پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۲۶

پرادو با 40 میلیون خلافی در زرند توقیف شد
رئیس پلیس راهور شهرستان زرند استان کرمان از توقیف یک دستگاه خودرو «پرادو» با 80 فقره تخلف و 40 میلیون ریال خلافی پرداخت نشده در این شهرستان خبر داد.
سرگرد علی زمانی رئیس پلیس راهور شهرستان زرند در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس راهور در راستای اجرای طرح های ترافیکی یک دستگاه خودرو پرادو را متوقف کردند. وی افزود : پس از استعلام ماموران از وضعیت خودرو مشخص شد خودرو مذکور دارای ۸۰ فقره تخلف پرداخت نشده جمعاً به مبلغ چهار میلیون و۹۲۰ هزار ریال است. زمانی ادامه داد: از این رو بر اساس ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی خودروی مذکور توقیف و روانه پارکینگ شد. رئیس پلیس راهور شهرستان در پایان تشریح کرد: در صورتی که میزان خلافی خودروها از ۱۰میلیون ریال بیشتر باشد برابر تبصره ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات متوقف و برای سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل می شوند.

جهانگیری به کرمان سفر می‌کند
معاون اول رئیس‌جمهور به منظور بازدید و بهره‌برداری از چندین پروژه‌ مهم صنعتی در استان کرمان، روز شنبه هفته آینده به این استان سفر خواهد کرد.
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور به منظور بازدید و بهره‌برداری از چندین پروژه‌ مهم صنعتی در استان کرمان، روز شنبه هفته آینده به این استان سفر خواهد کرد. جهانگیری در این سفر یک روزه قرار است پس از حضور در شهرستان سیرجان، چند واحد کنسانتره را در شرکت معدنی و صنعتی گل گهر مورد بهره‌برداری قرار دهد.
معاون اول رئیس‌جمهور همچنین کارخانه آهن اسفنجی شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان را نیز مورد بهره برداری قرار خواهد داد. بازدید از مجتمع مس سرچشمه در جنوب شهرستان رفسنجان و افتتاح فاز دوم توسعه تغلیظ این مجتمع از دیگر برنامه‌های معاون اول رئیس‌جمهور در سفر به استان کرمان خواهد بود.

دایره امنیت جمهوری اسلامی به برکت شهدای مدافع حرم، در خاورمیانه گسترده است
استاندار کرمان گفت: امروز امنیت داخلی و منطقه‌ای ما به برکت خون شهدا بالاخص شهدای مدافع حرم در منطقه خاورمیانه گسترده است. علیرضا رزم حسینی عصر چهارشنبه در دیدار با خانواده ۳۵ شهید مدافع حرم کشوری در کرمان؛ خطاب به خانواده معظم شهدا، اظهار داشت: امروز که بار سنگین شهدا را بر دوش گرفتید؛ از روزی که جمهوری اسلامی و انقلاب بر این کشور پدید آمد چه از دوران تثبیت تا بعد از آن دوران استقامت و پایداری فرزندان انقلاب اسلامی و… همه اینها به دلیل استقلال، اسلامی و مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی است که ضامن بقای آنست. وی افزود: اگر تا امروز با گذشت ۳۶ سال از عمر نظام اسلامی در منطقه، با سربلندی و ایستادگی و مقاومت حضور داریم به برکت انسجام داخلی و رهبری مقام معظم رهبری و وحدت مردم است. رزم حسینی خاطر نشان کرد: امروز امنیت داخلی به ملی و منطقه‌ای پیوسته و دیگر نمی‌توانیم امنیت کشور را به مرزهایمان محدود کنیم و دایره امنیتی خود را تا مرز اسراییل برده و این به برکت شهدای شماست و حقیقتی است که همه می‌دانند.

اجرای عملیات احداث زیرگذر گنبد جبلیه
معاون فنی و عمرانی شهرداری کرمان گفت: عملیات احداث زیرگذر گنبد جبلیه در راستای تسهیل در عبور و مرور صورت می گیرد. فرقانی با بیان این که در اجرای پروژه زیرگذر گنبد جبلیه، وارد محدوده میراث فرهنگی نمی شویم، اظهار کرد: جهت اجرای این پروژه مذاکراتی با اداره کل میراث فرهنگی انجام گرفته و مجوز لازم اخذ شده است. به گفته وی این عملیات، به صورت زیرگذر شرق به غرب و برعکس و به صورت «باکسی» در چهارراه اجرا خواهد شد. معاون فنی و عمرانی شهرداری از آغاز اجرای فاز سوم و چهارم عملیات بهسازی میدان شهداء خبر داد و گفت: این پروژه بعد از ستون کاری در فاز اول و دوم، به صورت امانی به سازمان عمران واگذار شده و معماری سنتی آن را سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری کرمان اجرا می کند. وی همچنین به عملیات روشنایی و نورپردازی پل های سطح شهر اشاره و تصریح کرد: نورپردازی با چراغ گاردریل در پل ایثار (چهارراه بازرگانی ) آغاز شده و نورپردازی دیگر پل ها نیز در دستور کار است.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *