نظرات

  • رضا

    جالب اینه پولدارهاوقتی هم معدن بگیرند میان میدن درصدی30یا40 درصدراحت میگیرند شماقضاوت کنید توی یک کشوراسلامی واقعا درسته

    در: اعتراض رئیس نظام‌مهندسی کرمان به دستورالعمل جدید معدن داری در انحصار پولدارها
    لینک به نظر
  • رضا

    ای کاش مردهای دیگری هم مثل ایشان تواستانهای دیگه وی توکشورمون باشه این سخن از فرزندی جانبازشهیده

    در: اعتراض رئیس نظام‌مهندسی کرمان به دستورالعمل جدید معدن داری در انحصار پولدارها
    لینک به نظر
  • رضا

    واقعا ممنون آزاقای رخ اینهاهرروزکه ازخواب بیدارمیشن یه تزی میدن یکی نیست بگه فقط راه دزدی راباز میکنید مگه پولدارها ازشکم مادرشون معدن دار بودن

    در: اعتراض رئیس نظام‌مهندسی کرمان به دستورالعمل جدید معدن داری در انحصار پولدارها
    لینک به نظر
  • ara

    موضوع خوبی است ولی کامل نیست و حق مطلب در آن ادا نشده
    بهتر است برای نامگذاری تنها یک نهاد متولی نباشد و شورایی متشکل از اهخالی فرهنگ و هنر کرمان در انتخاب اسامی معابر نقش ایفا کنند

    در: چرا نام مفاخر کرمان روی تابلوی خیابان ها نیست
    لینک به نظر
  • Fffff

    این شخص به اسم یزدانی فعالیت میکنه. لطفا هرکس ازش ادرسی داره شر کنه

    در: کلاهبرداری برای شرطبندی در مسابقات یورو ۲۰۱۶
    لینک به نظر
  • قیمت سکه امروز

    خیلی خوب بود ممنون از سایتتون.

    در: رضا سلطانی مدیر تیم های ملی بدن سازی و پرورش اندام: مسافران جهانی در یک مرحله گزینش می شوند
    لینک به نظر
  • iraj

    هنرمند فقط ایرج بسطامی

    در: کنسرت گروه «چارتار» در کرمان برگزار شد، حاشیه‌ها هنوز ادامه دارد دعوای اینستاگرامی چارتار
    لینک به نظر
  • mehdi

    یک مشت گرسنه که فک کردن هنرمندن. واقعا متاسفم واسه موسیقی ایران. من هیچوقت اسم اینارو هنرمند نمیزارم.

    در: کنسرت گروه «چارتار» در کرمان برگزار شد، حاشیه‌ها هنوز ادامه دارد دعوای اینستاگرامی چارتار
    لینک به نظر
  • عين ا....

    فرمانداردرحال تعامل است.مي فهميدتعامل.......تعامل

    در: حسین الله کرم پس از حسین جلالی و حسن عباسی در رفسنجان از دولت انتقاد کرد حمله به دولت در شهر هاشمی
    لینک به نظر
  • رها

    چرا اجازه چنین سخنرانی هایی رو میدن؟
    پس فرمکاندار چیکاره اس؟

    در: حسین الله کرم پس از حسین جلالی و حسن عباسی در رفسنجان از دولت انتقاد کرد حمله به دولت در شهر هاشمی
    لینک به نظر
  • رضا

    بسیار جالب بود توضیحاتتون. شناخت خوبی پیدا کردم

    در: آشنایی با هیچهایک و باید‌ها و نباید‌های آن بهترین راه سفر
    لینک به نظر
  • خانه تاریخی عادل

    خانه تاریخی عادل کاشان
    معرفی آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان
    http://adelhouse.ir/

    در: روش های رایج مرمت بناهای تاریخی
    لینک به نظر
  • علی

    باسلام من نمی دانم چرا باید تو کشوری که خودش بهترین اراضی و آب و هوا برای کشت خشخاش رو داره و همه می دانیم کسی که مصرف کننده باشه حتما مصرف میکنه باید جوانای ما به دست قاچاقچیان بی وجدان بیفتن و چرا نباید به صورت کنترل شده ای در کشور کشت بشه تا جوان ها کمتر به سمت مواد صنعتی کشیده بشن ولی دست های آلوده ای وسط که سودهای عظیم میبرن و دلشون نمی خواد این سودها رو از دست بدن و خدا لعنتشان کنه و الا هر عقل سلیمی میدونه که با ممنوع کردن کشت خشخاش بجز ضرر رساندن به کشور و ملت هیچی نداره ولی پول عزیز تر جوان کیه!؟••••

    در: گزارش اختصاصی «پیام ما» از مسمومیت با تریاک آلوده به سرب تریاک سربی آدم می‌کشد
    لینک به نظر
  • ساحل

    با سلام و خسته نباشید .من از طریقی می توانم با خانم موفق تماس داشته باشم .من عضو انجمن حمایت از حیوانتات هستم .بیرون ؛غذا رسانی و کارهای درمانی انجام میدهم و در خانه نیز 3گربه و 3 سگ حمایتی دارم .خیلی ضروریه که با ایشان تماس داشته باشم . لطفا همکاری بفرمائید.

    در: «رومینا موفق» فعال و حامی حیوانات بی سرپرست کرمان در گفت و گوی اختصاصی با پیام‌ما: درد و رنج حیوانات در دفتر نمی‌گنجد
    لینک به نظر
  • سعید

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمام این سلح شوران غیور این مرز و بوم...دوستان توی کرمان تعداد افاغنه زیادی زندگی میکنند که تماما به صورت قاچاق وارد این مملکت شده اند ای کاش وزارت اطلاعات یک فکری برای اینها بکنه ....آماری که دادن میگن 200000نفر توی استان کرمان داریم این ها اگه شورش کنن چی به سر ما میاد....استانداری و فرمانداری یک همت بکنن

    در: توسط نیروهای اطلاعات سپاه ثارالله کرمان صورت گرفت کشف جلیقه انتحاری و مواد منفجره
    لینک به نظر
  • حسین

    به نام خدا
    چند صبایی ست مطالب روزنامه شما برایم خواندی شده است
    و جالب تر ! به مانند سریال ، عجب داستانی شده است !
    نام دانشگاه آزاد واحد کرمان همه خاطرات را برایم زنده می کند
    و هنگامی صحبت از وظایف مسئولی از آن نهاد می شود ، دلم تاب نمی آورد و وجودم را سراپا گوش فرا می گیرد ، چرا که نوای دردم را بازگو می کند ، "این روابط عمومی به این بسنده نکرده و اقدام کاملا غیرحرفه ای و ناشیانه مطلب پیام ما را عینا اما این بار با نام «علیرضا گودرزی خبرنگار خبرگزاری آنا در کرمان» منتشر کرده است" – ناله من اینبار با نام (علیرضا گودرزی) بلند شد (بهتر است به دانشگاه بروید و از هر کارمندی آوازه اش را بشنوید- از اوصاف و القاب اش و ...
    که همه نشانه های شخصیت توانمندی ست که در انواع سمت های کلیدی دانشگاه زبان زد خاص و عام است .
    آه چه غم انگیز بود سمت " مدیر پروژه های عمرانی " که ترکش های ناآگاهانه اش گریبانگیر من شد و خسارت های مالی زیادی بعمل آورد .
    و جالب تر و سریالی تر آنکه :
    دوستانی دارد که بپاس فعالیت تحسین برانگیزش او را در جهت کسب اوصاف بیشتر تشویق به ادامه فعالیتش می کنند.
    خلاصه کلام : نگران "کپی و پیست" نباش، اوصافش در دانشگاه " کنترل آل " و برای افتخار " کنترل پی " ست .
    باتشکر از شما روزنامه نگار عزیز

    در: توسط یک روابط عمومی صورت گرفت بالا رفتن از دیوار مطبوعات
    لینک به نظر
  • حجت

    بسیار زیبا و تاثیر گذار-ای کاش از اینجور مطالب بیشتر بگذارید تا ما بیشتر با تاریخ شهر و افراد مهم و همچنین شغلهای مختلف آشنا شویم
    باز هم ممنون

    در: افسوس می خورم که عده ای هنر آرایشگری را به این روز انداخته اند
    لینک به نظر
  • حسیکن

    1

    در: منصور عالم زاده؛ یکی از بنیانگذاران دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان: دانشگاه آزاد اسلامی کرمان در یک خانه اجاره ای بنیان نهاده شد
    لینک به نظر
  • حسین

    بی شک شما خبرنگار یا خود یا بدستوری جهت شیرین کردن خود به این گزارش پرداخته اید - بنده علاوه بر دانشجو بودن ، پیمانکار این دانشگاه نیز بوده ام ، و ای کاش اگر غرضی نبود صحبت های مرا در مقابل این مصاحبه می گذاشتید ، تا بدانید این مصاحبه فقط چاپلوسی ست .
    بهتر است سری به ساخت و ساز و پرداخت ها به پیمانکاران خاص شوید و سوالی از بیرون دانشگاه بپرسید ، تا بدانید ارقامی که زیر دست امورمالی به امضا می رسد چه معانی دارند / ای کاش فقط ارقام بود * دستورات - نظرات - وعده ها - و همه انسانیت ، همه و همه در زیرپایش صدای ناله مرا برای کسی که می قهمد بلند کرده است.
    شما نیز با این چاپلوسی خود را شریکش کرده اید.متاسفم چه بد معامله ای کرده اید .
    به امید روزی صدا های دفاع از حقوقمان ، ضجه ها و شیونش باشند تا انسانیتش را از کبر و غرور امروز خود و همدستانش جدا سازد ،
    اما گذر زمان ، شیطان نفس اوست که در انتها می فهماند هر حق ، ناحقی کردن پاسخی دارد.
    و نگاه به خدا کردن چه شیرین ست ، چون کاری به القاب و اوصاف و ارقام و ... ندارد و از همه دل ها آگاه است.

    در: منصور عالم زاده؛ یکی از بنیانگذاران دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان: دانشگاه آزاد اسلامی کرمان در یک خانه اجاره ای بنیان نهاده شد
    لینک به نظر
  • مهدی محمدی

    بنده به عنوان یکی از حاضرین در این جلسه به این نتیجه رسیدم امام جمعه رفسنجان تابع هیچ قانون و قوانینی نیستند و فقط تعصب کور کورانه دارند

    در: اظهارات عجیب و صریح امام جمعه رفسنجان در دیدار با نمایندگان احزاب مردم اصلا نمی فهمند اصلاح‌طلب و اصول‌گرا یعنی چه
    لینک به نظر
  • حسین

    آقای خبرنگار - چرا در جواب این شخص که بیان نمود "ربانی زاده با اشاره به مشکلات در انجام عملیات زیرزمینی در شهر کرمان " نگفتید یک مورد از مشکلاتشو نام ببره ؟(( محافظه کاری - بیان نکردن اصلی مشکلات و ...) موجب نتنها افزایش مشکلات آتی می شود ، بلکه باعث جلوگیری از بیان پیشنهاد و ارائه راه حل برای مشکلات می شود ))
    و شاید معنای فقر سکوت یا نگفتن ها باشد. براستی که همه چیز در دستان ماست .

    در: 9 ماه پس از موافقت شورای شهر با ساخت قطار شهری در کرمان سخنگوی شورا: متروی کرمان در حد حرف است
    لینک به نظر
  • رضا عبادی زاده

    منبع این خبر دادستان کرمان بوده دوست عزیز و دادستان کرمان هیچگاه قبل از اطمینان از صحت، خبری را منتشر نمی کند.

    در: در پی کشف 5 تن مواد لبنی فاسد انجام شد پلمپ برخی خطوط تولید کارخانه شیر پگاه
    لینک به نظر
  • رضا عبادی زاده

    منبع این خبر دادستان کرمان بوده دوست عزیز و دادستان کرمان هیچگاه قبل از اطمینان از صحت، خبری را منتشر نمی کند.

    در: در پی کشف 5 تن مواد لبنی فاسد انجام شد پلمپ برخی خطوط تولید کارخانه شیر پگاه
    لینک به نظر
  • رضا عبادی زاده

    منبع این خبر دادستان کرمان بوده دوست عزیز و دادستان کرمان هیچگاه قبل از اطمینان از صحت، خبری را منتشر نمی کند.

    در: در پی کشف 5 تن مواد لبنی فاسد انجام شد پلمپ برخی خطوط تولید کارخانه شیر پگاه
    لینک به نظر
  • سید محمد علی

    من هم با بهروز موافقم آقای اسکندری نسب آدمی مغرض و بی تدبیر است و متأسفانه این بی تدبیری ایشان به ضرر دولت محترم تدبیر و امید تمام می شود

    در: قطار تغییر فرمانداران به ایستگاه نرماشیر رسید تغییر مبهم
    لینک به نظر
  • رضا

    اولا یک شرکت توزیع بوده دوما این خبر صحت نداره سوما خطوط تولید به صورت پویا در حال فعالیت هست

    در: در پی کشف 5 تن مواد لبنی فاسد انجام شد پلمپ برخی خطوط تولید کارخانه شیر پگاه
    لینک به نظر
  • علی

    سلام . بزرگنمایی شده و کذبه
    اصلا محصولات تاریخ گذشته رو کدوم سوپر مارکت می خرد؟
    چطوری وزن کردن؟ این 5تن الان دقیقا کجایند؟

    در: در پی کشف 5 تن مواد لبنی فاسد انجام شد پلمپ برخی خطوط تولید کارخانه شیر پگاه
    لینک به نظر
  • mostafa razm

    این اخبار دروغ برزگی بیش نیست

    در: در پی کشف 5 تن مواد لبنی فاسد انجام شد پلمپ برخی خطوط تولید کارخانه شیر پگاه
    لینک به نظر
  • بابک

    باعث تاسف است.
    آدرس وبسایت شهرداری رفسنجان http://www.rafsanjan.ir/ در قسمت تماس با مسئولین میتوان برای ایشان پیام گذاشت.

    در: فاجعه در رفسنجان شهردار رفسنجان: 8000 سگ را کشتیم
    لینک به نظر
  • بهروز

    اینا کار اسکندری مدیرکل سیاسی استانداری است که یه آدم اصلاح طلب تندرو اما بی تدبیر و بی خرد و بی بهره از مشی سیاسی است

    در: قطار تغییر فرمانداران به ایستگاه نرماشیر رسید تغییر مبهم
    لینک به نظر