پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۱۳

برنامه‌ریزی آمریکا برای نفود به ایران
امام جمعه موقت کرمان گفت: آمریکا برنامه‌ریزی کرده است که به بهانه مذاکرات به ایران نفوذ کند و براندازی را انجام دهد و مردم ما باید نقشه دشمن را بدانند و حواسشان باشد. به گزارش فارس مهدی عربپور در جمع نمازگزاران جمعه در محل مصلای امام علی (ع) با دعوت و توصیه خود و همگان به رعایت تقوای الهی و پرهیز از بی‌تقوایی اظهار داشت: بی‌تقوایی اثرات نامطلوبی در این دنیا و عذاب آخرت را به دنبال دارد. وی بیان داشت: اگر تقوا در زندگی ما باشد، اعمال ما صالح می‌شود و گناهان مورد آمرزش قرار می‌گیرد. امام جمعه موقت کرمان در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه فرزندانی که خدا به ما عطا کرده است، در نزد ما امانت هستند، ابراز داشت: ما در برابر فرزندان مسئولیت‌هایی داریم و باید وظیفه اسلامی خود درباره آنها را انجام دهیم.

قدردانی نماینده مجلس از عملکرد شرکت گاز کرمان
علیرضا منظری توکلی ، با بیان اینکه گازرسانی به روستاهای استان کرمان از سوی دولت تدبیر امید ادامه دارد، گفت: حرکت جهادی برای گازرسانی به روستاهای این استان صورت گرفته است. وی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد دولت یازدهم در زمینه تحقق وعده های خود، گفت: دولت یازدهم توجه جدی به رفع محرومیت از روستاها داشته که نمونه بارز آن گازرسانی به آن ها است. نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه یکی از مطالبات مردم در تمامی استان های کشور استفاده از سوخت پاک گاز است، افزود: در خصوص گازرسانی به روستاهای استان کرمان تاکنون پیگیری های بسیاری صورت گرفته و اقدامات صورت گرفته درخور تقدیر و تشکر است. وی با تاکید بر اینکه باید حرکت جهادی جهت گازرسانی به روستاهای کشور صورت بگیرد تا شاهد آثار آن باشیم، گفت: تاکنون اعتبارات خوبی در این زمینه اختصاص داده شده که باید از دولتمردان در خصوص توجه به این مهم تشکر کرد.

رییس راه و شهرسازی شهرستان کرمان معرفی شد
در آیینی «غلامرضا کیانزاده»رییس اداره راه وشهرسازی شهرستان کرمان معرفی و از زحمات «محسن کاظمی » تقدیر شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان کرمان،مهندس خداداد مقبلی دراین مراسم که با حضور تنی چند از معاونان و جمعی از پرسنل این اداره برگزار شد، بر لزوم خدمت‌رسانی درستو به موقع به مردم تاکید کرد و گفت: خوشبختانه مردم نسبت به حقوق خود آگاه و مطالبه‌گر هستند. وی با بیان این که مردم از سازمان ها وظیفه خواهی می کنند و باید پاسخگوی آن ها باشیم گفت: همت کنید و وظیفه سازمانی خود را به نحو احسن و د چهارچوب قانون انجام دهید. مقبلی با تاکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع گفت: بایداین مجموعه تعامل خوبی با ادارات سازمان های دیگر داشته باشد .

راه اندازی شرکت شهرکهای کشاورزی جنوب کرمان
شرکت شهرک های کشاورزی جنوب کرمان با حضور مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی ایران و جمعی از مسوولان این منطقه راه اندازی شد. به گزارش ایرنا رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان در این آیین گفت: بنا به وضعیت خاص کشاورزی منطقه جنوب کرمان سازمان جهاد کشاورزی مستقل از استان است. سید یعقوب موسوی تصریح کرد: تولید سالانه بیش از چهار و نیم میلیون تن انواع محصولات کشاورزی نشان از ظرفیت بالای این منطقه دارد که موجب شد تا شعبه شرکت شهرک های کشاورزی در این منطقه راه اندازی شود. وی گفت: یکی دیگر از اولویت های وزارت جهاد کشاورزی احداث مجتمع های کشاورزی، دامداری و شیلات است و جنوب کرمان نیز پتانسیل های بالقوه ای در این حوزه ها دارد. وی بیان کرد: جنوب کرمان در 10 محصول رتبه اول تا سوم تولید کشور را دارد و یکی از قطب های کشاورزی کشور محسوب می شود. وی با بیان این که جنوب استان در تولید دو محصول در کشور استثناست گفت: تولید دو محصول حنا و وسمه در جنوب کرمان بسیار معروف بوده و رتبه اول کشور را دارد.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *