پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | بنز S کلاس کوپه زیر تیغ فاب دیزاین

بنز S کلاس کوپه زیر تیغ فاب دیزاین





۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۳۵

بنز S کلاس کوپه زیر تیغ فاب دیزاین

برای ملحق کردن دو کوپه ی دیگر به طبقه ی خودرو های اشرافی،فاب دیزاین تصمیم گرفته تا دو مدل کوپه ی فوق لوکس جدید را بر پایه ی مرسدس بنز S کلاس کوپه و با نام»ESQUIRE»وارد بازار کند.یکی از مدل ها به کیت بدنه ای عریض تر مجهز می شود تا در نمایشگاه ژنو در برابر عموم صف آرایی کند.
«کافی هیچگاه کافی نخواهد بود» این شعاریست که فاب دیزاین برای بهینه سازی S کلاس کوپه به آن تکیه کرده.تناسب و هماهنگی طی پروسه ی مجهز کردن این کوپه ی سوپر لوکس به کیت بدنه و آیرودینامیک به بهترین شکل رعایت شده تا به این ترتیب چهره ی اسپورت تری به نمای خارجی آن ببخشد.
این فعالیت ها در نهایت به این نتیجه منجر شد که این کوپه ی آلمانی قدرتمند تر،اسپورت تر و جذاب تر شود و مسافران احساس آرامش بیشتری داشته باشند.در حقیقت جاه طلبی ESQUIRE از نمای خارجی آن کاملا پیداست.
سپر جلوی این کیت واحد پهن تری با گلگیر تشکیل می دهد و قسمت باز وسط سپر جلو باعث می شود تا هوای تازه ی بیشتری برای خنک کردن به پیشرانه ی خودرو برسد.با وجود گسترش و افزایش حجم گلگیر ها،تناسب و هماهنگی میان اجزای خودرو همچنان مانند نسخه ی استاندارد حفظ شده است.همچنین برآمدگی حاصل شده در امتداد خط پایینی در ها نه تنها چهره ای اسپورت تر به آن بخشیده بلکه چهره ی پویا تر و جذاب تری از آن را به نمایش درآورده است.علاوه بر این پره ی رینگ ها نیز پهن تر شده تا جذاب تر جلوه کند.
طراحی سطح بالا و منحصر به فرد سپر عقب نه تنها باعث ایجاد وضعیت آیرودینامیکی بهتری شده بلکه ظاهر زیباتری نیز به آن هدیه کرده است.
علاوه بر تغییرات یاد شده توسط این تیونر،برای انتخاب رینگ ها نیز دو گزینه برای خریدار وجود دارد.اولین مورد یک رینگ سه تکه ی فورج کاری شده با نام EVOLUTION II است که در اکسل جلو ابعاد 9,5J x 22 و در اکسل عقب ابعاد 10J x 22 را دارا می باشند و در جلو و عقب به ترتیب با تایر هایی به سایز های 265/30R22 و 295/25R22 مچ می شوند.در عین حال یک رینگ یک تکه ی فورج کاری شده با نام EVO-LIGHT و در ابعاد مشابه نیز قابل سفارش است.
به لطف تلاش های مهندسان فاب دیزاین برای افزایش بازده خودرو،پیشرانه ی Biturbo V8 آن بعد از تغییرات اعمال شده می تواند 621 اسب بخار قدرت و 920 نیوتن متر گشتاور را راهی چرخ ها کند.مکانیک و الکترونیک سیستم انتقال قدرت نیز مورد بازبینی و بهینه سازی قرار گرفته اند و سیستم ترمز نیز دارای تطابق و عملکرد بهتری شده.طبق معمول هم محصول نهایی شامل یک گارانتی طولانی مدت از سوی شرکت خواهد شد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *