پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۰۱

نقد «پروانه ها قربانی زیبایی‌اند» در جیرفت
جلسه نقد مجموعه شعر «پروانه ها قربانی زیبایی اند» اثر مشترک کیوان و علیرضا براهام دیروز چهارشنبه ساعت 18 در سالن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در شهرستان جیرفت برگزار شد. در این جلسه، این مجموعه توسط حسین سبزه صادقی و شهرام پارسا مطلق شاعران و منتقدان استان مورد نقد و بررسی قرارگرفت. این مجموعه‌ی شعرسپید توسط نشر فرهنگ عامه در 124 صفحه چاپ و منتشر شده است.

جشن امضای رمان بی سایگان

مراسم جشن امضای رمان بی سایگان اثر فرانسوازساگان با ترجمه ی علیرضا دوراندیش که توسط نشر نون در سال جاری منتشر شده است با گفتگوهایی از رستم سلطانی و رضا شمسی پیرامون این کتاب روز یکشنبه 15/6/94 در کتابفروشی طاقچه برگزار خواهد شد.

نامه های احمد شاملو
به پسرش سامان

نشر چشمه پس از چاپ کتاب «مثل خون در رگ های من» که مجموعه نامه های احمد شاملو به همسرش آیدا بود، به تازگی مجموعه‌ی نامه های احمد شاملو به پسرش سامان را با نام «امید آفتابی من» در 96 صفحه چاپ و منتشر کرد.

فراخوان دهمین دوره‌ی جایزه‌ی کتاب سال شعر، منتخب «خبرنگاران»، منتشر شد
به گزارش ایسنا، دهمین دوره‌ی جایزه‌ی کتاب سال شعر، منتخب «خبرنگاران»، در سه بخش کتاب سال، ویژه (شاعران بدون کتاب) و تجلیل از یک عمر فعالیت شعری، همچون گذشته با داوری جمعی از شاعران خبرنگار و فعال رسانه‌ در حوزه شعر و ادبیات، برگزار می‌شود. این دوره از جایزه‌ی کتاب سال شعر خبرنگاران نیز با دبیری علیرضا بهرامی، از شاعران و ناشرانی که در سال 1393 مجموعه شعر منتشر کرده‌اند، دعوت کرده است.
تا با توجه به شرایط زیر، در بخش کتاب سال جایزه شرکت کنند: 1- کتاب در سال 1393 منتشر و در شناسنامه‌ی کتاب ذکر شده باشد. 2- چاپ اول و به زبان فارسی در ایران منتشر شده باشد. 3- برگزیده‌ی اشعار یا مجموعه‌ی گروهی نباشد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *