پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | حاشیه

حاشیه





۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۸:۲۹

عیادت صالحی از نماینده ای که
او را تهدید کرد
رئیس سازمان انرژی اتمی پیرامون حاشیه روز یکشنبه مجلس توضیحاتی ارائه کرد. علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی اظهار داشت: امروز(دیروز) باخبر شدم که روح الله حسینیان نماینده تهران در بیمارستان بستری شده، بسیار ناراحت شدم و فوری به بیمارستان برای عیادت رفتم و مطمئن شدم حالشان مساعد است. وی با بیان اینکه همه ما در کشور عضو یک خانواده هستیم و بر روی مسائل تبادل نظر داریم، افزود: همه ما به دنبال حاکمیت و منافع ملی هستیم و نمی خواهیم خلاف منافع مردم کار کنیم. اما ممکن است در رابطه با موضوعاتی اختلاف نظر وجود داشته باشد. صالحی که با باشگاه خبرنگاران گفتگو می کرد، با اشاره به اینکه بحث در مسائل سیاسی و امور مجلس با بیان تند و آرام امری طبیعی است و در همه جای دنیا اتفاق می‌افتد، گفت: اتفاق دیروز یک بحث سیاسی بود و دوستیمان پابرجاست، خیر خواهی ما نسبت به دوستانمان ادامه دارد و چراکه از بین رفتن اینگونه مسائل دور از تربیت و اخلاق اسلامی است.

حضور گلزار در کنسرت خواننده لس آنجلسی
صاویری از حضور بازیگر ایرانی در کنسرت خواننده لس آنجلسی در فضای مجازی منتشر شده است. محمدرضا گلزار بازیگر سینمای ایران برای حضو در فرش قرمز سریال شهرزاد، به شهر کلن آلمان رفته است. روز گذشته تصاویری از حضور وی در کنسرت خواننده لس آنجلسی در فضای مجازی منتشر شد که تعجب کاربران را برانگیخت. گفتنی است؛ محمدرضا گلزار در اینستاگرام خود تصویری از حضور در این کنسرت را منتشر نکرده است.

بازجویی «خاوری» از راه دور
«محمودرضا خاوری» متهم فراری فساد 3000 میلیاردی توسط پلیس کانادا تحت بازجویی قرار خواهد گرفت. به گزارش پارسینه، در هماهنگی بین اینترپل ایران و کانادا قرار شده است که سوالات مسئولان رسیدگی به این پرونده در ایران با واسطه پلیس کانادا از محمودرضا خاوری پرسیده شود و پاسخ‌هایش در اختیار پلیس ایران قرار گیرد. اتهامات خاوری مدیرعامل سابق بانک ملی ایران در سایت اینترپل و سایت‌های خارجی عبارت است از «کلاهبرداری، جعل، دریافت رشوه و مالکیت غیر‌قانونی اموال از طریق سیستم بانکی».

آیفون طلاکوب؛ هدیه تولد ولادیمیر پوتین
یکی از شرکت‌های جواهرات ایتالیا به مناسبت شصت و سومین سالگرد تولد ولادیمر پوتین رئیس‌جمهور روسیه از ساخت 63 دستگاه آیفون طلاکوب با تصویری از پوتین خبر داد. شرکت ایتالیایی جواهرات «Caviar» در بیانیه‌ای اعلام کرد: شکل کلی دستگاه تلفن همراه از تیتانیوم ساخته شده و با تصاویر طلایی از ولادیمر پوتین رئیس‌جمهور روسیه تزئین شده است. بر روی دستگاه آیفون 6s ، شعار روسیه و بخشی از سرود ملی آن طلاکوب شده است.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *