نظرات

  • علي بديعي

    ،،،لطفا متن انگليسي ،آقاي رضا عبادي زاده رو در مورد سگ كشي شهردار رفسنجان،،،در صورت امكان ارسال فرمائيد

    در: فاجعه در رفسنجان شهردار رفسنجان: 8000 سگ را کشتیم
    لینک به نظر
  • علي بديعي

    آدرس كمپين،،،ايجاد بيمارستان رواني،جهت بستري كردن شهردارسگ كش رفسنجان


    https://telegram.me/joinchat/A6LNXD-lxABPzsMBRXx-ug

    در: فاجعه در رفسنجان شهردار رفسنجان: 8000 سگ را کشتیم
    لینک به نظر
  • علي بديعي

    بإسلام
    كمپيني غير سياسي،،،جهت درمان بيماراني نظير شهردار رفسنجان دائر شده است،،،اميد است با اين حركت بتوان روان حيوان آزاري را إصلاح كرد
    لطفالينك كانال تلگرام خودتان را در صورت امكان اعلام فرمائيد
    علي بديعي

    در: فاجعه در رفسنجان شهردار رفسنجان: 8000 سگ را کشتیم
    لینک به نظر
  • علي بديعي

    https://telegram.me/joinchat/A6LNXD-lxABPzsMBRXx-ug

    در: فاجعه در رفسنجان شهردار رفسنجان: 8000 سگ را کشتیم
    لینک به نظر
  • علي بديعي

    https://telegram.me/joinchat/A6LNXD-lxABPzsMBRXx-ugا

    در: فاجعه در رفسنجان شهردار رفسنجان: 8000 سگ را کشتیم
    لینک به نظر
  • حمیدرضا سروری

    ممنون بابت این که یادداشت من را در روزنامه محلی شهر کرمان چاپ کردید.

    در: عارف کرمانی و معماری ساسانی در هندوستان
    لینک به نظر
  • simin

    سلام ، مطلب قشنگی بود وخیلی خوب و واضح در موردش صحبت کرده بودید وسپاس

    در: آشنایی با هیچهایک و باید‌ها و نباید‌های آن بهترین راه سفر
    لینک به نظر
  • مهتاب

    سلام.ممنون از اینکه اخبتر سگ کشی رو به گوش دنیا رسوندین...تف بر شهردار و فرماندار رفسنجان

    در: «پیام ما» گزارش می دهد /سگ کشی نه شرعی ست و نه قانونی
    لینک به نظر
  • آرمان

    چقدر بد. من کرنان رو خیلی دوست دارم

    در: تا 30 سال دیگر کرمان جهنم می‌شود
    لینک به نظر
  • سامان اسلامی منش

    بیشک خانم مهندس رعایی از تلاشگران در عرصه فرهنگ غنی کرمان هستند.
    موفق و پیروز باشید

    در: الهام رعایی دانش‌آموخته‌ی فرهنگ و زبان‌های باستانی، مترجم، محقق و پژوهشگر: بزرگترین مشکل برخی از کودکان معلمین و والدین هستند
    لینک به نظر
  • رضا

    بدلیل توهین این نظر ویرایش شد

    در: نقدی بر نمایشگاه «اینجا آب، سراب است» اینجا عکاسی سراب است
    لینک به نظر
  • جوان جيرفتي

    بله وقتي با وجود چهره هاي شاخص بومي از رفسنجان براي ما امام جمعه مي اورند معلوم است كسي دلش براي شهر جيرفت نسوخته و در راستاي منافع شخصي و حزبي قدم بر ميدارد. تا كي مردم جيرفت بايد چوب ندانم كاري ها و منفعت طلبي شخصي أفراد را بخورند. درود بر احمد اميني روش فرماندار شجاع و بومي جيرفت.

    در: فرماندار جیرفت در گفت و گو با «پیام ما»: یادواره شهدا با سخنرانی احمدی‌نژاد میتینگ سیاسی بود
    لینک به نظر
  • ثبت نام نکردم

    تمدید نمیشه...

    در: آگهی استخدام پیمانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بم
    لینک به نظر
  • عاشق محمود

    احسنت
    اینها عرضه نداشتند حتی یک ساختمان برای کپرنشینان بسازند

    در: در حاشیه سفر احمدی نژاد به جیرفت/ جیرفتی ها و عنبرآبادی ها یتیم یارانه بگیر نیستند!
    لینک به نظر
  • پا برهنه

    ما خودمان ایشان را دعوت کردیم
    ایشان دشمن اشرافیت و دروغگویان هست
    مگر شما از طبقه اشراف هستید که ناراحت مهمانی ما هستید
    مردم جیرفت بی صبرانه منتظر هستند
    لطفا گریه نکنید
    به دکتر میگیم بعد از ریاست جمهوری کاغذهای شما رو برای شیشه پاک کردن خریداری کند
    مهم نیست که این پیام رو نشر بدید یا نه
    مهم این هست که مدیر بنفشتون ببیند بیچاره های مغموم

    در: در حاشیه سفر احمدی نژاد به جیرفت/ جیرفتی ها و عنبرآبادی ها یتیم یارانه بگیر نیستند!
    لینک به نظر
  • عبدالله دخت

    جشن کهن دیگری را کرمانیان دارند که تنها در این شهر برگزار می شود ( صرفا کرمان برگزار نمیشود ).

    روز دهم اردیبهشت ماه، روزی است که در سالنامه باستانی ایرانی به نام آبان روز، جشن چهلم نوروز شناخته می شد. این جشن زیبا در مناطق مرکزی ایران برگزار می شد که نام دیگر آن جشن چلمو است.
    بعدها جشن چهلم نوروز در شیراز در کنار حوض ماهی سعدیه برپا می شد. باوری عامیانه در بین مردم وجود داشت که در این روز یک ماهی سر از آب بیرون می آورد که انگشتری زرین همراه خود دارد که نشانه ی بخت و اقبال است.
    در استان کرمان و فارس در روز نهم اردیبهشت ماه با حضور مردم در دامنه کوهها، کنار چشمه ها و دشت و دمن برگزار می شد.

    در: برای گشایش بخت دختران و سلامتی مردمان /جشن باشکوه تندرستون در دامنه شیوشگان
    لینک به نظر
  • حسن ایرانمنش

    با سلام و عرض خسته نباشید فقط ای کاش با همت عالی در خصوص معرفی کتاب «بن بست مستوفی» داشتید ایکاش بقول خودتان پدیدآورنده و محل نشر اثر و انتشارات آن را نیز نوشته بودید

    در: درباره کتاب «بن‌بست مستوفی» کرمان از نگاه میرزا مصطفی‌خان مستوفی کرمانی
    لینک به نظر
  • غلام

    سلام
    بالخره سرنوشتش چی شد

    در: مصاحبه‌ی مصطفی ابراهیمی خبرنگار پیام‌ما با یکی از امدادگران فعال حاضر در راین و کوه هزار احتمال زنده بودن، صفر است
    لینک به نظر
  • سایت تاریخ شفاهی ایران

    با سلام
    چرا منبع اصلی مطلب ذکر نشده است؟
    لطفا رسم امانتداری را رعایت کنید.
    نشانی منبع اصلی:
    سایت تاریخ شفاهی ایران
    http://oral-history.ir/show.php?page=post&id=6197

    در: درباره کتاب «بن‌بست مستوفی» کرمان از نگاه میرزا مصطفی‌خان مستوفی کرمانی
    لینک به نظر
  • رضا عبادی زاده

    سلام دوست عزیز، جواب هادی کاربخش، نویسنده این گزارش را در زیر بخوانید: دوست عزیز سلام.قصد ما از این گزارش نه احساس ترحم به بیمارستانهاست و نه به اقوام متوفی و بیمار.نیت ما همانگونه که وزیر بهداشت بارها اعلام کرده اند مبارزه با این پدیده شوم و تقریبا غیر اخلاقی است. در چند بیمارستان این گزارش کلمه خیریه پسوند نام بیمارستانهاست.آیا در این بیمارستان نمیشود کار خیر انجام داد و یا بنا به گفته امام جمعه یک شهر وقتی خانواده متوفی از نظر مالی در تنگنا هستند آیا بس نیست؟ما اصلا کاری به هزینه های بیمارستان نداریم.آیا خانواده ای که هزینه مراسم تدفین را ندارند چگونه باید ابتدا به فکر هزینه بیمارستان باشند.ضمن اینکه در متن همین گزارش صحبت های کانل رییس بیمارستان گودرز یزد آمده است.اگر قصد ما به گفته شما کار بیمارستانها ذر راه خداست پس این صحبتها را منعکس نمی کردبم.دوست خوبم هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمی گیرید پس هیچ توقعی نیست کسی برای رضای خدا کار کند که اگر هم کار کند کار برزرگ و زیبایی انجام داده.ولی باور کنید نگهداری جسد متوفی به هر قیمت کاری پسندیده نست؟باور کنید که این کار فقط گروکشی است

    در: گزارش پیام ما از وقایع اخیر گروگان کشی بیمارستان ها انسانیت در برابر پول
    لینک به نظر
  • پرسنل بيمارستان

    مطمئن باشيد راه حل گذاشتن چك يا سفته يا مدرك معتبر رو به اين اشخاص ارائه كردن و اگه اين اشخاص خودشون قبول نكردن پاي خودشونه. اينكه شما ميگيد داغديده و به فكر مراسم درسته ولي اينكه بخوايد بگيد هزينه هاي بيمارستان در راه رضاي خدا باشه اصلاً درست نيست. حرفاتون غيرمنطقيه!!! اين هم كه بيمارستانا اينجوري برخورد ميكنن به خاطر موارديه كه پيش اومده كه جنازه متوفي رو تحويل دادن و بعد از تموم شدن داغ و برگشتن خانواده مرحوم يا مرحومه سر كار خودشون به ريش بيمارستان خنديدن و از زير دادن هزينه ها دررفتن!!! بدون شك گروكشي كار درستي نيست ولي اينكه خانواده متوفي هم خدا رو بخوان هم خرما هم درست نيست!!! ضمناً اينهايي كه ميگيد نياز به يه قانون درست حسابي دوطرفه داره، كه هم هزينه هاي بيمارستان تأمين شه و هم متوفي سر موقع به خانواده تحويل داده بشه!! تنها برداشت من از متن شما اين بود كه شما ميخوايد بيمارستاناي كشور در راه رضاي خدا كار كنن!!!!

    در: گزارش پیام ما از وقایع اخیر گروگان کشی بیمارستان ها انسانیت در برابر پول
    لینک به نظر
  • ناصر شجاعی

    حلاج کزو گشت سر دار بلند
    جرمش این بود که اسرار هویدا می کرد
    مشتاق علیشاه به تاق کرمان می رود که شکل چشمی دارد
    مشتاق چله می نشیند با ذکر جلی هو یا علی مددی
    از آن پس به این طرف این چشم ؛ تاق علی نام می گیرد.

    در: خبر آخر
    لینک به نظر
  • علی

    برای سایپا و ایران خودرو و مسولین کشور متاسفم....الهم عجل الولیک الفرج

    در: بررسی آمار تصادفات نوروز 95 / سفری به نا کجا
    لینک به نظر
  • عقیل

    لطفا تاریخ و ساعت درج مطالب را اضافه نمایید تا در رفرنس دهی مشکل تاریخ نداشته باشیم.

    در: بیش از 500 هزار افغان در کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان ساکن هستند گره کور برخورد با مهاجران افغان
    لینک به نظر
  • ایمان

    ازشون میپرسیدید که آیا حواسشون به همه چیز هست؟!

    در: هشدار سرهنگ اسماعیلی رئیس پلیس فتا کرمان برای کاربران تلگرام با رمزعبور مجزا وارد شوید تا هک نشوید
    لینک به نظر
  • رضا حسنی

    باسلام
    آفرین به شما .آفرین به شما ......ترا بخدا برروی همین خطی که حرکت میکنید بروید تا بتوانیدفرهنگ پر ایراد ما کرمانیها را بهبود بخشید.شما ازنسل روزنامه هایی(نام ماندگار )مثل جامعه و عصر آزادگان و........ که به معنی واقعی یک روزنامه بودندهستید.
    .به نان و نیمرو قناعت کنید تامثل ما مردم کف جامعه باشید ؛ تا وامدار هیچ کس نباشیدتا در روز نیاز بتوانید حرف حق را بزنید .درضمن تبریک که صبح دوشنبه نیز تیترتان را اخبار یکی از شبکه های خارجی( راستگوتر و صادق ترازسیمای میلی) نشان داد، شما را نمیدانم من که افتخار و کیف کردم ...
    حق یارتان...

    در: جناب استاندار! لطفا به خبرنگاران عیدی ندهید!
    لینک به نظر
  • سهيل

    آقاي دكتر زاهدي بهتر است با افكار و احساسات مردم بازي نكنيد و به جاي شعار جان من ،جان مردم بگوييد جان من ،بورسيه ها كه با پايمال كردن حق افراد واقعي آن را قانوني مي خوانيد !!!!!!جان شما و بورسيه هاي غير قانوني......................

    در: با انتشار لیست شورای ائتلاف اصولگرایان کرمان پورابراهیمی به اصولگرایی سنجاق شد
    لینک به نظر
  • رضا حسنی

    سلام و حق یارت تا وقتی که همین جور شجاعانه مینویسی . اگربخواهی نان به نرخ روز بخوری که دیگه اینقدرطرفدار قلمت و روزنامه تون نخواهندبود. شما هم میشی مثل بقیه ورق پاره های کرمونی .
    بدون تملق بگم که تنها روزنامه کرمانی که به معنای یک روزنامه استانداردبسیارنزدیک است "پیام ما" است .
    خدانگهدار و حق یارت آقای امیرتیموری

    در: تهدید رکن چهارم دموکراسی
    لینک به نظر
  • رضا حسنی

    بازهم سلام
    ازجوابگویی شما تشکرمیکنم.بنده هم یکی ازپرسنلی هستم که سابقه زیادی درتقابل همیشگی بامدیریت کرمانی وتهرانی آن درجهت احقاق حقوق پرسنل داشته و دارم . عضو شورای کارگری بوده که ضررهای زیادی نیزمتحمل شده ام که به آنها افتخارمیکنم . اگرروزی هم نیازبه اطلاعاتی از کارهای غیرقانونی آنهادر تضییع حقوق پرسنل داشتید درخدمتتان هستم.......اما همیشه سعی داشته ودارم که انصاف را رعایت کنم.
    در موردمطالبی که ذکرکردم صحبت درمورد نقش طراحان و پیگیری کنندگان طرحهای توسعه بود و فکر
    نمیکنم که شما هم چنین ادعایی داشته باشید که پرسنل عادی(95درصدپرسنل) دراین مرحله نقشی داشته باشند .این موارد درجلسات عالی شرکت شستا(شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی) مطرح شده و بودجه آن اختصاص یافته و پیگیری میشوند.
    درمرحله اجراست که آن95درصدپرسنل شب و روز وخانواده وبعضی اوقات جانشان را درطبق اخلاص گذاشته و زحماتی میکشندتا خط جدیدی افتتاح میشود.شخص بنده درتمامی طرحهای تاکنون اجراشده در لاستیک بارز کارکرده و نقش داشته ام و هیچوقت هم از زحمات من و امثال من قدردانی نشده است .
    درهرمرحله ای که خواستید گزارش جامعی تهیه کنید در خدمتم که کمکتان کنم .اما هیچوقت پا را ازجاده انصاف بیرون نخواهم گذاشت چون به منصف بودن بسیار معتقدم. مدیران کرمانی و تهرانی بارز خوبیهایی دارند و بدی هایی . درمورد ظلم هایشان به کارگران و تضییع حقوق آنها دهها و شاید صدها مورد دنباله دار میتوانم بنویسم که سریالی خواهدشد و همه با نمونه و مثال خواهدبود.
    بازهم متشکرم و خدانگهدار......................... رضا حسنی

    در: نقش پروفسور زاهدی در آوردن پتروشیمی به کرمان
    لینک به نظر
  • رضا عبادی زاده

    خواننده گرامی، مطلب مورد اشاره شما همانطور که در کنار آن کلمه اطلاع رسانی مشخص می کند، از سوی یکی از هواداران ایشان و به عنوان ربرتاژ آگهی منتشر شده است. قطعا بزودی در مورد طرح توسعه لاستیک بارز گزارش جامعی تهیه خواهیم کرد. هرچند که اعتقاد نداریم که پیشرفت های لاستیک بارز مرهون مدیریت آن مجموعه باشد و باید آن را از آن کارگران زحمتکش آن مجموعه دانست.

    در: نقش پروفسور زاهدی در آوردن پتروشیمی به کرمان
    لینک به نظر