پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | زاهدی اگر اصولگرایان به این نتیجه برسند کاندیدا نمی‌شوم

زاهدی اگر اصولگرایان به این نتیجه برسند کاندیدا نمی‌شوم





۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۰۵

زاهدی اگر اصولگرایان به این نتیجه برسند کاندیدا نمی‌شوم

عصر روز پنج شنبه مسجد امام حسین در خیابان مهدیه کرمان میزبان اصولگرایان کرمان بود و حجت الاسلام حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات دولت دهم مهمان این جلسه بود. مصلحی در دولت دوم محمود احمدی نژاد به عنوان وزیر اطلاعات از مجلس رای اعتماد گرفت اما در ۲۸ فروردین ۱۳۹۰ از این سمت استعفا داد و این استعفا مورد پذیرش احمدی‌نژاد قرار گرفت. اما به دلیل مخالفت رهبر معظم انقلاب با کناره‌گیری‌اش در وزارت اطلاعات ماندنی شد. در این جلسه که با عنوان اجتماع اصولگرایان استان کرمان برگزار شد، حدود 300 نفر از اصولگرایان کرمان حضور داشتند. محمد مهدی زاهدی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان هم در این جلسه حضور داشت و قبل از حیدر مصلحی به سخنرانی پرداخت.
اگر اصولگرایان به نتیجه برسند من نباشم،
کاندیدا نمی شوم
محمد مهدی زاهدی در ابتدای سخنانش از مصلحی با عنوان وزیر در سایه نام برد. به گزارش سایت گفتار نو زاهدی با اشاره به اجماع اصولگرایان استان و حضور تمام احزاب اصولگرا در جلسه گفت: «همه ما باید بر اساس احساس تکلیف فردی و جمعی و مصالح کشور و انقلاب عمل کنیم. نباید همه احساس تکلیف کرده و به صحنه بیایند.» زاهدی با بیان این نکته که اگر اصولگرایان به این نتیجه برسند او نباید کاندیدا شود، این تصمیم را می‌پذیرد، گفت: «باید ایثارگری و پیروی از جامعتین را در عمل نشان دهیم. این پیام را در شهرستان‌ها ببرید که تفرقه بزرگترین آسیب است و تا می‌توانید اختلافات را حل کنید.»
اهم صحبت های زاهدی در اجتماع اصولگرایان را به نقل از فارس در ادامه می خوانید:
یکی از اصول نیروهای دل‌سوز انقلاب این است که وحدت را در عمل داشته باشیم و همچنین تبعیت از جامعتین را در عمل نشان دهیم.
باید تفرقه و اختلافات را از بین ببریم و دوستان را به هم نزدیک کنیم و در نهایت یک کاندیدا داشته باشیم.
مطمئن باشید، مجلس در مورد برجام آن چه مصلحت نظام باشد با رعایت خطوط قرمز و فرمایشات مقام معظم رهبری در آن چارچوب گام بر می‌دارد.
ین قول را به مردم به ویژه استان کرمان و جریان اصولگرا می‌دهیم، سر سوزنی از منافع ملی و رهنمودهای مقام معظم رهبری در بررسی برجام عدول نمی‌کنیم و نتیجه این امر چیزی جز رضایت ولی‌امر مسلمین نیست.
می خواهند قبح مذاکره با آمریکا بشکند
سخنران اصلی این اجتماع اما حیدر مصلحی، وزیر سابق اطلاعات بود و همانطور که پیش بینی می شد مهمترین قسمت صحبت های مصلحی به مذاکرات هسته ای و توافق وین مربوط بود. بخصوص آنجا که با اشاره به اینکه دشمن همه هم و غمش این است که قبح‌های همه انقلابیون را بشکند، گفت: به مذاکرات نگاه کنید، چرا مذاکرات دوسال طول کشید؟ دوره‌ای آقای جلیلی با تیمش مذاکره می‌کردند به جایی رسیده بودند در 5+1 که تحریم‌ها برداشته شود و چرا در مذاکرات جدید دو سال طول کشید، طراحی امریکایی‌ها این است که می‌خواهند مذاکرات را فرسایشی کنند و قبح آن را بشکنند.
تحریف آرمان های امام در دولت های
سازندگی و اصلاحات
وزیر سابق اطلاعات همچنین در قسمتی از صحبت هایش با اشاره به اینکه ما دوره‌های مختلف تحریف را پشت سر گذاشته‌ایم، گفت: نخستین تحریف از دوره سازندگی است و در این دوره بعضی حرکت‌ها در راستای تحریف صورت گرفت و به سمت یک مجموعه سرمایه‌گذاری رفتند و امروز هم یک تهدید برای نظام هستند و همان موقع بنده در جلسات مختلف با آنها بحث داشتیم و آنها معتقد بودند مسئله اقتصادی زمانی رفع می‌شود که دو سه نسل از بین بروند و بعد مسائل فرهنگی مطرح شود. وی گفت: دوره دوم تحریف دوره اصلاحات بود، همان طور که آقا فرمودند «عده‌ای در این دوره به دنبال اصلاحات آمریکایی بودند و در این دوره افکار و اندیشه‌های امام راحل را نقد و نفی می‌کردند که در روزنامه‌ها آن دوره تلاش برای تحریف انحرافی ولایت فقیه بود و در نهایت نفی ارزش‌های ولایی در این دوره دنبال می‌شد. مصلحی با اشاره به اینکه دوره سوم تحریف دوره فتنه بود، تاکید کرد: نکته اول این دوره بعد از انتخابات دهم ریاست جمهوری کینه‌توزی از شخص امام و شعار علیه نظام و امام راحل بود و نکته دوم ستیز و مبارزه با اصول و مکتب امام راحل، ولایت فقیه و مبارزه با فلسطین بود. وی افزود: در فتنه 88 عکس امام راحل پاره شد و به ارزش‌ها بزرگ‌ترین اهانت‌ها شد و در فتنه جدید عکس امام راحل پاره نمی‌شود و از مقام معظم رهبری خیلی تعریف می‌کنند، طوری که بچه حزب‌اللهی‌ها شک می‌کنند و از خراب‌کاری‌های قبلی خود تجربه گرفته‌اند و در فتنه جدید از مسائل قبلی استفاده نمی‌کنند و در فتنه جدید یک نفاق جدی وجود دارد که هوشیاری خاص و ویژه‌ای را می‌طلبد. وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه در دولت دهم و دو سال آخر در مقوله تحریف یک حلقه‌ای شکل گرفت، اضافه کرد: چارچوب فعلی دشمن برای مقابله با نظام و تحریف، القا ضرروت کنار آمدن با آمریکا به‌عنوان تنها گزینه موجود است و اگر می‌خواهید مشکلاتتان از بین برود با آمریکا کنار بیایید، زیرا آمریکا کدخدا است و این امروز دارد به جامعه القا می‌شود.
مشکلات اقتصادی کشور از مدیریت ضعیف است
گزیده صحبت های حجت الاسلام مصلحی به نقل از فارس و گفتار نو را در زیر می خوانید:
• مجموعه نیروهای انقلابی و ارزشی در موقعیتی خاص و ویژه قرار گرفتند و نیاز به هماهنگی، همدلی و وحدت ویژه‌ای دارند.
• بعد از پیروزی انقلاب وقتی امام در قم بودند، آیت‌الله خزعلی در مدرسه فیضیه خدمت ایشان می‌رسند و درخواست کمک برای مدرسه و مسجد دارند، امام به وی فرمودند «من با این انقلاب به دنبال مسجد ساختن و حسینه ساختن نیستم، من از این انقلاب سه هدف دارم، اول ایجاد حکومت اسلامی، دوم بیداری اسلام در دنیای اسلام و سوم زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان (عج) است».
• مقام معظم رهبری برای گفتمان امام راحل یک خطر و تهدید را بیان کردند و آن این بود که فرمودند «اگر راه امام را گم کنیم یا فراموش کنیم یا خدایی نکرده عمداً کنار بگذاریم، ملت ایران سیلی خواهد خورد» و ما از این جمله به راحتی گذشتیم در حالی که این جمله بسیار معنا دارد و خیلی قابل توجه است و این نخستین باری است که آقا به سریع به مردم هشدار دادند و در این 36 سال چه اتفاقاتی رخ داده که آقا خطر را اینگونه یادآوری می‌کند.
• به جای انتخاب کاندیدای مجلس فقط در راستای تبیین گفتمان مقام معظم رهبری و امام راحل کار کنیم.
• سفارت انگلیس در دوره فتنه 250 تا آدم داشت و 50 تا آنها انگلیسی و مابقی آن ایرانی بودند و همه آنها برای انگلیس کار می‌کردند و وظیفه آنها این بود در سطح کشور به سراغ خواص بروند و در بسیاری از جاها از واسطه استفاده می‌کردند.
• پس از اینکه دیشب 34 رای اوباما برای وتوی رد برجام کامل شد، امروز روزنامه‌های ضد ارزشی جشن گرفته بودند. دارند به جامعه القا می‌کنند که آمریکا کدخداست.
• در ژنو 2 در حالی که همه منتظر بودند توافق امضا شود، اعلام شد فرانسه بازی را بر هم زده. من که از پشت پرده خبر داشتم خنده‌ام گرفت. چرا آمریکا که فرانسه بدون اجازه‌اش آب نمی‌خورد، نگفت خفه شو اجازه بده توافق شود؟!
• در مذاکرات دوره قبل آقای جلیلی دستش پر پر بود دقیقا می‌دانست دشمن چه می‌خواهد بگوید. در آلماتی هر چه 5+1 گفت آقای جلیلی یک چیزی گذاشت جلوی آنها چون اطلاعاتش کامل بود. در جنگ همیشه آن چیزی که حرف اول را می‌زند اطلاعات است.
• 15 تا 20 درصد مشکلات اقتصادی کشور به تحریم برمی‌گردد. باقی مشکلات از مدیریت ضعیف است. در 2 سال گذشته نقدینگی در کشور یک و نیم برابر شده.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *