت الله جعفری گفت: دانش بی بصیرت کارگر نخواهد بود و ما برای حل مسائل نیازمند توجه به این اصل حیاتی هستیم. نماینده ولی فقیه در استان کرمان به مرور تاریخ پرداخت و ماجرای سو قصد ساواک به جان ایشان را شرح داد و اضافه کرد: کاری که بر خلاف میل گردن کشان باشد تبعات زیادی دارد و من به شخصه واقفم که کار در نیروی انتظامی شغلی بسیار مقدسی است و امنیت استان به فعالیت های این قشر زحمت کش بستگی دارد.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *