سایت خبری پیام ما آنلاین | گزارش مراسم افتتاح بوستان افضل الدین ابوحامد کوهبنانی همزمان با هفته دولت

گزارش مراسم افتتاح بوستان افضل الدین ابوحامد کوهبنانی همزمان با هفته دولت





۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۲۹

گزارش مراسم افتتاح بوستان افضل الدین ابوحامد کوهبنانی همزمان با هفته دولت
به گزارش روابط عمـومی شهرداری، به منـاسبت هفـته دولت با حضور امام جـمعه محـترم شهرستان، فـرماندار، شهـردار و اعضـای شورای اسـلامی شهر و مسئـولین ادارات شهرستان، بوستان افضـل الدین ابوحـامد کوهبنانی جهت استفاده عموم شهروندان افتتاح گردید.
یاسر محسـنی شهردار کوهبنان در راستـای احـداث این بوســتان ضـمـن تقــدیــر از زحمات پرسنل خدوم شهرداری بیان داشت: افـضل الدین ابوحامد کوهـبنانی در ســال 530 قمری متولد و بنیانگذار طب پیشگیری، طبیب حاذق، شاعر و فیلسوف قرن 6 و 7 هجری بود وی افـزود: به منظور پاسـداشت و زنده گذاشتن یاد و خاطره این مرد بـزرگ ایــن بوستان در بهترین نقطه شهر با زیـربنای بیش از یک هزار مـتر مربع با اعـتـبار 265 میـلیون تـومـان احـداث و تندیس این فیلـسوف بزرگ نیز در میدان وسـط این پارک نصـب شـده اسـت.
شهردار کوهبنان ابراز داشت: طی چند ماه گذشته علاوه بر احداث پارک بانوان نسبت به تجهیز سایر پارکها و بوستانها برای رفاه حال مسافران اقدام شده است.
شهردار کوهبنان از تغییر المان میدان شهدای شهر کوهبنان خبر داد .وی در ادامه یادآور شد احداث باند دوم بلوار شهید صدوقی، احداث ساختمان غسالخانه، برنامه ریزی جهت انتقال آبهای سطحی به خارج از شهر، احداث خیـابان نهم دی، احـداث کمربندی جنب شهرک امام رضا (ع) و …. از جمـله برنامه هایی است که در دستور کار شهرداری قرار دارد. وی همچنین از لکه گیری معابر شهر کوهـبنان خـبر داد و بـیان داشـت: در راستای رفـاه حـال شهـروندان کوهبنانی سامانـدهـی پیاده روها در دستور کار قرار گرفت.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *